Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/28/11 ve všech sekcích

  1. cau hosi..ten kopanec co pri startu obcas nastane jsem mel taky...delalo to hlavne u tepleho motoru. nikdy u studeneho..soucasne s tim jem mel problem s teplym startem takze jsem to vyresil jednim manikem co do toho hodne vidi a oprava tepleho startu vyresila i to kopani pri startu..uz je to vice nez rok a startuje naprosto super..mel jsem obavy ze jde do kytek setrvak..tam pry je castka okolo 26 000Kč jen za material..ale diky bohu je to po opraqve tepleho startu ok...
    1 bod
  2. No myslím,že 100 000 motorů nikdo opravovat hned nebude. Čekají prostě kdo s tím přijde,tomu to vymění. Stačí si projít některé VW forum. Golfy 1.2 TSI na výměnu rozvodů se tam začínají množit. Bohužel jsou v tom evidentně namočeny i 1.4 TSI,i když jsou ve výrobě někdy od roku 2006. A to jsem si ji raději koupil než 1.2 TSI,s kterou mám pořád nějaké problémy na mé služební FII. Zlatá Felicie.
    -1 bodů
  3. Neboj - jak se to rozkřikne, že se taková akce dělá, budou to HURÁ stylem chtít vyměnit i ti, kteří už mají motor vyrobený po datu záměny přímo na lince a tudíž už mají v motoru "novou" sadu... Nebylo by to poprvé, co by se takto lidi "zbláznili"... Řekl bych, že to "nejspíš" by bylo vhodnější položit jako hraničící s jistotou...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...