Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/29/10 ve všech sekcích

  1. podívej se tady http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&thru=&q=kryt+na+columbus a můžeš vybírat je to ale podle mne jen nesmyslná kravina která upozorní ty šmejdy na to že tam máš něco ceného
    1 bod
  2. To je právě ten kámen úrazu, že ony tam sice pasujou, ale podle TP tam už ale být nesmí, zaměnitelné mezi sebou sou pouze úzké ráfky 5J pro 165/175 viz TP: Fabia 1 má schváleno: 5Jx14 ET35 a 6Jx14 ET43 Roomster má schváleno: taky 5Jx14 ET35 ale v 6Jx14 má schváleno ET37
    1 bod
  3. Zdar . Tak mám ostrněnou závadu !!! Měl jsem špatnej nějakej zpětnej ventil ,který se nachází u regulačního ventilu turba nebo jak se to jmenuje. Je to malej plastovej váleček a ten má propouštět podtlak jen na jednu stranu a já ho měl špatnej. Do nouzáku to nepadá a zmizela mi i díra v turbu. Asi je nejlepší začít od těch maličkostí než hned vyndavat turbo.
    -1 bodů
  4. na zkoušku jsem vrátil původní staré čidlo,abych se ujistil že není vadné.otáčky i přesto zlobí. koupil jsem sprej na čištění karburátorů a klapek,řádně prostříkal,ale otáčky stále zlobí. ten sprej určitou službu vykonal,motor je klidnější,lépe akceleruje,a řazení je plynulejší,takže doporučuji vyzkoušet. taky zajímavé je,že otáčky při příjezdu ke křižovatce (jak jsem již psal) vysí na cca 1200,po uplném zastavení klesnou,ale neděje se to pokaždé.a také dělá to jen když stoupne teplota motoru cca 70ctupnů a víš. nemohl by být načatý snímač otáček pro klikovou hřídel?někde jsem něco četl.....
    -1 bodů
  5. Tak gratuluji a doufám, že je to tedy opravdu vyřešené. Já pokaždé co jsem udělal vždy chvíli nějak fungovalo, ale vždy se to nakonec vrátí ke klasickým špatným teplým startům. Mohu prosím vědět, co je zač ten reduktor? Nemohu toto slovo nikde v DP najít viz obrázek ? Nebo jde o LPG?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...