Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/11 ve všech sekcích

  1. Joj, tak podla takejto logiky by som dnes jazdil na bicykli a ziadne auto by som nekupil... ...(o vsetkych autach/motoroch sa clovek docita a dopocuje horory) Kto sa boji, nech nekupuje. A ked nieco nemam osobne, nekydam na to lebo o tom viem prd.
    2 body
  2. Zozen si komplet druhy motor z buraneho auta. A daj si ho prehodit. Tu mas motor za 10 000kc. LINK: http://auto.bazos.cz/inzerat/11691216/motor-octavia-19-tdi-66kw.php Diely zo stareho motora predas a este aj vydelas.
    1 bod
  3. Pokud budeš měnit těsnění pod hlavou, což není běžné a vždy znamená nějaký problém, měl bys zjména zkontrolovat a ev. upravit přesahy vložek. U Felicie to nebylo problematické, ale u Fabie často bývají prostřední 2 vložky utopené. Těsnění použij TEMAC, lepší není. Pokud byl motor přehřátý, měl bys ještě zkontrolovat rovinnost hlavy a ev.ji srovnat. No a když už budeš mít hlavu dole, bylo by vhodné ev.vyměnit i hydrozdvihátka. Nevím kolik máš najeto, a jestli už je po nich, ale u Fabie nejdou vyměnit bez sundání hlavy. Na bloku už totiž není to víčko, které měly naposled Felicie a které se dalo při výměně zdvihátek použít. Takže nechat je tam a třeba po dalších 10 000 km je muset měnit - a tedy zase sundavat hlavu - by bylo zbytečně pracné a drahé. S řetězem vyměň i kola - kdybys je nechal tak jak jsou - vytaženým řetězem ojeté - velmi rychle by ti nový řetěz přivedly do stejného stavu v jakém je teď. Při montáži si zkontroluj zda jsou kola v zákrytu - pokud by nebyly, zkřížený řetěz taky moc nevydrží.
    1 bod
  4. Dochlazovat turbo musíš u všech turbomotorů, ať je to Škodovka, Audi nebo BMW. Dělám to i u Supa II 1,8 TSI a známý to dělá i u dieselového BMW X1. A tento "ženiální" výpočet je taky dost zavádějící. Jestli nemáš nervy a čas, doporučuji DELI SUPER pro den, který má 25 hodin. Já to tak praktikuji již několik let, takže mám 1h denně navíc, což činí 7h týdně. A víš, kolik je to za měsíc nebo rok! Navíc čokoládka je na nervičky. Takže pokud nevynechám svoji dávku, jsem v poho. MÁM POCIT, ŽE SE TO TADY TROCHU ZVRHÁVÁ, PROTO PROSÍM ZPĚT K TÉMATU A NE K OSOBNÍMU NAPADÁNÍ. Už jsem psal, že jsem s motorem spokojen, i když někdy bych trošku víc koníků pod kapotou potřeboval. Neměl jsem s ním poblémy a to, že mi vyměnili rozvody, mě učinilo klidnějším. Kupoval jsem předváděčku, jezdil s ní většinou sám ředitel. Než jsem Yetíka koupil, několikrát jsme spolu o voze mluvili. Nelituji, že Yetíka s touto motorizací mám. Co bude příště nevím, možná další Yetík (pro změnu s jinou motorizací).
    1 bod
  5. No a o co ti jde ? Jsi nervozní ? Ty jsi spokojen s motorem 1,2 TSI....To mě těší..... Že je větší kubatura na nic,to je snad vtip ne? Koupil by jsi si 3 válec HTP? Máš pravdu, je to v podstatě stejný,do cíle dojedou oba dva..... Spoustě lidí tady mění rozvody a ty děláš,že se nic neděje...,no tak se nic neděje. U mě se opravdu nic neděje, můj Yeti s motorem 103 kw jezdí bezvadně, už mám 15 tisíc km bez problémů a podle zkušeností s předchozími diesely 103 kw, bude bez problémů i následujících 475 tisíc km, bohužel všechny motory se VW rozhodně stejně nepovedly.Já jsem s motory VW spokojen - mám Yetiho a předtím 3 Octavie a žádnou vadu motoru jsem nikdy neměl-to najedu ročně 30-40 tisíc km a auto držím 10 let (5let ve firmě a 5 let ho mají kluci). Respektive-až na výměnu váhy vzduchu u 66kw za 3,5 tisíce,což jsem přežil v klidu. Tak jsme na tom oba stejně,oba spokojení zákazníci Škody auto ! Mimochodem, konstruktér nejsem, jsem jen člověk,co vnímá situaci kolem a nestrká hlavu do písku. Naprosto chápu nasranost lidí, co šetří 20 let 360 tisíc na auto a pak se klepou strachy,aby jim vydrželo. Tak to se na foru právě řeší. Můžu tě ubezpečit, že to nikomu nepřeji, to bych asi na tyto stránky nelez.
    1 bod
  6. Zdravim, dali by sa tie foto poslat vo vacsom rozliseni na email? Dakujem
    1 bod
  7. panove zalozte si nekde v hospode tema "dohadovani se o spravnem zapojeni face climatronicu" a muzete pokracovat v debate... zde uz prosim ne...
    -1 bodů
  8. ak ma niekto pocit ze svojim prispevkom niekoho napadam tak sa ospravedlnujem pretoze som to tak vobec nemal v umysle Pisem tu svoj nazor na tento motor tak ako kazdy a kvoli tomu existuju fora ako je toto. Vela ludi tu hladaja informacie aby sa rozhodli co kupit. Sam som sa bol s tymto motorom 1.2tsi 77 previest a bol som velmi priemne prekvapeny ako kulturou chodu tak aj krutakom a nizkou spotrebou. Motor sa vyraba takmer2 roky a SA az teraz vypise "utajenu zvolavacku"... A neverim tomu ze take problemy ktore sa prejavia po 15tkm sa nedali odhalit uz pri testovani jak konstrukne chyby , tak nekvalitni dodavatelia. Jedine vysvetleni je ze to ma na svedomi parta konstrukteru HTP Co sa tyka dochladzovania mame vo firme niekolko 1.9TDI motorov niktore maju cez 260tkm snad nemusim vysvetlovat ze v sluzobakoch sa nikto o dochladzovanie motora nestara. a v tych 11 autach nebolo menene ani jedno turbo. Spat k mojmu vypoctu . Keby som mal vo firme v autach namiesto 1.9TDI 1.2TSI a vsetci vodici by museli dodrziavat 2min dochladzovanie tak tie cisla by boli este o nieco "zauimavejsie"
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...