Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/11 ve všech sekcích

  1. smajliky su k dispozicii iba keby si mal 1.2 TSI Este mala reakcia: nemyslim,si ze je to tu o osocovani. Nepoznam napr. Ekkara ale preto,ze ma 1.4 by som si nedovolil ho urazat. Nie som na Skoda fore dlho ale myslim,si ze prave on pohana diskusie dopredu. Zas na druhu stranu nevravim,ze 1.4-kari urazaju tych co maju 1.2 TSI. Ked sa na to pozriem cisto zo subjektivneho hladiska: ja nepotrebujem chodit do casti fora motorizacie 1.4 16V, fakt neviem ci som tam niekedy bol. Tak naco chodia do fora 1.2 TSI ludia, co ten motor nemaju a vykrikuju aki su stastni,ze si ho nekupili ?
    3 body
  2. Jednoduše Jairo to přesně trefil.
    2 body
  3. Tá posledná pasáž - moja reč.
    2 body
  4. Kdyz se tady snad v kazde sekci resi oleje, jejich vlastnosti atp. Tak me napadlo udelat takovy opravdu maly testik, kterym jsem chtel jen vyzkouset jak se olej chova pri vecich mrazech, a to presne pri -20C Teploty. Jedna se o oleje znacky Mogul 10w40 Extreme a olej Repsol 5w40 Elite. Jak je videt do kazde oznacene vanicky, jsem nalil asi velkeho panaka oleje a vanicky jsem strcil do mrazaku priblizne na 3hodiny. Pak jsem si nachystal fotak, a z mrazaku vatahnul jednu vanicku. Drzel jsem ji vodorovne a pripravil si fotak k foceni, pak jsem vanicku otocil svisle dolu a rychle vyfotil. Po nafoceni druhe fotky jsem pak vytahnul druhou vanicku z mrazaku a postup opakoval. Je dost patrne i na fotkach, ze olej 10w40 je o dost hustejsi nez 5w40 a rekl bych, ze cerpatelnost pri -20C je uz dost omezena. Protoze olej se tvaril dost huste a nejak se mu nechtelo tect, fotka č.1 je hned po otoceni vanicky, a olej zustal na stejnem miste, az po chvilce zacal teprve stekat. Bohuzel jsem nemel po ruce zadny olej 15w40 abych ho zaradil do testu. Takze je to jen 5w40 vs. 10w40 Vysvetlivky: Fotka č.1 = prvnimu vyfoceni ihned po vytahnuti z mrazaku a nakloneni vanicky Fotka č.2 = druhe foceni, asi po 1 minute, kdy olej uz zacal trosku nabirat okolni teplotu a byl trosku tekutejsi. EDIT: Omlouvam se za podane milne informace, muj tes probehnul jak jsem psal, ovsem teplota v mrazaku dle teplomeru je -28C. Venkovni ukazatel mrazaku pritom ukazuje -20C Takze v tehle teplote -28C uz je opravdu spatne tekuty olej 10w40. Ale pri venkovnich extremech kolem -20C by byl porad jeste dostatecne tekuty, takze se omlouvam za milny test.
    1 bod
  5. ....chlopi serte na to. Takove zabomysi valky jsou na hovno!! Sleduji tuto diskuzi od zacatku, pac jsem byl velice blizko koupe Tsicka. Myslel jsem, ze zde budou prispevky jineho razu a ne ze se to zvrtne do roviny, nekdy az urazlive. Propomina mi to jednu epizodu, kdy jsem pred dvema lety vodil malou do skolky. Jeden chlapec tam mel vetsi nakladni tatru, ale strasiho data. Byla uz dosti otlucena, ale stale funkcni a dokonce se na ni dalo jezdit. Coz chlapec dostatecne vyuzival. Jednoho dne tam druhy chlapec prinesl zbrusu novou do detailu vypracovanou "vyklapecku". To jste meli slyset i vydet tu velkou "odbornou" diskuzi na tema lepsi,vymakanejsi,hezci atd. Kdybych vedel ze vznikne tato diskuze a bude pokracovat v tomto duchu v jakem pokracuje, tak bych si ty chlapce natocil a pustil zde. Nekteri /zde se projevuje typicka vlastnost ceskeho clovicka/ maji pocit ze pri koupi Tsicka si koupily neco extra a davaji to a nebo se to snazi dat najevo "za zenitem" 1.4 16V. Samozrejme, ze si to 1.4ky nedaji libit a dejme si ruku na srdce, poukazuji na urcite a dosti podstatne chyby pri vyvoji a naslednem pouziti nekvalitnich materialu ci komponentu. Coz se zase nelibi TSi a nekteri to dosti berou osobne. Oponuji, ze i 1.4ky maji a nebo mely problemy. K tomu muzu jen za sebe dodat to, ze jsem 1.4ku kupoval na jare 2007 a nevedel jsem a ani neslysel o nejakem problemu s timto motorem. Dnes mam najeto bezmala 170.000km a jak tu sedim a pisi, tak bez jakehokoliv problemu!! Asi jsem mel stesti na vyrobek, co ja vim? Je