Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/16/10 ve všech sekcích

  1. Chlapi: moc Vám všem děkuju.Ani nevíte jak jsem Vám vděčný.Za každý hlas.Strašně moc děkuju!!!
    1 bod
  2. Prosím, přečtěte si všichni, kdo máte podobné problémy s motory 90 kW, naše příspěvky na fóru vw-clubu, přesněji zde. Někdo na vw-clubu upozornil na zdejší téma, tak mi to nedalo. Probíráme tam už dost dlouho v podstatě to samé. Můj motor v Golfu 6 90 kW TSI dělá to samý od řádově 2000 najetých km. To si takhle jednou ráno vzpomněl, že bude točit 1200/min a že mu bude trvat řádově minutu, než otáčky klesnou na 750-800/min, což je normální stav. Motor si přitom párkrát lehce škubne a má takovej divnej zvuk. Ale jinak nic, co by se mi zdálo dramatickýho. V servisu mi přehráli řídící jednotku: doba po kterou klesají postupně otáčky se lehce snížila a měl jsem napoprvé pocit, že má auto trošku jinej zvuk při tom. Jinak všechno celkem přetrvalo, s autem jsem zatím najezdil pár dalších tisíc km. A je pravda, že to dělá od doby, co začalo bejt víc teplo, někdy od řádově 20. června. Mám se těšit na zimu? Měl jsem auto v Carnova Svitavy, kde na diagnostice se můj popisovaný problém sice projevil, ale diagnostika nedala žádný špatný ukazatel. Mám protokol. Servis mi řekl, že je všechno v normálu a že to má tolik čidel, že by to něco hlásilo na kontrolce. Kontrolka mi nikdy nesvítila, to je pravda. Co je to ale? Je to příliš masovej jev. Plánuju to zase natočit na video, někam to uploadnout a donutit někoho ve Wolfsburgu, ať se na to video mrkne a řekne mi, co to může bejt. Jinak nevím, co mám dělat. Místní servisy evidentně tápou ve tmě a nikdo ani netuší co to je, natož co s tím dělat...
    1 bod
  3. Ty seš ze všeho hned vyklepanej.Prostě plašan,fakt tě nechápu z komára děláš velblouda.Oni ty motory něco snesou.To už musí bejt hovado aby s tím něco provedlo. Co týče žhaviček tak tam z nějakýho důvodu jsou.Neříkám že motor teď bez žhavení nechytne ale jen si zkus otočit klíčkem bez nažhavení a rovnou startuj taky ti okamžitě nechytne jako s nažhavením a pěkně začmoudí. Ono jinak chytá větší obsah1.9 než nižší 1.4 to už je hold konstrukcí Pokud má víc žhaviček v háji tak tam má asi problém když mu blikaj kontrolky ne? A co mi řekněš na to že jezdím na bionaftu s OII 2.0TDI ?Jezdí bez sebemenšího problému a už pěkně dlouho.A hlavu z těch co jsou příručkový strašpitlové si nic nedělám.Po pravdě chovám se k tomu jinak než tam je psáno jen s tím že vím co tomu dát aby vše vydrželo a sloužilo.
    1 bod
  4. Tak jsem zde se svým poselstvím. Díky userovi Lukash, ktery mi prodal vsechny ctyri kompletni nove stahovacky s manualnim ovladanim, se mi dnes oprava na prvnich dverich povedla. Takže odmontoval jsem z novych stahovacek z prislusnych dveri sverku a plastový vodicí díl, hodil je bez problému na své staré stahovačky a už to drandí nahoru a dolu jako před tím. Určitě bude asi levnější sehnání manuálních stahovaček a z nich použít ty plechové svěrky než ze stahovaček elektrických. Tímto bohužel nemůžu potvrdit, že se dají koupit nové svěrky ve škodaservisu. Malá obrazová galerie je zde, snad vám dá přehled a pomůže:
    1 bod
  5. posílám obrázek pro upřesnění.... :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...