Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/09/11 ve všech sekcích

  1. Víš, Jairo - v mém případě to není o názoru PROTI MOTORU - naopak, i já bych rád jezdil s motorem o malé spotřebě, kultivovaném chodu, dobré dynamice atd - ale to by tento motor nesměl být "předčasně porozen" a vyhozen na svět "bez pobytu v inkubátoru". Právě proto si zde otevírám hubu nikoliv na motor - ten za to nemůže, ale zuřím na hamižnost a nenažranost soudruhů z Vlkohradu, kteří ve snaze o to aby jim už už naskákaly další mega€ura do kešení nařídili zahájit sériovou produkci něčeho, o čem sami museli moc dobře vědět, že je "nedovařené". Ne ten motor sám sobě - ale právě nadměrné škudlení na nákladech na testování a zkoušky doslova zkazily motorům TSI pověst - kdyby se tato fungl nová koncepční větev podrobila komplexnějšímu programu testů a hlavně kdyby se od začátku nadměrně nešetřilo na důležitých součástech, nikdo by si na ně nestěžoval!!! Naopak, každý by se nad tím rozplýval... Takhle si VW doslova "předčasným porodem císařským řezem" a následným otálením s vyhlášením hromadné servisní akce trhnul ostudu až na paty - možná vydělal několik desítek miliónů, ale ztratil na pověsti sice ne zrovna nejšpičkovějších, ale o to spolehlivějších "lidových vozů", které si lidi kupují právě pro tuhle vlastnost - že "se neserou". Bohužel, "nedonošené bejby" ukázalo, co takové zanedbání může stát - hlavně jeho reklamou nalákané nové majitele... Ten motor mohl být doslova bomba a špička, protože by VW dostal do světové extraligy "downsizovaných" pohonných jednotek - kdyby mu bossové dopřáli ještě nějakou tu dobu navíc na testování spolehlivosti a nechtěli hned od začátku na všem ušetřit za každou cenu. Takhle získali horký brambor, který se musí "dodělávat za pochodu". Viz nejprve turba, pak se zvýšeným km proběhem nadměrně vytahané konstrukčně a hlavně materiálově ošizené rozvodové řetězy, "zaklepané" ventily - začínám se ptát "Co přijde jako další???" Kdyby se tyto závady začaly objevovat až po několika letech a dejme tomu po nájezdu 50-80kkm nebo ještě více, dalo by se to svádět i na něco jiného - ale pokud se závady objevily už během prvního roku a u aut s nájezdem často i méně než 10kkm, O NĚČEM to svědčí. Za tyto závady nemůže koncepce motoru ani jeho objem - za to může někdo, kdo NAŘÍDIL v tomto motoru použít takto dimenzované součásti. A ten člověk má konkrétní identitu a ten by se také měl z tohoto průseru VEŘEJNĚ zodpovídat - je ovšem krytý "tovární politikou obchodního tajemství"... Bohužel, zaplatí to všecko svými nervy a zvýšenými náklady jejich zákazníci - protože soudruzi z Vlkohradu si své zisky ujít nenechají a budou škudlit dál...
    2 body
  2. Chlapi, nebudeme sa tu predsa osočovať,že jeden je za TSI a druhy je chudak lebo ma motor bez turba (alebo naopak). Forum ma sluzit na konstruktivne nazory, oznamovanie problemov a ich riesenie alebo aj pozitiv,ze i po 80.000 km je TSI-cko bez poruch
    2 body
  3. Když pročítám žalostné skušenosti ostatních tak jsem asi dítě štěstěny. Mám Tsi 63Kw trofam si tipovat jedno z prvních 17týden ( květen) 2010, jezdí 80000 km jak " pila" a nemám žádné negativní skušenosti s řetězy, turby včetně požírání kunami. A když jsem u těch kun, na jinem místě fóra i v některých časopisech se píše že Tsi chutná kuná obzvláště, mám také jinou zkušenost. Fabii I mě také žraly kuny a stejně i dalším známým ale u Tsi možná bohudík tuto skušenost nemám. To jsem odběhl, ale chci řici že před Tsi jsem vlastníl Htp na které se také čpí sira a nebyly problémy a zkušenosti jsou i od ostatních cr. 8 kolegů kteři maji najeto hodně nad 100tis. a krom výše zmíněného ohryzání hlodavci neměli zásadnich problému. Je správne že se na tomto fóru sděluji negativní informace na Tsi, k tomu fórum je ale náhodný čtenář může nabyt dojmu že nové motory jsou na houby a skutečnost je jiná. Jistě se vynoři oponenti, ale problémy s Tsi jsou ve skutečnosti v 0,1 max jednotlivých procentech. Je to už ohraná písnička nejvíce se kradou Škodovky, jsou nejporuchovější atd. ale už málo se přihlíží jaké procento tvoří. A neodpustím si ještě jednu poznámku, nevim jestli je to v tomhle vláknu nebo na jiném místě fóra, někde se objevil názor borce který měnil během 1000Km tři turba. To je velký smolař nebo z promonutím a namyslím to vulgárně nebo posměšně trouba. Ono i když je dnes snaha vyrábět věci "blbu vzdorné" tak s novými motory a nemyslim jen Škodu se jezdí jinak, podtáči se ,je třeba dát jim vydechnout po výkonu(skutečně stačí 30s) a netýrat studené. Těšim se na oponenty co mě zašlapou do zemně ale vše není tak černé jak to na fórech vypadá.
