Přejít na obsah

uložení motoru


ThomasTDi

Doporučené příspěvky

cau kluci,

měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru?

mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být?

Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw.

Editováno: , autor: ThomasTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau kluci,

měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru?

mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být?

Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw.

Mam to podobne, ale pouze zvukove.... motor v akceleraci jakoby zarezonuje..ale necitim klepani:-( jen obcas, kdyz je studenej, tak ná volnobeh jakoby se mirne chvel do stran :-( Znamej, co mi dela roky auta (nikdy jsem pred tim nemel diesel a asi uz ho ani potom chtit nikdy nebudu :-) ) mi rekl, ze mrtvej silentblok motoru poznas tak, ze pokud prudce pridas, tak se hybe dopredu a do zadu radici paka, kdyz ji chytnes do ruky.... ( to mi ale taky nedela a jsem o tom presvedcen, ze to silentblok bude) Jak jsem uvedl v diskuzi na prvni strance tema motor vibruje : bylo mi receno, ze je to silentblok pod byterkou ( u ridice) a muze to byt i silentblok dole na prevodovce, ktery zabranuje prave tomu, aby ten motor nemohl pri akceleraci zajet v uvozovkach dozadu...no a pokud guma ma jiz svoje za sebou, tak u ridice povoli dozadu, spodni silentblok to uz neudrzi a motor jde tzv. sejdrem, protoze na strane u ridice neni tak namahan.... a je to.... Nekdy se muze stat, ze je silentblok uz i z casti utrzenej, protoze nechci na Skodovku nasazovat, ale ten silentblok jsem drzel v ruce ( no comment) :-) Pri vymene doporucuji misto originalu sportovni Powerflexy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam to podobne, ale pouze zvukove.... motor v akceleraci jakoby zarezonuje..ale necitim klepani:-( jen obcas, kdyz je studenej, tak ná volnobeh jakoby se mirne chvel do stran :-( Znamej, co mi dela roky auta (nikdy jsem pred tim nemel diesel a asi uz ho ani potom chtit nikdy nebudu :-) ) mi rekl, ze mrtvej silentblok motoru poznas tak, ze pokud prudce pridas, tak se hybe dopredu a do zadu radici paka, kdyz ji chytnes do ruky.... ( to mi ale taky nedela a jsem o tom presvedcen, ze to silentblok bude) Jak jsem uvedl v diskuzi na prvni strance tema motor vibruje : bylo mi receno, ze je to silentblok pod byterkou ( u ridice) a muze to byt i silentblok dole na prevodovce, ktery zabranuje prave tomu, aby ten motor nemohl pri akceleraci zajet v uvozovkach dozadu...no a pokud guma ma jiz svoje za sebou, tak u ridice povoli dozadu, spodni silentblok to uz neudrzi a motor jde tzv. sejdrem, protoze na strane u ridice neni tak namahan.... a je to.... Nekdy se muze stat, ze je silentblok uz i z casti utrzenej, protoze nechci na Skodovku nasazovat, ale ten silentblok jsem drzel v ruce ( no comment) :-) Pri vymene doporucuji misto originalu sportovni Powerflexy

posli nejaky odkaz na ty povrflexi,dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute a nevite nekdo jak se poznaji spatne silentbloky jestli se vubec nema motor pohybovat kdyz s nim lomcuju rukou nebo ma a jestli jo tak jak moc

myslím, že by jsi neměl rukou poznat nějaké vůle na silentblokách, ale zítra jedu do sevisu na kontrolu všech těchto silentbloků,tak ti pak pisnu co a jak, doufám že mi již ty vibrace odstraní, možná to bude u mně polosa,tak uvidim...

Editováno: , autor: ThomasTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že by jsi neměl rukou poznat nějaké vůle na silentblokách, ale zítra jedu do sevisu na kontrolu všech těchto silentbloků,tak ti pak pisnu co a jak, doufám že mi již ty vibrace odstraní, možná to bude u mně polosa,tak uvidim...

ok dej vedet,ja dokazu rukou s tim motorem hybat tak asi1cm tak dej vedet dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau kluci,

měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru?

mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být?

Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw.

Mám zřejmě podobný problém.Při záběru motoru, nejvíc v kopci je slyšet hučení, někdy až vibrace a jde to od podlahy a motoru.Nejdřív jsem podezíral diferák, ale teď jsem zahejbal s motorem a na levý straně u řidiče je hrozná vůle.Navíc převodovej olej je jak novej, takže diferák už bych skoro vyloučil.Takže nějakej silentblok asi bude v háji.Až to bude hotový, tak poreferuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau kluci,

měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru?

mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být?

Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw.

Problém úplně stejný jako ty a dneska jsme našli vadný pravý kloub (u spolujezdce) vedoucí k převodovce.Je to vlastně taková poloosa krytá plast.prachovkou vedoucí od diferenciálu.Vůle dnad půl centimetru. Potom se nedivím, že se po přidání plynu rozvibruje. Myslím, že příčinu jsme našli, v pondělí to budou dělat, tak budu mít 100% jistotu až se v tom svezu. Samozřejmě dám vědět. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak špatné zprávy pro majitele 1,8Turbo.Pravý vnitřní kloub poloosy, co přišel tam nepasuje.Je tam jiný počet drážek a jiný systém.

Takže na všechny modely kromě 1,8T není problém jak originál nebo náhradu sehnat. U Turba je ale nutný měnit celou poloosu.

Potvrdily mi to jak ve Škodovce, tak u Štangla nabízejícího druhovýrobu. Neznáte ještě někdo nějakého výrobce, co by to mohl dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak špatné zprávy pro majitele 1,8Turbo.Pravý vnitřní kloub poloosy, co přišel tam nepasuje.Je tam jiný počet drážek a jiný systém.

Takže na všechny modely kromě 1,8T není problém jak originál nebo náhradu sehnat. U Turba je ale nutný měnit celou poloosu.

Potvrdily mi to jak ve Škodovce, tak u Štangla nabízejícího druhovýrobu. Neznáte ještě někdo nějakého výrobce, co by to mohl dělat?

jedine spidan,nebo origo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém úplně stejný jako ty a dneska jsme našli vadný pravý kloub (u spolujezdce) vedoucí k převodovce.Je to vlastně taková poloosa krytá plast.prachovkou vedoucí od diferenciálu.Vůle dnad půl centimetru. Potom se nedivím, že se po přidání plynu rozvibruje. Myslím, že příčinu jsme našli, v pondělí to budou dělat, tak budu mít 100% jistotu až se v tom svezu. Samozřejmě dám vědět. :)

Budou ti dělat jen samotný kloub (vnitřní na převodovce)???

Můj servisman tvrdí že je jednodušší celá poloosa, dej prosím vedet jak je to náročný aj jak cenově to vychází, už s ena to také chystám, tak abych byl v obraze.

Jěště dotaz, může se něco "zkurvit" když s tím jezdím???

Díky za info...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budou ti dělat jen samotný kloub (vnitřní na převodovce)???

Můj servisman tvrdí že je jednodušší celá poloosa, dej prosím vedet jak je to náročný aj jak cenově to vychází, už s ena to také chystám, tak abych byl v obraze.

Jěště dotaz, může se něco "zkurvit" když s tím jezdím???

Díky za info...

Prý 1,5 hodiny práce, takže v řádu stovek Kč.

Poloosa by vyšla přes 6 tis, tak jsem pátral dál a ejhle..u Štangla mi řekli, že ten kloub se dá objednat jen v Německu-trapný, nejprodávanější český auto a u nás na něj nejsou díly.Asi je to tím, že v reichu je motor 1,8T přece jen běžnější než tady.

Taky jsem se ptal, jestli tím dlouhodobým ježděním můžu něco zmršit a prej nic, nanejvýš se ta poloosa, resp.kloub přestane točit, zastaví se a zůstaneš někde viset.(to by ale musela bejt už hodně voddělaná)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Proc celou? na 1.8 to nejde samotný kloub? Nebo mas bouranou poosu...?

Na 1,8 Turbo se nedělá originál ani náhrada vnitřního kloubu.hledal jsem i v Německu, a nakonec se ukázalo že ani tam se to nedá sehnat.Dělaj to snad italové, výrobce Metelli a to prej je klump, kterej dlouho nevydrží a nemusel by tam ani pasovat.

Takže nakonec mi nezbylo, než koupit celou poloosu.(a to až napotřetí poslali od Štangla tu správnou, předtím kloub kterej pasuje na 1,8 atmosf.a potom zaměnili poloosu) No jsem rád, že 3týdenní anabáze je za mnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím kolegové. Potřeboval bych poradit ohledně uložení motoru.

Když jedu na zpátečku a zabrzdím tak se ozve bouchnutí jako když se hne motor. Může to být špatný silentblok motoru? Který?

Poradí někdo?

Předem díky

R.

Editováno: , autor: Robik5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...