Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/12 ve všech sekcích

  1. ten novej muže bejt ještě horší . Jaké sou z motorem 1.2tsi problemky řetěz a turbo ? O dalšich se tady nehovoří tak to snad neni tak zlé. Dneska sem jel trasu (25km) kterou jezdim tak do 5.5l za 6.5 litru a motor jel nějak těžce tak jakoby neměl vubec radost z jizdy a zvuk takovej dunivej kontroloval sem kabliky od sviček a ok . Cesta zpět už v pohodě
    2 body
  2. ... a taky podle stejného nadpisu, že motor v ní 1,6 74kW jiří octavia: Co znamená "...je klid a nic se neděje..."? Protože zrovna včera jsme to na chatu řešili. Velice podobný problém, jen dotyčnému to po 10 vteřinách držení klíče v poloze start začlo startovat. Došli jsme k závěru, že zatuhla cívka na startéru, el. magnet neměl sílu ji vyhodit, procházejícím proudem cívkou se zahřála, olej/tuk povolil a cívka vyskočila. Každý další start byl už v pohodě, jen zase po delším stání se to opakovalo. U Tebe bych to tipoval taky tak.
    1 bod
  3. Prave z dovodu nutnosti napajat uvedeny displej galvanicky oddelenym napatim (pouzitie DC-DC menica) som si signalizaciu urobil 10-timi ledkami - ukazuje od 10 do 14,5 V (krok 0,5 V). Na orientacne ukazovanie to bohate staci. voltmeter.pdfIndik_tor_nap_t__autobaterie.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...