    2 body
  4. Zdenekmikulov: Přijímací technik říkal že to snad ještě ani neviděl, z jakého to bylo materiálu. Jojo, to není jenom v automobilovém průmyslu, to je všude.....všechno se ojebává. Já pamatuju doby kdy se třeba do směsí pneumatik a různých pryžových dílů dával kaučuk.... dnes když vidím že se manžety a různé okroužky rozpadnou samy za 2 roky je mi zle. Tento rok jsem měnil ventilky na motorce, koupil jsem ji novou před 3lety, ventilky rozpraskané a když jsem chtěl dofoukat zůstal mi v ruce...... To samé el.kabel v gumové izolaci k míchačce, leží to venku na slunku, dešti ,mraze 30let, po utření hadrou je jak nový..... Je to dva roky co jsem koupil ten samý gumový , stejný průřez sousedovi k cirkulárce. A asi před 2 týdny chtěl řezat dřevo a zavolal mě at se jdu na ten 2 roky starý kábl podívat......rozpraskaný až ke drátům , no na vyhození. A tak to je dnes se všemi věcmi..... Sorry za ot.
    1 bod
  5. Přeji pěkný den, pročítal jsem si tady vaše fórum, hlavně sekci motory pro Fabii II. Já jsem si novou Fabii koupil minulej rok o prázdninách. Vzal jsem si model Sportline a hodně jsem toužil po motoru TSI, nakonec jsem se rozhodl si trochu připlatit a vzal jsem si model 77Kw s manuálem. První měsíce auto jezdilo jako hodinky. Po najetí asi 10.000 km, se začal motor po nastartování (za studena) šíleně třepat a to tak že se třepalo skoro celé auto, po několika vteřinách se ale srovnal a bylo všechno v pořádku. Později (cca 14.000km) se ihned po stratu začalo z motoru ozývat něco jako když držíte pořád klíček na poloze start a motor už běží. Byl to šílený zvuk, z 10 startů to udělalo tak 7x. Takže následovala cesta do servisu. Bylo mi řečeno že mortory TSi mají problém z rozvody a proto se celý systém zkontroloval. Řetěz byl v pořádku a tak mi vyměnili jenom, (přesný název už si nepamatuji ale něco jako) olejovej pohon řetězu. Problém se na cca týden vyřešil a auto muselo znovu do servisu, tentokrát už musel pryč řetěz. Přijímací technik říkal že to snad ještě ani neviděl, z jakého to bylo materiálu. No auto mám teď den ze servisu doma a řekl bych že i jízdě jede líp. Motor je tišší a auto krásně akceleruje. Takže počkám a moc bych si přál aby auto jezdilo bez problému jako to má u Fabii být. Takže pokud bych tady někomu pomohl a měl podobný problém, co tak tady čtu tak hodně lidí má. Nějak to kluci v Německu nezvládají :-) Nerad bych na Fabie zanevřel, osobně jsem měl i předchozí generaci (MIP 50kw) a ta jezdila prostě pořád, tam nebyl po technické stránce problém. Nedovedu si představit že takto škodovka odrbe práci na tak zásadní součásti motoru jako jsou rozvody. Tak snad to bude teď už v pořádku.
