Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/21/12 ve všech sekcích

  1. S většinou věci bych souhlasil,ale pár věcem bych si dovolil oponovat.Ano je to 15 let staré auto,ale ve své době dá se říct nadčasové a spolehlivé.Je pravda,že takových aut je a bude mnoho a jen hodně málo aut mělo schopného následovníka viz např VW Brouk-jeho následník to byla podle mě katastrofa..Že se za ním nikdo neotočí?Vždyť se podívej,když vezmeme v potaz stáří vozu,jak jich je většina i po těch letech zachovalých.Proč se asi v německých autobazarech drží ceny Octavia I stále docela vysoko_Já se otáčím pokud mi to situace dovolí skoro za každou a myslím si,že nás majitelů jedniček asi většina.Podle mně už 2 a Škoda Octavia II facelift takovou popularitu mezi lidmi nedosáhnou .Ať se to týká vzhledu a to už nemluvím o spolehlivosti a poruchovosti.Z toho důvodu vím,že příští auto určitě nebude Octavia II,ale nejspíš Yettina.Jsem denně na silnicích a můžu říct,že těch porouchaných Škoda Octavia II a II facelift jsem viděl dost a dost,ale Octavia I bych spočítal na prstech jedné ruky.Ono si stačí promluvit s pár automechhaniky,jaké poruchy a jak časté jsou u Octavek.Auta jsou více méně stále více vyráběná jako spotřební zboží.Porouchalo se to - vyhoď to a kup nové.To je motto mnoha automobilek.Koupě auta není pro mnoho z nás stále levnou záležitostí a mnoho z nás bere auto i jako srdeční záležitost.S každým prodaným autem jsem se nerad loučil.To je pár důvodů,proč jsem šel do Octavie I TDI 66KW rok výroby 2006 a ne do Octavia II .Pro jasně mluvil vzhled-spolehlivost-prostornost-pohodlí-malá spotřeba-dobrá antikorozní ochrana-v zimě bezproblémové starty-relativně levný servis a dostupnost náhradních dílů. :feve: :feve:
    1 bod
  2. u 98 to asi ještě nepůjde.Immo to nepochopí,musel bys i ŘJ motoru
    1 bod
  3. jde to ale: facelift je CAN takže když tam dáš tyto budíky tak musíš buď nakódovat gateway (CAN) aby nehledal airbagovku (která u tebe je neCAN) a tím pádem ti nebude vůbec signalizovat stav. a nebo dát CAN airbagovku (je i jinej konektor)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...