Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/11 ve všech sekcích

  1. Na Artigase se určitě nezlobím. Nedávno mě na něj a Tuláka upozornila kamarádka a od té doby se skoro o ničem jiném nebavíme. Mimo jiné mě už také vynadala za toho cvoka na odstřel, ale to nebylo myšleno špatně. Artigas je prostě super, jen škoda, že mu není aspoň o deset let míň..
    1 bod
  2. N aUkrajine plati vsetko a nic. Radsej maj svetla zasvietene. Nazabudni na oznacenie auta CZ radsej neaku väčšiu nalepku, lebo ta skasiruju hned na hranici. Nasim /slovakom nadavaj nic ale ukrajincom do pasu daj 50 centov. Na tom si potrpia. Malo by sa ti lahsie prejst cez hranicu. 50 centov daj pasovakovi a 50 centov colnikovi a ked bude pitat aj vojak tak radsej daj. Su to darmozraci. Ked prejdes hranicu tak pozor na znacky Hlavne STOP lebo ta Policajti osklbu a aj na rychlost. Maju svoje zakony .Je to zemie kde neplati nic a vsetko podla toho ako im pasuje. Mozes ist cez UBLU alebo Vysne Nemecke. Ja chodim cez Ublu. Ak by si mal este neake otazky tak sa ozvi. Byvam 50 km od Hranice. A UA by som za Europu velmi nepovazaval. Aspon POLICIOU urcite nie.
    1 bod
  3. A přitom platforma F2 - Polo - A2 - Seat (?Ibiza?) je (údajně) plně shodná - to znamená základní agregáty, podvozkové a nosné karosářské díly by se neměly vůbec nebo nanejvýš minimálně lišit = ergo kladívko, je tím potvrzeno, že prostě vysocí soudruzi z Vlkohradu nedovolí nasadit do škodáren techniku, která je v jiné značce koncernu na stejné platformě naprosto běžně dostupná. Hanba jim...
    1 bod
  4. pochybuji že to budou svolávat to by museli řešit vodní čerpadlo turbo rozvody a to se už prodraží na tolika kusech co jsou prodaný
    0 bodů
  5. Pokud jsou pravdivý hlášky i o jiným krytu pohonu rozvodu, tak pod starej dekl nejspíš ne. Tudíž vyměnit VŠECKO - kola, řeťázek i deklík...
    0 bodů
  6. HTP určitě taky někdo testoval a co pak šlo do výroby a jak dlouho se to vychytávalo? Podpálené ventily,přeskakující rozvodový řetěz,odcházející zapalovací cívky... Stačí si projít forum...
    -1 bodů
  7. Jen pro info - kde jsi nechával čipovat? Stačí do SZ - pokud nechceš dělat reklamu.
    -1 bodů
  8. Velmi decentny tuning, original kola, super na pohlad
    -1 bodů
  9. Jo a točíš na tom biku 6500rpm. Uvědom si co se stane, když vinou vytahání přeskočí nebo spadne řetízek ze šaltru na biku a co se stane, když přeskočí na rozvodu motoru, kde rotuje asi tak 10-15 kilo hmoty (klika, vačka, část hmotnosti ojnic, setrvačník + spojka) a dalších řádově kilo až dvě vykonává posuvný pohyb tam a zpátky po dráze od několika mm (ventily) až po zhruba 7cm (písty a část ojnic) - to vše až 100x za sekundu ... K tomu si připočítej změny otáček při provozu a při řazení, kolísání teplot až o 120°C (start při -20°C, teplota za provozu klidně přes 100°C)... Na biku ten řetěz má trvale teplotu okolí, neohříváš ho nad nějakých max. 40°C na slunci a pokud nejsi šílenej bajker, tak za mrazu sedíš i s kolem někde v teple. Ještě to chceš srovnávat?
    -1 bodů
  10. U mě to bylo v cca 12 000 km. Půl centimetru pod minimem. Viz zde. Od té doby se hladina chladící kapalina drží na stejné úrovni - v současnosti najeto 22 000 km.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...