Zkusím ti to tady nějak napsat...
Otevřeš kapotu , sundáš oba dva kryty motoru a potom ještě musíš sundat takový plíšek, který drží měrku oleje. To by mělo stačit, ale jak už ses tady mohl dočíst, je k těm dvěma šroubům co musíš odšroubovat fakt blbý přístup. Musíš si šroubovák (ráčnu) hodně prodloužit aby ses tam jakš takš dostal.
Ty šrouby jsou ze předu na bloku motoru, když půjdeš po hadici od chladiče, nemůžeš minout hadice končí takovou plastovou hubicí s přirubou kde jsou právě ony šrouby.
Snad se ti podaří povolit (mi se zatím boužel ještě povolit nepodařily, taky potřebuju termostat vyměnit). Jak je odšroubuješ čekej sprchu chladící kapaliny, dej si třeba pod auto nějaké lavor ať to nemáš všude po garáži. Termostat vyjmeš a dáš novej + těsnící kroužek, který před nandáním potři chl. kapalinou. (to jsem se kdesi dočetl ). No a obráceným postupem dojdeš až k zavření kapoty . joo a ještě musíš samosřejmě dolít kapalinu co ti vytekla
Snad jsem ti trochu pomohl...