Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

cau mam dve otazky stuteny motor hned po startu zakouri pak uz nic pouze kdyz je studeny je nekde chyba?a druha otazka zacalo me to vic zrat a je to linejsi vahu tam mam novou tak 3 tis.km a ventil n75taky kde muze byt jeste chyba dik za jekekoli info

za studena zakouří:žhaviče,krátká doba žhavení,teplotní čidlo v čerpadle(sám nevyměníš)

  • Autor

trochu zakouri i za tepleho motoru:(,je normalni kdyz se rozjedu motor tocim max 1800 a radim dvojku a prumerka zacina nekde u 75litru a vys a postupne klesa?

kolik mas ted spotrebu cca a kolik pred tim ??? jinak v kolika radivas normalne a v kolika ted ? urcite ti napovi vag, nalogovat...

  • Autor
kolik mas ted spotrebu cca a kolik pred tim ??? jinak v kolika radivas normalne a v kolika ted ? urcite ti napovi vag, nalogovat...

cau sem myslel ze uz sem ani nechodis,musim to posledovat ale spotreba je tak o litr at litr a pul vic,na nalogovani sem se jeste nedostal ani nevim kam zajet musim zavolat mojemu znamymu jestli to vubec dela

  • Autor

jeste da se nejak nastavit palubak posledni dobou se laboroval s el,mel sem mockrat odpojenou baterku nekolikrat budiky venku jestli to treba je ok jenom budiky klamou treba mam skoro plnou a dojezd 530-570 uz 170km

jeste da se nejak nastavit palubak posledni dobou se laboroval s el,mel sem mockrat odpojenou baterku nekolikrat budiky venku jestli to treba je ok jenom budiky klamou treba mam skoro plnou a dojezd 530-570 uz 170km

jkdyz nastartuju za studena zacinam pr venkovnich 4stupnich na 25 litrech prumeru.ale pri razeni v 1800 se mi to zda dovny.ale je to mozny ja prvi 2 minuty dost crcam.ja mel v haji vsechny 4zhavice a pri startu mi nic nehulilo.divil jsem se,ale startoval jsem v ziome strasne dlouho.po vymene na drc

cau sem myslel ze uz sem ani nechodis,musim to posledovat ale spotreba je tak o litr at litr a pul vic,na nalogovani sem se jeste nedostal ani nevim kam zajet musim zavolat mojemu znamymu jestli to vubec dela

Neboj, chodím, jen jsem teď neměl asi přes týden vůbec čas :-) moc práce apod... :aggressive: ... jinak jestli to souvisí s odpojenýma budíkama, baterkou častěji apod...si netroufám říct, těžko říct .... chce to asi fakt nechat napíchnout, nalogovat projet případný chyby co ti vypíše vag a jít po chybě... to není favorit už :-) furt přemýšlím, že bych si ten kabel ( nevím jakej typ přesně ) + program do noťasupořídil...ono se to hodí přece jenom :prc:

Že by PUMPE DIESEL ( nevím jak se to píše ) ???

  • Autor

tak zhavice to nejsou,na prvnim valci dava vstrik vic paliva takze je asi ko,vymenit pouze jeden nebo se musi vsechny a neni lepsi dat treba ze supa96kw nebo fabieRS teda pokud se musi menit vsechny?a ma to vli na spotrebu asi jo kdyz dava vic ze?a nema nekdo za slusny peniz vstrik(y)dik

cau mam dve otazky stuteny motor hned po startu zakouri pak uz nic pouze kdyz je studeny je nekde chyba?a druha otazka zacalo me to vic zrat a je to linejsi vahu tam mam novou tak 3 tis.km a ventil n75taky kde muze byt jeste chyba dik za jekekoli info

Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému.

  • Autor
Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému.

nejsem odbornik ale videl bych to na ten predvstrik nech si to zkontrolovat

  • Autor

no tak chlapi co s tim mam delat?nechcu se zase unahlit a udelat nejakou koninu

  • Autor

vy tu vseci spite nebo co? :help:

  • 3 týdny později...
  • Autor

zdarec tak vstrik vymeneny a porad to bile zahuly kazde rano kdyz je studeny motor,nekdy treba i 2hodiny po jizde a to malokdy proste pokazde zastudena po ranu a nekdy i za tepla ale aspon hodku to musi stat nenapada nikoho nic :help:

  • Autor

to tu neni zadny odbornik ci co?

