Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/01/11 ve všech sekcích

  1. Pořád tu lamentujete a nadáváte na ŠA a na způsob jak řeší zmíněné výměny.... Chvíli jsem se v automobilovým průmyslu pohyboval a tak způsob jakým to řeší ŠA mi přijde normální a rozumnej... Pánové, je zcela běžnou praxí všech výrobců, že drobné korekce nedostatků se řeší "po tajnu" v rámci předepsaných servisních prohlídek... Byste se divili... Vyvolat paniku okamžitýma svolávačkama je naprosto kontraproduktivní a tak se oficiálně svolávají jen skutečně závažné věci... Problém s rozvody se při tom počtu vyrobených motorů pohybuje v řádech jednotek procent, a není to nic, co by ohrozilo bezpečnost cestujících... Čili rozhodnutí vykonat opravu v rámci servisních prohlídek považuju za správné... spousta z těch kteří tu nadávají a stojí o výměnu přitom ani žádný problémy nemají a přesto to způsobuje vlnu... dovedete si představit jaký reakce by to vyvolalo při veřejný nabídce na opravu?? Zástupy lidí u servisů, servisy zacpaný a všichni nervózní a nespokojení... V neposlední řadě to stojí obě strany další čas a škodovku samozřejmě i peníze a to taky není nepodstatnej argument.. (vy na jeho místě byste to udělali stejně). Souhlas, souhlas, souhlas. Bratr měl kdysi nové BMW 735i. A když řešil reklamaci u jednoho pražského prodejce, nepřál bych Vám vidět ten kolotoč, potažmo arogantní chování. Okamžitě při příjezdu ze servisu napsal email do Mnichova se stížností na jejich oficiálního prodejce pro ČR. Odpověď zněla, že jejich prodejce je proškolený a oni se staví za něj. Tak že f..k o.. celé BMW.
    1 bod
  2. co běžná údržba? jak je na tom palivák a vzduchový filtr....ten 2.0MPi je ve Fabce celkem svižnej motor se slušnou pružnosí, s Fiestou se to nedá srovnávat
    1 bod
  3. 2.0 má zrychlovat za necelých 10 sec, to musí jet jak z praku. Fiesta 1.1 ani 1.3 se tomu nemůže ani přiblížit...
    1 bod
  4. U mě je problém za předními koly, na obou blatnících se už loupe lak a objevuje rez
    1 bod
  5. Mám sice 1,4 ale taky MPI. A necuká třeba? Jestli chceš aby se to líp vytáčelo, tak možná můžu doporučit sportovní filtr, teda spíš vložku. A navíc Fabia je poměrně těžký auto a když tam dáš 2.0 tak ještě těžší. Fiesta 1,1 je bych řekl o čtvrtinu lehčí a to je sakra znát. Mám jen 1,4 ale taky se jí nechce do otáček, u všech MPI to bude podobný. Možná je to daň za to, že MPI je levný na údržbu. A reakci na plyn zlepšíš snad jen chiptuningem.
    -1 bodů
  6. No je zvláštní, že já s 1,4 musím dát 3 do kopce. Máš opravdu 2.0? Protože jestli máš všechno OK, tak je to vážně divný. Kolik je vůbec tlak u 1,4? Jestli nejede tak je buď něják zasranej přívod paliva nebo vzduchu..že se vlastně dá říct až dusí a nechce to jet. Dneska je to s prodejem aut docela hrůza...pokud auto bylo udržovaný tak bych se možná obrátil na prodejce. A nebo je to asi nejmíň pravděpodobná možnost, abych tě něják neurazil, ale že jsi si představoval takový tah a sílu, že to 2.0 ani nesplňuje..Zkus se projet v jiné 2.0 MPI jestli to třeba není jen v pocitech a je to vlastně pořádku
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...