Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/09/11 ve všech sekcích

  1. Don´t worry, don´t worry, we´re speaking english here (mostly)...
    2 body
  2. Zdravicko pani. Viem, ze sa to tu uz pisalo. Mam vsetky suciastky a ich objednavacie cisla. Takze raz a naposledy, nech je v tom poriadok. K dorobeniu cidla hladiny hladiny vody v ostrekovacoch je treba: cidlo 7M0 919 376, cena je u autorizovaneho predajcu 310Sk, kupil som v skoda obchodiku za 130Sk tesniacu gumicku 7M0 919 382 cena 90 Sk konektor 1J0 973 202 cena 290 Sk pin 2x do konektoru 000 979 133 cena 70 Sk kabel 9 Sk/meter Cele ma to stalo cca. 600 Sk. Vsetko okrem spominaneho cidla bolo kupovane priamo v skodovke. Takze inde najdete urcite lepsie ceny. Objednaval som to tam preto, lebo napriklad gumicku a konektor mi v obchodiku nevedeli zistit. A este treba jeden pin do budikov, ale to neviem aky. To necham az napotom, ked rozoberem palubku. Tuto funkciu podporuju vsetky budiky, ktore tuto kontrolku obsahuju. Treba to len cez PC odbloknut. Toto mi povedal kamarat elektrikar. Dufam, ze je to vsetko prehladne uz.....
    1 bod
  3. po zapnutí klúča počuješ či ide palivové čerpadlo v nádrži??
    1 bod
  4. I don't speak czech, so I will write in english. I had the turbocharger replaced at 15500 km after 1 year and 4 months. The reason of this change was the wastegate actuator. Mechanical failure 11825.
    1 bod
  5. Problém žádný není, jen nemáš nastaveno Potvrzení zamknutí varovnými světly v komfortce. Přes VAG: 46-Komfort systém, 10-Přizpůsobení, kanál 09 na 1
    1 bod
  6. No, ve VISu jsem to tvoje číslo chyby nenašel... Tak jsem si ho přeložil z hexa, a ejhle - 01276 Taky jsem měl problém s ABS, stejné chování, STEJNÝ kód chyby, a to : 01276 - Hydraulické čerpadlo ABS (V64) 16-10 - signál mimo toleranci - Sporadicky Takže - můžeš mít problém s napájením čerpadla, já po poradě tady na fóru jsem "na tupo" oškrábnul cínovou plochu 30A nožových pojistek v pojistkovém bloku na akumulátoru (nové jsem někam zabordelil ), který jsem navíc vyhodil ven, protože pod jeho plastovým nosníkem jsou 2 šrouby s ukostřeným silovým vedením, které jsem odšrouboval, oškrábnul kabelová očka, prostříkal i s pojistkami něčím jako je Kontaktol, vrazil vše zpátky, VAGem vymazal závady, a ABS běhá jako zamlada . Musím to ještě napsat do svého postu, každý by podle mě měl napsat, jak svůj problém vyřešil, pro poučení druhých.. Snad ti to pomůže, hodně zdaru!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...