to tu neni zadny odbornik ci co?
Zdarec pánové.Musím se připojit k tematu.Já mám taky občas problém se startováním po 4.dení odstávce se motor občas zakucká nejhorší je na tom to že je to jen občas a nedá se to nijak odhalit,vstřiky ok,žhavení ok,předvstřik ok,teploty čidel ok,startovací dávka nezměněna 32768 podle VAG,EGR funkční,řeším to už nějak rok,jde o ten první start-všimnul jsem si něčeho podivného.Pokud otočím klíčkem nechám zhasnout všechny kontrolky a ozve se ke konci zhasínání takové cvaknutí motor naskočí okamžitě-pokud se to cvaknutí neozve tak to startuje jako kdyby byla padlá nafta.Nejsem žádný odborník.Potřeboval bych poradit co s tím dělá to od teplot 0-15 a to občas.Paměť závad prázdná.Může to mít něco společného se žhavením?Nebo nějaká klapka-fakt nevím.Je to motor 81kw ASV,najeto 230tis.km.Jinak jede jako pila a za tepla startuje vždy na drc.Díky za rady.

Mne pomohlo nastavenie rozvodou boli posunute o cca 8mm. Mam 1,9SDI a mam nabehanych 63000km rozvody su povodne.Startovalo to dlhsie tak 3 otacky motora a ked to uz naskocilo a skusil som to opet tak uz startoval ok. Dost som sa cudoval ako sa mohli posunut ale stalo sa takze aj taky moze bit dvovod.

Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému.

ZDRAVIM PANOVE. MUJ NAZOR NA DIM PRI PRVOM STUDENOM STARTE JE PRAVDEPODOBNE NETESNOST TURBA.NEMUSI MAT VLIV NA VYKON,PREPUSTA OLEJ. SKUS ZHODIT HADICU OD KLAPKY RG-VENTILU,UVIDIS KOLKO TAM JE OLEJA

No ten olej je u každého tdi,to turbo si pustí olej i nové-jasně že to s toho nesmí chcát-já mám spotřebu oleje tak od rysky po rysku na 15000.Ještě jsem nemusel dolévat.Jak se tu píše o těch rozvodech-v mém případě to asi nebude-na grafu to mám mezi ryskama.Kdyby to bylo posunuté tak by to TDI graf odhalil-nebo se pletu?Já osobě to tipuju na občasnou poruchu EGR ventilu,nebo zaseknutí v poloze která má nepříznivý vliv na studený start...To by chtělo nějakého odborníka na to zpětné vedení.Nevím jak přesně má fungovat a jestli je v činnosti i za studena.Testoval jsem ho pouze přez vag podle návodu visu.Hodnoty byli v toleranci.Bylo to za tepla.

  • Autor
ZDRAVIM PANOVE. MUJ NAZOR NA DIM PRI PRVOM STUDENOM STARTE JE PRAVDEPODOBNE NETESNOST TURBA.NEMUSI MAT VLIV NA VYKON,PREPUSTA OLEJ. SKUS ZHODIT HADICU OD KLAPKY RG-VENTILU,UVIDIS KOLKO TAM JE OLEJA

a ten kour od tenesnosti turba by mel mit podle tvoji teorie jakou barvu?

  • 2 týdny později...
  • Autor

tak auto bere olej takze je to asi tim turbem da se to nejak spravit nebo sehnat druhe,k cemu je tam vlastne ten olej?kvuli chlazeni a mazani?sory za blbou otazku

  • 2 měsíce později...

Nechci zakládat nový téma tak to vložím sem:

Po výměně rozvodů na 1.9TDi strašně špatný studený starty.Motor naskočí až na druhý točení a to ještě musím šlapat na plyn, po nastartování se zakouří z výfuku. Když chcípnu motor a zkusím to znovu tak už chytne bez problému, teplý starty bez problému. Rozvody byly dělány v servise, podle papíru ze servis byl předvstřik nastaven, žhaviče jdou OK jsou totiž nový. Kde může být problém.Díky

Rozvody.....zvedni pocatek nad standard...

  • 1 rok později...
  • Autor

zdar vracim se opet k tematu,auto porad kouri :feve: turbo ok,vstriky druhe,zhavice ok,palivovy filtr novy,rozvody ok,uz fakt nevim smrdi to naftou takze je to nespalena nafta,po cem jeste mam jit?moc dik

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.