Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/02/11 ve všech sekcích

  1. To TP je tady u Swingu celkově pro mě zklamání, co jsem měl i na Passatu, a to byl ročník 2002 a měl ještě rádio na kazety, tak dopravní hlášení nepřijímal jen z té právě nalazené stanice, ale i z ostatních - člověk mohl třeba poslouchat Evropu 2, která TP nevysílá a když bylo na CR1 dopravní hlášení, tak se rádio přeplo. Také umělo, že po vypnutí zapalování ještě nějakou dobu sbíralo dopravní hlášení a ukládalo si je, člověk potom nasedl a mohl si poslechnout, co se kde děje... A to rozhodně nebyl žádný hi-end, ale základní rádio na kazety, Swing je sice krásný, ale na toto nepoužitelný... K otázce - zapátral jsem v návodu a tam o nastavení hlasitosti TP není ani slovo, tak to možná funguje tak, jako v předchozích autech - když se zapne hlášení na TP, tak si to člověk může ztlumit a příště, až se zas pustí TP, tak už pojede na tu nastavenou hlasitost. Tak jsem to alespoň měl u ostatních rádií, tady o tom není ani slovo, tak je to možná jinak a sám se rád dozvím jak.
    1 bod
  2. Mrkni na http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm a kódování zde vyčteš. DX jsem ještě nekódoval, možná bude více variant. Tak je vyzkoušej.
    1 bod
  3. Tak už má dušička pokoj přes víkend jsem konečně nainstaloval do FII fl GSMIII Premium UMTS telefon. Momentálně řj 5N0 035 730D, něco malinko kabeláže, mikrofon a je to díky pomoci lidí z fora to vyšlo asi na 1/4 ceny dílů ze Škodovky musím říct, že žádná dodatečně namontovaná HF se k této nemůže ani vzáleně přiblížit (myšleno tím integrace do auta a funkčnost). Uživatel si může vybrat jestli se bude telefon tvářit jako obyčejná HF, tj tel.seznam , přijaté odchozí zmeškané hovory, vytáčení čísla... a A2DP připojení audiopřehrávače k rádiu a nebo plnohodnotný autotelefon v režimu rSAP s možností čtení příchozích SMS na maxidotu a následné telefonické odpovědi.. (psát páčkou ovládání maxíka fakt nejde ) 3G (pokud podporuje operátor) mobilní připojení k netu přes BT rozhraní...... Možnosti ovládání se nechají dále rozšířit pomocí rádia /RNS s dotykovým displejem a hlasovým ovládáním včetně strojového čtení příchozích SMS (nutný MF volant/orig držák telefonu s tlačítkem pro aktivaci dialogu). Zajímavý poznatek k režimu BT audio : když přehrávám na pozadí muziku z mediaplayeru v PDA a do toho mám puštěnou navigaci TomTom tak při hlasových povelech navigace se přehrávání ztlumí a z reproduktorů se linou navigační hlášky...stejně jak u RNS 510
    1 bod
  4. Zdravím, určitě některý z vás měl podobný problém. Jednoho dne ráno jsem došel ke své milované feldě a dálka nic...klíček v zámku taky nic... Minulý víkend jsem si řekl že se na to podívám,vzhledem k lepšímu počasí. Sundal jsem všechny tapecy, proměřil obvod, nějaký odpor tam byl,takže dráty jsou ok,napětí žádné. Zkusili jsme jednotlivé motorky píchnout na zdroj a všechny cvakaly jak mají. Dnes jsem se stavil za jedným známým a zkusili jsme vyměnit relé, nenapadlo mě už co jiného by to mohlo být. I po výměně však centrál mrtvý jak na dálku tak na klíček. Žádám tu někoho zkušenějšího o radu Věřím, že se někdo takový mezi vámi najde Děkuji předem
    -1 bodů
  5. Caw Musis vybrat pristrojovu dosku to jest tam kde mas tachac musis to vybrat aj s tachometrom poodpajat vsetky kontakty proste ten cierny plast aby nebol tam. Pod tou pristrojovkou je ten cierny 4 x 3 cm ciernej farby je to na pravo na lavo mas imobilizer Chyba by mala byt tam jednoducho prestrihni ten cerveny kabel tusim zhora druhy proste cerveny a daj tam 12V len + najlepsie ked ho prevedies z prveho svetla co je nalavo Jednoducho sa tych 12V strati cca nameral som minule 5V neries to ale jednoducho to sprav ako som ti to pisal x krat som to tak robil aj v servisoch to tak robia choroba Feldi Su aj druhe typy co su pri motore ale to ti nemas ti mas tento Napis ako si pochodil caw
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...