No nevim proč by ji to mělo škodit, myslím, že ji to nic nedělá, ale v podstatě si ani tím ty nepomůžeš. Naopak u křižovatky si tím akorát více opotřebováváš destičky a zvyšuješ spotřebu, protože v okamžiku zařazení N ti jde motor na volnoběh, tudíž se spotřebou, kdežto když se nechá auto dojet, DSG podřazuje, ale neustále brzdí motorem a tudíž spotřeba nula. Automat je pro to aby si nemusel nic dělat, tudíž je zkonstruován tak aby se nijak nepoškozoval v poloze D ani při stání na místě. Tím že vyřadíš na N u DSG rozpojíš spojky. A otázka, co myslíš že se stane když na D zůstaneš stát s nohou na brzdě? Ano odpovím ti tak jak určitě čekáš, rozpojí se spojky. Neřadí se nějaký neutrál nebo něco podobného. Takže co z toho plyne? Je to jen blbej zlozvyk z manuálu, kterým si akorát přiděláváš práci. Osobně sem N vyřadil za jízdy asi 2 x za celých 46 tis. km co to mám a to jen z nějakého táhlého kopce, protože sem byl zrovna v nějakém zvláštním rozpoložení.