pravda, ze kdyz mi tak verne slouzi, tak mu davam to co potrebuje a neco navic, ale muzu ho jen pohladit a pochvalit. Kdyz prisly do nabidky nove TSi, tak jsem se malem zachoval jako sketa a vernost nevernost, jsem malem koupil jednych z prvnich Tsicek. Dnes jsem rad, ze jsem to neudelal. Dokonce jsem mel na jeden den pujcenyho Roomstra z TSi 63kW. Bohuzel jsem musel po vyzkouseni tohoto motoru konstatovat, ze me zklamal. Ano zklamal. Jako, ze se rozjedu o neco rychleji na krizovatce, je uz v mem veku dosti nepodstatny udaj. Jezdim z 1.4kou a nikdy jsem nemel problem z krizovatky se rozjet del meho momentalniho pozadavku. Jinak pri jizde na okrskach jsem nezaznamenal podstatny rozdil v jizde obou motorizaci. Nejvetsi vsak zklamani me cekalo na dalnici, kde TSicko velice rychle uvadalo. Jako kazdy z nas ma nejetou urcitou trasu a zna jak se jeho motor chova. Tak i ja jsem TSicko po sve trase prohnal a v nekterych pasazich byla 1.4 lepsi nez TSicko. Takze me resume bylo, ze na neco je lepsi TSicko na neco za zenitem 1.4ka. Myslim si, ze Tsi 77kW by bylo jine pojezdeni, ale v te dobe tento motor na prodejne nemeli. Coz me mrzelo, pac tuto variantu jsem si chtel poridit. Nejsem clovek, ktery zde hani TSicka a ani nevychvaluji 1.4ku do nebes. Kazdy motor ma neco do sebe a ma co nabidnout. Bohuzel u Tsicek se vyskytli zname zavady. Coz z meho pohledu, vuci motorum za zenitem, Tsicka degraduji na takovou povest jakou v soucasne dobe maji. A s timto faktem nic neudelaji nekteri zdejsi clenove, kteri nevidi a ani neslysi. A kdyz se nekdo snazi poukazat na nektere neduhy techto motoru, tak vidi pomalu rude. Ano uznavam, ze kdyz bych tento motor mel a denne cetl zde v podstate neustale opakujici informace o neduhach, tak bych zacal mit take malou dusicku. Bud se vsak s timto smirim a nebo kdyz mi to vadi, tak to nectu! V opacnem pripade pak tato diskuze je takova jaka je. Z meho pohledu a na rovinu to napsi "NA HOVNO". Chlopi slozte zbrane, vyhlaste mir a zacnete se bavit konstruktivne :-} A znovu se budu opakovat, ze at Ekkar nebo JirkaBrno a nebo kdokoliv jiny z podobnym nazorem /patrim k nim/z meho pohledu nikoho nenapadaji a jen konstatuji skutecny stav veci. Coz se z druheho tabora rici neda a nekteri to uz psychicky dle meho pomalu prestavaji zvladat. Obrazne. NIKOHO NENAPADAM. A jesli se to nekoho dotklo, TAK SE MU ZE SRDCE OMLOUVAM A NAVRHUJI SI ZAJIT NA PIVO. No a jak nakonec dopadl spor kluku ze skolky. Muzete 3x hadat........ Ten s tou starsi vyklapeckou se mozna vozi jeste dnes a ten s novou se po sednuti a projeti cele mistnosti ocitl na zemi po ulomeni predniho kola........ Buh s vami........... PS: chtel jsem to ozivit smajlikama,ale nejak jsem neprisel jak na to. Nemuzu je najit. Chlopi jdeme na pivo a trosku zivota do toho umirani, kurdele.........
    1 bod
  6. Velkou gratulaci s přáním brzkého uzdravení MARTINOVI35 k jeho dnešnímu svátku! Jinak pokud se v naší Supí bandě naházejí ještě nějací Martinové, tak gratulace patří i jim, přestože nepřijeli na bílém koni, ale škrábat se ráno muselo a tak Svatomartinké bude určitě chutnat
    1 bod
  7. Vacsina akoze zlych zlych zlych TSIciek v bazaroch su nove auta jazdene autosalonmi. Aj v SA je bezne,ze zamestnanec dostane k uzivaniu auto,najazdi par tisic km a potom sa ide predavat. To neznamena,ze je zle. Preco by sa ludia hufne zbavovali auta,ktore je v zaruke a nic mu nie je (ak aj bolo,vymenili sa rozvody,turbo a ide sa dalej). Trosku naivne sa domnievat,ze v CR/SR existuju tisicky ludi, ktori ked maju nejaki problem s novym autom hned ho predaju do bazaru Presne ako som pisal: kazdy si vo vyhladavcoch autobazarov najde co chce. sorry za OT
    1 bod
  8. Naštvanejch ani ne spíš nasranejch!!! Nejlepší se bude
    1 bod
  9. Ten přední nerez rám vypadá jako stojan pod přední kolo na motorku. Osobně bych neměl odvahu si na auto takový "odšťavňovač chodců" namontovat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...