Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/11 ve všech sekcích

  1. Dvě varianty - buď pojišťovna zaplatí rozdíl mezi cenou auta před havárkou a po havárce, pak majiteli zůstává poškozené auto a může si s ním dělat co uzná za vhodné - třeba si ho vystavit na zahradě. Každopádně na odhlášení z evidence to, jestli byla škoda uhrazená pojišťovnou nemá vliv - úřad pořád požaduje potvrzení o ekologické likvidaci minimálně problémových částí auta - akumulátor, náplně... - anebo rovnou z autošrotiště o odevzdání celého auta. Pokud se rozhodneš takové auto prodat, můžeš ho prodat jako zaevidované, nebo nejprve odhlásit a pak demontovat - tam jsou ale při odhlašování z evidence kladeny ze strany úřadů ty překážky v podobě požadavků na ekologickou likvidaci některých částí. Druhá varianta je, že pojišťovna uhradí majiteli kompletní cenu vozidla před havárií a to včetně zbytkové hodnoty vraku, vrak se pak stává MAJETKEM POJIŠŤOVNY a ona rozhoduje, jak s ním naloží. Stejně se postupuje při krádeži vozidla - majiteli je uhrazena plná cena a pokud se vozidlo najde, zaplacením pojistné náhrady přešlo do majetku pojišťovny - takže si nelze ponechat pojistné plnění i vrácené ukradené auto - které bývá zloději často poškozené nebo částečně demontované na ND. I kdyby bylo nalezeno zdánlivě nepoškozené, mohla být jeho prostřednictvím spáchána další trestná činnost a auto se pak stává důkazním materiálen atd. - je proto lepší se auta vzdát a nechat si vyplatit plnou náhradu... Která varianta ale přichází do úvahy v tom kterém konkrétním případě je čistě otázka formulace pojistné smlouvy a pojistných podmínek platných v okamžiku sjednání smlouvy. Upozorňuju, pojišťovny se velice často snaží klienta oblbnout tvrzením, že pojistné podmínky se od okamžiku sjednání jeho pojistky změnily, takže nemá nárok na vše, co je uvedeno v jeho pojistné smlouvě - JE TO LEŽ JAKO VĚŽ, POJISTKA SE VŽDY ŘÍDÍ PODLE POJISTNÝCH PODMÍNEK PLATNÝCH V OKAMŽIKU SJEDNÁNÍ POJISTNÉ SMLOUVY A TYTO PODMÍNKY SE MOHOU ZMĚNIT POUZE PŘI UZAVŘENÍ NOVÉ POJISTNÉ SMLOUVY!!!!
    1 bod
  2. Oba dva řemeny (nyní oba roztržené) jsem koupil na www.cc-autodily.cz, měli vždy dobrý přístup k zakazníkovi. V jejich dodacím listě se píše, montáž svěřte autorizovanému servisu .. nebo tak nějak! No nic celá věc se má tak, samozřejmě autodíly tvrdí, něco o špatné montáži. Když se stala ta druhá nehoda motoru, zaslali mi nový řemen Dayco v pořadí už třetí kus (originální).. Jelikož jsem měl nervy těsně před výbuchem, tak jsem se rozhodl nechat v akreditované laboratoři na trhacím lisu tento řemen roztrhnout. Jako referenční jsem zainvestoval a koupil jsem originální v Seatu (Contitech) a druhovýrobu v Autokelly (Gates)... Naměřené výsledky: Gates - roztržen napínací silou 37,74kN Contitech - roztržen napínací silou 20,56kN Dayco - roztržen napínací silou 4,98kN Všechny roztržené řemeny vypadali v místě přetržení podobně jako moje dva z poškozených motorů. V jednom vyjádření autodílů, bylo napsáno: reklamace může být z naší strany uznána pouze v případě, že bude odborně prokázána špatná kvalita "originálních" řemenů.... Což si myslím, že z mojí strany byla jednoznačně prokázána špatná kvalita,protože řemen prasknul přitahu v řemenu cca 250kg! Tak jsem s tímto vydal do autodílů a začalo to, řemen z druhého motoru jsme poslali soudnímu znalci, musíme počkat na jeho posudek. Posudek bude do konce týdne. Další týden nic, tak píšu znovu do autodílu. Řemen jsme poslali do zkušebny TUV, bude do konce týdne! Po týdnu opět nic... TAKŽE SUMA SUMÁRUM VYHNĚTE SE AUTODÍLŮM CC-AUTODÍLY Z KOSOŘIC VELKÝM OBLOUKEM. Před zkouškou řemenů bylo autodíly několikrát řečeno, mi se chceme podílet na nějaké kompenzaci, teď hrajou mrtvýho brouka. Nic bych nenamítl, že vyjádření může trvat dlouho, ale co je moc to je moc..(už se to táhne cca 2 měsíce). Navíc tyto "originální" řemeny Dayco z předmětu reklamace nebyly ani poslány výrobci, pořád se to řeší jen na úrovni prodejce/zakazník. To mi totiž namítá prodejce autodílů, že oni jsou jen prodejce a né výrobce, ale když se zeptám proč to neřeší výrobce, MLČÍ!!!! Takže není vždy originál jako originál, pokud někdo budete dělat rozvody kupte si řemen Gates v Autokelly stojí cca 1000Kč, v Seatu originál cca 2000Kč, a o těch v Kosořicích se zmiňovat ani nebudu, těm se vyhněte velkým obloukem! Pokud bude zájem mám i nějaké fotky z měření a rotržené řemeny...
    1 bod
  3. V jednoduchosti je krasa - 4 LED a staci to...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...