Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/12 ve všech sekcích

  1. Byl jsem svědkem vášnivé diskuze majitele vozu a servisu v záležitosti zadřeného motoru a záruční opravy. Pán si koupil čas v offroad parku a ještě než stačil čas projezdit, tak zadřel motor TDI. Záruka neuznána s odůvodněním, že vůz není konstruován na dlouhodobé překonávání těžkého terénu a navíc pod zátěží. Fakt je ten, že v motoru je pouze 4.3 litru oleje, který se s takovou zátěží nepopere a navíc v náklonu, kdy se mění i hladina oleje a občas nemusí motor správně mazat. V mém minulém autě, které bylo offroad jsem měl 7 litrů oleje a speciálně tvarovanou vanu na olej. Tlačítko tzv. " offroad" je určeno pro sjíždění mírných svahů navíc na neutrál kdy motor maže minimálním tlakem. Jinou prezentaci výrobce jsem nezaregistroval.
    1 bod
  2. Pokud si to ještě jednou přečteš co jsem psal....tak jsem napsal že v kelly modrý neměly tak jsem koupil zelený ale neřekl jsem kde !!! Pořádně čti než začneš répat JInak se tady neřeší kde kdo co koupil,ale to že mu neukazuje venkovní teplota
    1 bod
  3. Mne to po vymene zachrastelo uz to ani nepocitam mozno 20 krat a viac. Nie je to uz take silne ako s povodnou retazou. Chrastenie tam bude stale, je tam proste dlha retaz, male opasanie na koleckach a napinak nahovno. Tak to konstrukteri navrhli. Treba sa s tym zmierit alebo auto predat...ja uz to neriesim. Zacal som parkovat vylucne na rucnu brzdu az potom rychlost, je to lepsie pre pnutie retaze, menej chrastivych startov.
    1 bod
  4. všetko súhlas čo napísal Radomír..ja len doplním,že keby sa to robilo na zdviháku,tak je dobré po naplnení naštartovať,zaradiť 2ku alebo 3ku a nechať aspoň minútku točiť kolesá...potom vypnúť,skontrolovať znovu hladinu oleja poprípade doplniť...
    1 bod
  5. Příteli okřídleného šípu, já měnil při 100 000 km. U Tvého ročníku tam na převodovce bude výpustný i nalévací utvor. Potřebné nástroje - Imbus 17 a umělohmotná stříkačka - větší tak cca - 3 dcl a hadička, kterou nasadíš na tu stříkačku. Pokud neseženeš ten imbus, či nechseš kupovat stačí obrousut šroub na kola - myslím tím to kulaté a máš imbus 17. Musíš koupit 2l. převodový olej G 50 SAE 75W90 doufám, že jsem se nesekl, ve Škodě se zeptáš. Povolíš a vyšroubuješ zátku z kontrolního a zároveň nalévacího otvoru a vyšroubuješ výpustnou zátku. Olej vyteče. Zašroubovat výpustný otvor! Do kontrolního otvoru pomocí stříkačky s hadičkou začneš plnit převodovku olejem. Jak začne z převodovky tím kontrolním otvorem vytékat olej, zašroubovat otvor a tím je to vsjo. To si bude převodovka chrochtat. Radek.
    1 bod
  6. Rozhodně nedoporučuji s Yeti tzv. jízdu Offroad. Auto není pro tento typ jízdy konstruován a v případě poškození , hlavně motoru, není uznána záruka. Jedná se hlavně o jízdu v náklonu.
    1 bod
  7. Napíšu pár postřehů, hlavně ty, které se do testů moc nedostávají. Roomstery máme doma dva, motorizace 1.6/77kW a 1.4/63kW. Fabiu Combi 1.2/47kW sice první generace, ale projetou mám i dvojkou. Podvozek - Roomster má oproti Fabii o cca 15cm delší rozvor a vzadu jinou nápravu. I přes vyšší stavbu Roomsteru je podvozek o dost lepší, boční vítr nijak nevadí. Roomster působí trošku trojkolkovým pocitem - auto "drží" zadní kolečka. Prostor a sedadla - Je pravda, že přední část Roomsteru cca po A sloupek je shodná s Fabiou. Rozdíly jsou dva. Trošku na výšku, hodně podélně. Delší rozvor R umožňuje cestujícím vpředu být mnohem víc rozvalený a přitom nechat těm vzadu místo. Takže není úplně pravda, že rozdíl v prostoru je pouze vzadu. Pokud jste vysocí, může to být důležitý argument. Pro děti je zadek jako dělaný, hrana dveří je nízko, velká okna. Na šířku je vzadu o něco víc v loktech než ve Fabii, sedadla jsou vzadu u Roomsteru výš, jdou u nich nastavovat opěradla, krajní jdou posouvat. Fabia má klasická dělená zadní sedadla 60:40. Dveře - zadní dveře jsou u R výrazně větší a líp se nakládají větší věci. To možná bude argument pro lidi se sedačkama. Přední dveře mají špičatý konec - je potřeba si na něho u některých trochu zvyknout Kufr - U Roomsteru je kufr víc orientovaný na výšku a šířku, u Fabie naopak na délku. Objem pod plato velmi podobný. U Roomsteru jde manipulací se sedadly kufr zvětšit, při přepravě větších věcí se hodí vyšší strop. Dají se úplně vyhodit sedadla a z auta udělat stěhovák. U Fabie je o něco snažší zavírání víka, má je víc skloněné. Parkování - Roomster má téměř kolmou zadní stěnu a mnohem líp se s ním parkuje. Větší prosklená plocha vzadu a na boku je lepší pro výhled (i na křižovatkách) a odhad vzdálenosti. Motor - Roomster má přecejen o něco horší aerodynamiku, hmotnostně není rozdíl nijak moc velký. HTP máme doma ve Fabii a do města jsem s ním hodně spokojený. Pokud není zatížený, beru si ho raději než Roomstery. Velmi ho ale ovlivňuje zatížení. Kombinace tří lidí, kopce a klimatizace už je hodně, hodně znát. Já bych koupil do Roomsteru HTP pro manželku, která s ním bude vozit děti, nákupy a auto bude sloužit jako druhé auto v rodině. U hlavního auta v rodině jednoznačně doporučuju přidat 17600Kč za 1.4/63kW a nebo ještě o 7400Kč víc za TSI. Dřív byl příplatek za 1.4/63kW 30 000Kč, takže tehdy rozhodování spousty lidí vypadalo jinak. Takle se velká část příplatku vyplatí v lepší ceně prodeje ojetiny - o 1.2HTP není v bazarech tolik zájem. Ceny - Škoda nedávno snížila ceny Fabie i Roomsteru o 15 000Kč. Akce se skladovými vozy se netýká jenom skladových aut, těch je obecně hodně hodně málo a snížené ceny jsou i na auta do výroby. Výbavy nejsou stejně skládané,rozdíl v cenách záleží na požadované konfiguraci. Fabia Combi Ambition Magic 1.2TSI/63kW 269900Kč (navíc střešní nosič a záruka 4 roky) Roomster Ambition Plus 1.2TSI/63kW 284 900Kč (navíc parkovací senzory, 2DIN radio, sítě v kufru; možnost paketu Magic /ESP, kontrola tlaku v pneu, kožený paket, multifunkční volant, vyhř. sedadla, loketní opěra předu za 15 000Kč/) Pro zorientování viz. vlákno -
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...