cau hosi..ten kopanec co pri startu obcas nastane jsem mel taky...delalo to hlavne u tepleho motoru. nikdy u studeneho..soucasne s tim jem mel problem s teplym startem takze jsem to vyresil jednim manikem co do toho hodne vidi a oprava tepleho startu vyresila i to kopani pri startu..uz je to vice nez rok a startuje naprosto super..mel jsem obavy ze jde do kytek setrvak..tam pry je castka okolo 26 000Kč jen za material..ale diky bohu je to po opraqve tepleho startu ok...
No myslím,že 100 000 motorů nikdo opravovat hned nebude. Čekají prostě kdo s tím přijde,tomu to vymění. Stačí si projít některé VW forum. Golfy 1.2 TSI na výměnu rozvodů se tam začínají množit. Bohužel jsou v tom evidentně namočeny i 1.4 TSI,i když jsou ve výrobě někdy od roku 2006. A to jsem si ji raději koupil než 1.2 TSI,s kterou mám pořád nějaké problémy na mé služební FII. Zlatá Felicie.
Neboj - jak se to rozkřikne, že se taková akce dělá, budou to HURÁ stylem chtít vyměnit i ti, kteří už mají motor vyrobený po datu záměny přímo na lince a tudíž už mají v motoru "novou" sadu... Nebylo by to poprvé, co by se takto lidi "zbláznili"...
Řekl bych, že to "nejspíš" by bylo vhodnější položit jako hraničící s jistotou...