Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/11/11 v Příspěvky

  1. miki53 a různí jiní jemu podobní kolegové. Já toto a jiná podobné fora považuji za jeden ze zdrojů informací,co a jak při problémech,které nám naše vozidla při provozu přichystají. Z toho důvodu neuznávám příspěvky typu: já žádný problém nemám. Jak tímto příspěvkem pomůžeš lidem kteří problém s 1.2 TSI mají? Založte si tedy svoje téma,kde můžete vypisovat,jak vám motor skvěle šlape a až se porouchá,přesuňte se zpět. Druhý pól je zase např. kolega Ekkar,projevuje "spravedlivý hněv",ale občas je to spíše kontraproduktivní...a některé lidi jeho názory popuzují. A proto se připojuji k lubikovi SK psát pokud možno jenom k závadě rozvodů TSI. Howgh.
    2 body
  2. Čoveče PROCHY jsem tě bral jako za seriózního TIPA, ale ty tu odkazuješ na Manual a na PDF ( jak již zmínil Šulda), a sám jsi ho asi jen očima prolétl. To co zde píšeš je jen z poloviny pravda a možná ani to ne. Viz tvůj manuál co jsi sem dal. Samo pokud se někomu chce či musí ( viz Jay Kay ) tak lze AKU vyndat z vozu a nabíjet jí doma. Ale pro většinu lidí je lepší a jednodušší nabíjet ve voze a ani Škoda Auto proti nabíjení ve voze nic nenamítá a to nemluvě o odpojování napájecích kabelů. Jak je vidno z obrázku co jsem vytáhl z tvého manuálu tak je nutné odpojovat napájecí kabely jen v případě rychlonabíjení a zase nemusím asi zmiňovat, že manual k obsluze je též z Škoda Auto SAMO NIC VE ZLÉM. V JISTÉM SMYSLU MÁME KAŽDÝ PRAVDU.
    1 bod
  3. pokud ti nejde zamknout ani tlačítky na dveřích, tak je někde jinde problém, než v klíčku. chtělo by to připíchnout na vag nebo nejdřív zkus zkontrolovat pojistky pro centrál
    1 bod
  4. ono je to s tím dosti sporné z vlastní zkušenosti vám bude ŠA stále tvrdit že závada nebrání úžívání vozidla a tudíž Vám odstoupení od kupní smlouvy zamítnou! je to běh na dlouhé tratě a hlavně právního oboru protože soudruzi chtějí zákazníka ojebat každým coulem. BTW: taky vám přišla nabídka na zimní gumy a na výhodný servis nechápu tento marketingový počin u uživatelů kteří vlastní nové auto
    1 bod
  5. TO Boby77 : Můžu se zeptat jakou máš osobní zkušenost s referentským vozem ? Nezajímá mě že někdo někde má,ale Tvou osobní máš-li nějakou. Určitě by to zajímalo více fóristů,je tady totiž dost lidí se zakoupenými referenskými vozy. Dík
    1 bod
  6. To sklápění pravého zrcátka při couvání jsem ted viděl na nové Jettě a rozhodně elektrická sedadla neměla, je to velmi šikovná vě, po následném rozjezdu se při určité rychlosti samo vrátí do původní polohy. Nevím, proč tohle nejde jednoduše naprogramovat, když má člověk elektrická zrcátka, je to záležitost čistě softwarová....prostě VW je stále o krok vpředu...
    1 bod
  7. Pro pana Ekkara není důležité, jestli s nějakým vozem jezdil nebi nejezdil. Smyslem činnosti pana Ekkara je vysvětlovat majitelům vozů s motorem TSI to, že udělali blbost a že by měli svého činu nadosmrti litovat. Jak už tu kdosi naznačoval, zřejmě je to motivováno tím, že vlastní vůz s motorem, který je již poněkud za zenitem (a zřejmě je to pro něj z bůhvíjakého důvodu nepřijatelné). Jeho poslední odpovědi, kde se snaží točit na termínech vlastnit a jezdit apod. mi připomínají argumentace našich mimozemšťanů z poslanecké sněmovny. Bleeeee Ekkare, vždyť to jsou jen auta... Fabia 1.2 TSI, najeto 30.000 km (nemám měněný motor, nemám, opravdu ne ne ne ne)
    1 bod
  8. Stači ten kružok prehodiť a dať tať tam snimač uhlu stare prevedenie TRW ale je to curevska robota. To nove čidlo TRW ti ani nebude komunikovať zo starym čerpadlom.
    1 bod
  9. někde tady ta výměna byla kdysi pěkně popsaná i s diskusí k servooleji, kdyby někdo našel, dejte odkaz, já zatím hledám marně
    1 bod
  10. Ano, tak se zde naházelo bláto na TSI. Mám Yeti 1.2. 14 000 km. S motorem žádný problém. Takže problém mám v tom, že nemám problém. Nevím, co s tím budu dělat. Zde jsem získal dojem, že vůz jakékoli jiné značky určitě bude lepší než ŠKODA. Já tuto domácí značku nijak nepreferuji, ale až tak strašné to zase určitě není. Každý výrobce má nějaké problémy. Já jsem s TSI naprosto spokojen -- spotřeba, výkon, hlučnost. Ono také záleží na tom, jak se člověk k technice chová. A teď kamenujte...
    0 bodů
  11. Na upresneni, Ekkara neznam. To jen, ze si asi take vyslechnu svoje a hura do me....... From miromen: Tvuj přispěvek je akorat tak pro vysměch. To miromen: pro smich jses mozna ty, protoze musim konstatovat, ze neumic cist. Vse co jsem napsal, je bohuzel skutecnost. Kdo si dnes koupi z bazaru skodovku s motorem TSi? Ja osobne bych do takove koupi nesel. Tod muj osobni nazor. Nenapadam nikoho a ani neodsuzuji!!!!...... tvoje reakce me presvedcila o tom, ze patris mezi ty, kteri si vse berou osobne. Takovy zamindrakovany, zoufaly vykrik do tmy...... a koncim tuto diskuzi.......
    0 bodů
  12. není náhodou ve fabii II nádrž na 45 litrů?
    -1 bodů
  13. Ono to není jen marketingová věc. Na youtube je spousta testů, kde se jasně dokazuje proč použít správnou pneu. V zimě je to jasné - použití zimní gumy berou (téměř) všichni jako samozřejmost. Proč však v létě, kdy je asfalt rozehřátý na 30-50 stupňů, používat gumu, která má dezén i směs stavěnou na 0° ?? Nehledě na spotřebu, rychlostní omezení pneumatiky, sjíždění vzorku. Ani ekonomické to tedy není.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...