    1 bod
  6. Tvuj přispěvek je akorat tak pro vysměch.
    1 bod
  7. Nevím ale AAA třeba octavia 1.2 nemají ani jednu . Mam 1.2tsi a že bych se každý ráno bal vyjet to ne . Určitě bych ocenil kdyby někdo řekl kde jsou problemky tohoto motoru , nevim na jakém zakladě ty lidi ty auta prodavaj ,ale prodavat nove auto v zaruce se mě nezdá jako dobrej napad
    1 bod
  8. Já ( asi jako jediný) nabíjím baterii na autě a připojenou. Když jedete delší trasu, třeba na dovolenou celý den, tak to do ní alternátor pere CELOU CESTU, a taky ji nevyndaváte z vozu a je připojená. Vím, že mají alternátory regulaci ale to mají nabíječky taky. Je to v principu stejný. Taky se mi nezakóduje a nerozladí rádio a nevynuluje palubní počítač. Myslím, že se prodávají dobíječky s adaptérem do zapalovače na cigarety, a pak ani kapotu nemusíte zvedat pokud auto stojí venku. Pokud je vůz v garáži, je lepší ji zvednout kvůli odvětrání mot. prostoru.
    1 bod
  9. Prošel jsem si výměnou řetězu cca před 3 měsíci. Zažil jsem tu neinformovanost servisu ze strany výrobce a počáteční neochotu s tím něco dělat a snažit se to ututlat. Když k tomu přidám po jedné zimě zrezlý zadní znak škoda tak mám o současné kvalitě testování a materiálu svůj negativní názor. Mám 5 škodovku v řadě - Yeti. Bohužel u mě škodovka ztratila tímto důvěru. Cítím se podveden a opravdu mám také při každém startu strach jestli se závada znovu neobjeví. Takže asi tak odpovědné osoby ve škodě by se měly zamyslet zda-li ztráta důvěry skalních příznivců za to stojí.
    0 bodů
  10. To Ivo68 - jojo tak nějak to je. Mám 1.2 a zatím 14 000 km. Žádný problém s motorem. Asi jsem divnej, ale ráno se neklepu, jestli auto nastartuju. Tak ať nám to chlapci jezdí. Ahoj, Miki...
    0 bodů
  11. To je překlep samozřejmě,ale jinak si tam třeba nachčij...
    -1 bodů
  12. musim souhlasit s Ekkarem.... nikde jsem se nedocetl, ze by napadal TSickare. Busi jen do Skodovky a v jeho nazorech bych nevidel zadny atak na majitele TSi. Bohuzel jsou tady taci co si to berou osobne. Vedi moc dobre ze zde problem je, ale za zadnou cenu si to nechteji pripustit. Verim vsak, ze sami se kazde rano klepaji pri startovani auta. Poslouchaji, jestli jim neco nedrci,neklepe,nehuci atd...... A vo tom to je..... vo tom je tady ta debata. Take jsem malem koupil TSi a jelikoz mam informace z prvni ruky, tak stale jezdim s tim co mam. I kdyz to tady nekdo nazval s "motorem za zenitem". Ale radsi takovy motor, nez kazde rano se klepat co se stane s novym. Pristi tyden s "motorem za zenitem" jdu na vymenu oleje po 165.000km a doposud zadny sebemensi problem!!! Nekde jsem to uz psal, ze bracha si koupil TSi a po 15.000km se to snazi prodat. Ma po vymene rozvodu a turba. O oleji ani nemluvim. Bohuzel mel smulu, ale nenadaval na Ekkara ze vyvolava blbou naladu. Nebral osobne jeho nazory na kvalitu TSi ale souhlasil s jeho nazorem ohledne Skodovky. Kvalite TSi je tak znama, ze je vubec problem auto s timto motorem prodat. Brachovi rekli, ze bude muset hodne dlouho cekat nez se to podari udat. Jen v AAAAuto je na place okolo 75 aut s timto motorem a nikdo to nekupuje. Auta s "motorem za zenitem" je tam okolo 5 ks a na dotaz nam bylo receno, ze se velmi dobre prodavaji. Takze to neni tady, ze si nekdo vymysli a strasi lidi, ale konstatovani skutecneho stavu veci. Na upresneni, Ekkara neznam. To jen, ze si asi take vyslechnu svoje a hura do me.......
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...