Vyskúšal som to tak ako si napísano nič som na žiadnej hadičke nespozoroval a do posiľovača ide iba jedna.Novšimol som si že keď bol motor ešte studený ihneď po natočení mi to neurobilo až potom čo sa zohrial a klesli otáčky na normál.Nemohlo by to byť podobné ako u posiľovača riadenia,ani ten sa nemá na voľnobeh zaťažovať dlšie ako 15s plným rajdoml.Zhodou okolností som to odskúšal aj na cliu a urobilo to tiež,nemá sice otáčkomer ale počul som ako otáčky počutelne klesli.Asi to tak má byť ak ho prudko takto silne žaťažím,vyskúšajte a dajte vedieť ako ste dupali na brzdu a čo urobil motor.
Pre "Malta",zhodouokolností som šiel okolo LPG servisu a zastavil som sa.VAG LPG bez závad.VAG benzín hlásil chybu:1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý preto svieti check
Toť vsjo,žiadna iná hláška.Tlak LPG bol 0,9 a tak ho zdvihli na 1,2 a teplotu prepínania som mal 20C a zdvihol na 35C.
Technik povedal že s to je všetko ok.