Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/11 ve všech sekcích

  1. no nevim, kdyby nebylo forum, tak vím uplně přesně co to je za šunt. pohybuju se mezi mechanikama ať už přímo ze škodovky nebo motorářama, co roky opravujou motory a ne jen tupě mění díly na motoru a nikdo z nich o tom neřekne nic dobrýho. to samozřejmě neznamená, že se nemůže objevit pár kousků co jsou bez závad. já si auto taky nekupuju do konce života. kupuju nový po šesti letech, ale aby se dělo něco s novým motorem do roka provozu a navíc opakovaně, to bych měnil asi po roce :-D to že motor bere olej nebo vibruje, to je prostě vlastnost. to že se mění turba a rozvody, hm špatný série, může bejt, to že se s..e dalších X věcí na tom motoru, to už je moc a ten motor je polotovar a momentálně nepoužitelnej šmejd. kdyby to bylo pořádně otestovaný a vyladěný, tak neřeknu půl slova, ten motor má ambice být dobrým, ale politika automobilky testovat na lidech mi není blízká. ještě dodám, že je mi jasný, že na fóra píšou převážně ti, co mají nějakej problém, kdo jezdí vpohodě, tak nic nepíše. potom to vypadá, že všechny motory jsou KO, jenže jak jsem psal, info čerpám jednak zde, tak z první ruky od lidí co se opravdu vyznají.
    1 bod
  2. Tak už mám první verdikt servisu ohledně toho drnčení šaltru. Stručně řečeno, neumím prý používat automobil Škoda, vyjáření továrny bude následovat později a pravděpodobně se ponese v podobném duchu Zítra si ten krám půjdu vyzvednout...a přemýšlím čím to nahradit.
    1 bod
  3. plně souhlasím s příspěvkem nahoře. jsou to stršný šmejdy. obdivuju jejich majitele, že mají trpělivost. a ten pocit, když někam pojedu a nevím co motor udělá, no hnus. když si koupím nový auto, tak motor musí min. 100tis. najet bez sebemenších závad, samozřejmě vady z výroby se objevit můžou, nějaký drnčení palubky a vrzání sedadel, to se dá u novýho auta taky tolerovat. ale aby se s..l motor hned od novoty, to bych asi nepřežil a už bych ten krám doma nechtěl, navíc každá cesta by byla utrpením a plná nervů co ten krám zase předvede. nejhorší je, že teď jsou nový auta za dobrý ceny, dobře vybavený a pěkný, vyjma fabie (větší hnus jsem neviděl), ale chybí nějakej dobrej motorovej základ. dřív koupil člověk feldu 1.3 a když neuvažuju vlastnosti, tak aspoň věděl, že motor bude vpohodě. to stejný TDi, jenomže teď si není z čeho vybrat co se spolehlivosti týká. naftový motory je blbost kupovat pokud vím, že se toho nebudu chtít za 4 roky zbavit a v benzínech tenhle žebrák nebo HTP, co neoplývá výkonem.
    1 bod
  4. Tak mam dnes vyměněné rozvody přehratej soft a olej starej Ten se neměnil
    1 bod
  5. TU JE SKODA FORUM VYSOKA SPOTREBA 7,5L NA 96kw MOTOR Ved mas VELKE RODINNE AUTO. ZLE ZHAVICE- VYMENIT vsetky 4 za NOVE -BOSCH Na diesli treba vediet aj jazdit.
    -1 bodů
  6. Ano mas pravdu ze sa ten motor montoval aj do skodovky Mohol si mat doteraz diesle, Ale porovnaj rozmery a hmotnosti auta s OC1. Odpor vzduchu ti nieco hovori?? Spotreba 7,5l ??? je to spotreba viac mesto alebo viac mimo mesta??? Teraz mi prezrad kto menil zhavice?? Ty?? Dodrzal si predpisany moment na dotiahnutie zhavicov??? K spotrebe: Nepozeraj na spotrebu ktoru mas na PC. PC KLAME. Spotrebu meraj podla tankovania. Spotreba sa pozera podla MF1 Mas tam dost siroke gumy aj tie zvysuju spotrebu. Daj tam 16. Kedy boli menene filtre?? vzduchovy?? palivovy??? kde tankujes naftu??? Dobra nafta v NZ je T & M Autohof hned jak ides s BRATISLAVY do NZ. Osobna skusenost. v nedelu maju aj zlavu ked natankujes. :pMaju tam aj diesel60. Do nafty treba davat VIF aditiv diesel.
    -1 bodů
  7. Ja nechapu co tady furt vsichni breci nad tim, ze motor musi neco vydrzet a jaky jsou to smejdy. Je to cele spotrebak, uz davno neplati, ze auto jezdilo dokud nezmizelo v hromade rzi. Nehlede na to ze EU normy a uzivatele nuti automobilky a vyvojare ke stale vetsim kompromisum. Kazdy by chtel motor co zere 3l/100km, ma objem 1.3 kvuli pojistovne a 280kW a idalne 500Nm kroutak. Sam jsem majitelem 1.2TSI, sleduju co se deje kolem motoru a servisnich akci, ale ze bych kvuli tomu mel strach ze auto nekde zustane viset to ani nahodou. Obcas hlucny start obcas studeny motor lehce cuka no a co... Nic neni idealni a kazdy vyrobek ma sve mouchy at je to auto, telefon, pocitac. Vzdycky bude skupinu spokojenych lidi a skupina lidi co budou plivat ohen a siru na kdejakou prkotinu. Donedavna byla modla 1.9TDI, to ze to zralo olej, palilo vlozku katalyzatoru nebo vibrovalo pri rychlosti kolem 140km/h nikomu nevadilo, dneska na ten motor zase vsichni nadavaji. Kdyz to shrnu ja jsem spokojeny, kdyz pominu ty drobnosti kolem vibraci pri studenym motoru, ktery jsou jenom na volnobeh a obcas hlucnemu startu tak je motor super. Tahne od spoda, je dostatecne pruzny pro auto typu fabia apod., spotreba je na rozumne urovni, jezdim za 6.2 prumer. Kdyz se neco na motoru podela, od toho je zaruka. Pokud, jsou spatne rozvody protoze nekdo pri vyvoji podcenil material, nebo jiny faktor a skodovka se rozhodne je menit tak at to udelaji, kdyby nebylo tohle forum a nebo jine, tak by vetsina z vas nemela potuchy o tom ze se neco takoveho deje. Navic diky forum jako je tohle ma clovek pocit ze tim trpi vetsina aut, ale priznejme si kolik lidi realne cte tohle forum a kolik z nich ma zmineny problem a kolik jich jezdi aniz by se u nich problem projevil a pritom to nikde nenapisou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...