Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/23/10 ve všech sekcích

  1. Mas znajvacsou pravdepodobnostou zaneseny egr ventil, umna to pise chybu 16786. Snazil som sa to vycisti ale moc sa to nedalo rozobrat tak som tam len nastriekal cistic a zatial to funguje ako tak, ale obavam sa ze sa to bude musiet vycisti lepsie pripadne vymenit egr ventil. A suvisi to samozrejme s olejom mne to papkalo 5w-40 tak som presiel 10w-40 a spotreba klesla a zatial aj ventil este facha. Len neviem dokedy.
    1 bod
  2. Jo, akorát jsem si všimnul jedné věci. Je normální když jedu 600 km po dálnici, zastavím na čtvrt hodiny na pumpě a po opětovném nastartování mám ručičku teploty motoru někde na polovině ?? (bylo to při teplotě cca 2°). Zdá se mi že zahřátí motoru je normální (+- stejně rychle jako má předchozí HTP a podle vzpomínek +- stejně rychle jako 1,6 74kW Octavia), ale to "stydnutí" je mnohem rychlejší než u obou zmiňovaných aut ....
    1 bod
  3. Tvůj dotaz nevyvolal zrovna dramatický zájem kolegů.Zkusím ti pomoci alespoň částečně.Sání topení a klimatizace je před spolujezdcem pod plastovou mřížkou před předním sklem.Tvoje představa, že tam nastříkáš dezinfekci a je to, se mi moc nezdá.Na vstupu sání je prachový filtr a před spolujezdcem pod palubní deskou je ještě pilový filtr.Řekl bych, že je musíš oba demontovat-stejně je musíš dát nové-předpokládám, že dezinfekcí chceš odstranit zápach z ventilační soustavy.Filtry by držely zápach i nadále.V příloze je pár návodů na demontáž stěrače, mřížky atd. a přibližnou orientaci po tělese topení.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...