Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/12 ve všech sekcích

  1. Ještě ktěm tlakům.Mikroužky zkoušeli tak,že se do válce stříklo trošku oleje aby utěsnil spalovací prostor a změřili se tlaky. Pokud to byli kroužky, tak se tlak zvedl, pokud propálenej píst, tak byl tlak stejnej. Jak píše Ekkar, vybodni se na tenhle servis a najdi si nějakýho OPRAVÁŘE. Člověka co opravuje a ne vyměňuje. Nám mechanik na OPELu Astra diagnostikoval na jakým válci je ojniční ložisko kaput jen sluchem. A trefil se. Ale bylo to vo tom, že prvně hledal a pak navrhl opravu. Přitom mohl říct, ať seženem novej motor. Nepíšeš kolik máš najeto, ale mi měli cca 60000 km a to by byla škoda vyhodit motor. Mimochodem zničenej autorizovaným servisem bo se v něm vrtali ještě v záruce (než zme auto koupili) a dali do 1.4 ojnici z 1.6.
    2 body
  2. Tak tady je moje odpověď na tento světoznámý obrázek kde TDi končí, Honda teprv začíná... Je to jen pro pobavení, nemá to nic vystihovat, jen asi pokud si Honda myslí, že točí 9000 ot./min., a Škodovka "jen" 7 tis., je na omylu, prohlédněte, dejte like (pokud ovšem líbí), a okomentujte svým názorem
    1 bod
  3. psal jsem Hubovi, takže ti posílal zprávu (tady na fóru - malá obálečka v pravém horním rohu po přihlášení, kdyby jsi to náhodou nemohl najít ) a máš ho kontaktovat tak sorry díval jsem se že ač ne moc příspěvků, jsi registrovaný od 2010, takže skoro ostřílený mazák, takže určo budeš vědět že máš SZ
    1 bod
  4. a při tom stailo "chodit" po špičkách. Tak by jsi tu možná psal "byli to geroyové, dali nový motor" a byl by klid. Tak je z ostudy kabát. Ale ber to tak že jsi dé facto kádrově polepšil
    1 bod
  5. hmmmm, má 2 příspěvky borec, navíc zamknout omylem oktu s otevrenýma dveřma řidiće nejde tuším...
    1 bod
  6. já vím, já vím....ale když jsou to takové krasavice.........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...