Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/16/12 ve všech sekcích

  1. K politování musím všem oznámit, že palubní deska z OII. do OI. nejde je s tím více problému než užitku vedení vzduchu by bylo příliš náročné na výměnu proto jsme s epustil do výměny některých prvku tak vám pošlu aspon pár fotek ... během tohto týdne by mi měli přijit loketní opěrka tak pak bych přidal nové foto .. vše v současné době v rekonstrukci musí se doladit pár maličkostí ještě příjde vyměnit středový ofuk s přihrátkou jinak vše asi zustane původní tak aspon pár fotek z té mé přestavby. Jo a prosím nekoukejte se na nepořádek v autě:-D až vše bude hotové tak jak má být pořádně to vyčistím tak jak to má být:-)
    1 bod
  2. Dík za info,asi nám už nezbývá nic jiného,než vzpomínat na krásné svezení s origo motorem TSI.Každopádně od Škoda auto je to pro nás rána pod pás.Je vidět,že normální zákazník pro ně absolutně nic neznamená.Nyní je vidět ,že přidané peníze za lepší motor spolkla automobilka v Boleslavi a co se týče aspon omluvy,tak nic a lže jako když tiskne.V Německu by jim to neprošlo.Člověk,který byl hrdý na to že jezdí se Škodovkou,jsi holt bude muset příště rozmyslet,jakou značku auta si koupí.Bohužel.
    1 bod
  3. Tak jsem se chvilku nudil a pustil jsem se do těch zadních lampiček. Jelikož vepředu už ledky mám, tak jsem to chtěl vymyslet i vzadu, a protože vzadu mám lampičky se senzorem na alarm, tak se žárovky nedají jen tak vyměnit jako všude. Nicméně nejedná se o nic složitého a komplikovaného. Koupil jsem si standardní SMD ledky s plastovou nožkou, narovnal drátky a plast opatrně vysunul, je to tam jen nasazené a malinko přilepené, tak to chce s citem jakoby ukroutit. Lampičku je potřeba rozdělat. Vyjmout vrchní kryt, a destičku s kontakty. Zde dávat pozor. Ta deska je vsunutá mezi plíšky kterými se přepíná ta lampička. Při opětovném skládání doporučuji plíšky přimáčknout malinko k sobě a potom mezi ně opět vsunout tu destičku, aby tam byl dobrý kontakt. Nyní teda pokud máme vše rozdělané, vytáhneme svislou kontaktní destičku ( nevím jak to líp nazvat ), na které je žárovka. Zároveň s tím se vytáhne i plíšek, který je kolem žárovky. Celé to vytáhneme a žárovku vyjmeme. Drátky co vedou z diodové žárovky jsem malinko zkrátil a napájel na kontakty. Neměl jsem žádnou mikro pájku, prostě obyčejnou starou pájku. Drží to tam pevně a je to funkční. Na obrázku je zvýrazněné kde je plus a kde mínus. Na žárovce to je ale na té destičce to vidět nikde není. Ale plus na desce je na té straně kde jsou napojené drátky. No a to je asi tak všechno...
    1 bod
  4. Panove, sirka je uzasny zaklinadlo, ale kdo a jak casto ji potrebuje? Jedna vec je design, mne osobne se podle fotek ale ani podle setkani nazivo (na 16" a 17" hlinikovych kolech) Rapid nejak zvlast uzky nezda. A misto uvnitr? Mensi sirka je podstatna pouze v pripade, ze se jede v 5 lidech. Cili vepredu ti to muze byt jedno a vzadu se holt nejak poskladate. Ale jak casto jezdis v 5 lidech??? Nenechte se unest priblblou masirkou nekterych mene obdarenych novinaru!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...