Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/12 ve všech sekcích

  1. Spotřeba u motoru 1,4 16V 63kW se mi jeví jako značně závislá na stylu jízdy. Při svižné jízdě dosahuji spotřeby okolo 9 l/100km, při dlouhých trasách a rozumném stylu jízdy se dostanu lehce pod 6 l. Dlouhodobou průměrnou spotřebu mi maxidot ukazuje 7,2 l/100km. Výrobcem udávané hodnoty spotřeby paliva se mi zdají značně podhodnocené, lživé. Zejména údaj o spotřebě 4,7 l/100km mimo obec!!! Výrobcem udávaná spotřeba: Spotřeba - město - 8,0 l/100km Spotřeba - mimo město - 4,7 l/100km Spotřeba - kombinovaná - 5,9 l/100km
    1 bod
  2. No jo, je to tak a je to o celkovy kulture spolecnosti/národa. Kupuji se xenony na vrakovistich, protoze jsou levne; zaroven ale prumerne inteligentni jedinec tuší, ze to bude čorka. Presto mu to nevadi, cena je lakava. Nebude mu to vadit, dokud o ne sam takhle neprijde... A prijde o ne proto, ze takovych jako on je vic, a ty jeho xenony zase nekdo za tu lakavou cenu koupi. Kdyby byla moralka spolecnosti aspon trosku na urovni, nebyl by pro kradeny veci/xenony odbyt. Ovsem jako realista vim, ze to je utopie. Obzvlast v CR.
    1 bod
  3. Tak jsem si "cvičně udělal" Č.Třebová - Litomyšl - Vysoký Mýto - Holice - Hradec Králové a zpět, průměrná spotřeba je 6,8l - včetně asi 10 minutovýho stání na zablokovaný křižovatce na obchvatu u Holic - na kruháku se tam nevytočil kamión a musel pod dohledem hasičů vycouvat - naštěstí si neutrhnul nádrž, jak se někdo asi bál. Jako na potvoru jsem stál v řadě za ním a musel jsem čekat a couvat taky - všechny ostatní směry jely... Celou dobu jsem jel v obcích tacho 55-60, mimo obce 100-110 = GPS do 55 obec, 95-100 mimo obec, jinak řečeno nepoflakoval jsem se. Obsazení 2 dospělí, 2 skoro puberťáci plus na zpáteční cestě větší nákup.
    1 bod
  4. se nehádejte předpisy jsou přeci od toho aby se porušovaly ne
    1 bod
  5. nenech se rozhodit. Ja je mel asi 2 roky a v pohode. Ano ty tmavsi pruhy od dratku ve vybojce tam jsou, ale vubec to nevadi. V cockovejch svetlech to prakticky neoslnuje. A i origo xenon se naklopi jen do urcite urovne a na horizontech ho protijedoucimu napalis do oci tak jak tak. Abych zbytecne neprovokoval, tak sem pridelal na naraznik falesny krytky ostrikovacu a ani jednou co me staveli policajti stim nebyl nejmensi problem.
    1 bod
  6. No jezdím teda s TSI 63 kW, ale to bude podobné. Když jedu podle toho ukazatele, tak slyším jak motor úpí. Ono to chce někdy přeřazovat i pod 1800 ot., a to už moc nejede. Tak na to kašlu. Stejně, když se na to trochu šlape, tak mi to přestane napovídat, kdy řadit. Navíc, když se najde někdo, kdo na to bude stále zírat, tak se brzo podívá někomu do kufru. Užitečnější by podle mě byla signalizace zařazené zpátečky. Ne vždy se ji podaří zařadit na první pokus a pak člověk neví, co tam má, jestli jedničku nebo zpátečku.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...