Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/27/12 ve všech sekcích

  1. Ty jsi sice psal o svetlech ale totalni snusku nesmyslu a nic co by vyresilo prvotni problem a co by tazatel nevedel! Ale nebudu se s tebou dohadovat. Staci se podivat jak na tve vyplody reagoval uz Wojnar.
    1 bod
  2. Zatim jsi tu blbe reci vypotil akorat ty! :-D
    1 bod
  3. Prochy: Uz to nehul! Nedela ti to dobre!
    1 bod
  4. Neriesim, co bude o 3 roky, teraz chcem kludne spat a tak vecer citam rozpravky detom a pocuvam hudbu.. Viem, ze to nas..ie, ale kedze to neviem ovplyvnit, tak sa nad to viem povzniest.. Ale byt na mieste vyvojarov VW, SA nespal by som kludne a mozno sa aj obaval "revolty" od majitelov TSI..
    1 bod
  5. Citace autora článku (David Bureš): "...Vysvětlení problémů s řetězem se může ukrývat i ve způsobu používání vozu. Mnohem vyšší riziko poškození řetězu hrozí, pokud uživatel svůj vůz používá ke krátkým jízdám, při kterých se motor nezahřeje na pracovní teplotu..." Takže za poruchový rozvodový řetěz si můžou vlastně jen a jen majitelé sami - tím, že auto používali nesprávným způsobem. Kdyby ho používali tak, jak ho navrhla a vyzkoušela automobilka (nastartovat a jet 8-10 hodin v kuse ustálenou rychlostí), nemuseli by teď nic reklamovat... A Vlkohrad je na ně ještě tak hooodnej, že jim připlatí na případnou pozáruční výměnu - i když si za poruchu de facto můžou svojí vlastní blbostí...
    1 bod
  6. Ja už mám "klasický" reťažový zvuk späť aj pri teplom motore na programe týždenne, takže sa teším na jesennú garančku aj s výmenou oleja, reťaze, podložky, fitlrov a tak podobne.. Ale stále ostáva moja spokojnosť s jazdnými vlastnosťami a spotrebou TSička, nemenil by som... Som asi uchylák, ale ja ten motor milujem..
    1 bod
  7. Aspoň, že nemusí ísť pri výmene celý predok auta dolu, iba vnútorný blatník. No ale ešte musia doriešiť, aby rýchlejšie tvrdla tesniaca pasta, nech to stihne pokiaľ človek nakúpi..
    1 bod
  8. No tak to možná nebyl až tak špatný nápad, jak psali v aprílovém článku na auto.cz, cituji: "Součástí balení je alespoň náhradní rozvodový řetěz s napínákem a instrukce pro domácí výměnu."
    1 bod
  9. Mohli by vymyslet nějakou sadu kterou si bude řidič sám vyměňovat na parkovišti před Albertem. Ani žárovky se tak často nemění
    1 bod
  10. ... ale já se nedám PS: Dneska jsem viděl strašně velkého chlapa v autě. Musel být strašně velký, bo se nevešel na sedadlo řidiče. Seděl na sedadle za volantem, ale hlavu měl na místě spolujezdce .
    1 bod
  11. Skus stlacit na 10 sekund pri zapnutom motore naraz tlacitka fukanie vzduchu do tvare a tlacitko econ,klimatizacia by sa mala resetovat ,mali by ti stmavnut displeje na klime a potom by to uz cvakat nemalo a ak ano potom uz len do servisu.
    1 bod
  12. Pokud potrebujes signaly zamknout/odemknout z originalniho centralu s DO, tak ja to mam zapojene na piny 3 a 4 svorkovnice T6k podle prilozeneho schematu (na Tve fotce by to mela byt ta vodorovna). Ktery je ktery (zamknout/odemknout) uz si nepamatuju. Musis vyzkouset. central.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...