Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/04/12 ve všech sekcích

  1. Zdravím všechny. Podařilo se mi na Roomsteru (2007) urvat na zadním platu na pravé straně kousek toho plastu v rohu, co se zacvakává na ten čep na zadním bočním plastu. Teď se mi někdy stane, že při otevření pátých dveří se při zvedání plata na pravé straně vysmekne. Dá se tento plast koupit zvlášť? A v případě že ano, jaká je cena a číslo dílu? Díky!
    1 bod
  2. Prostě bla bla bla klasické pro mastodonta jejich kvalit.
    1 bod
  3. Ptal jsem se na to technika při předávání auta , když jsem si prohlížel ten graf. Neřekl mi k tomu ani slovo. Jen na to koukal , krčil rameny a vypadalo to že se bojí vůbec něco říct. Jediné co z něho vypadlo je , že tak to dostali ze škodovky. Napsal jsem ještě ten samý dotaz na infolinku. S těmi parametry nad 3500 ot. máš pravdu , ale to už není o chybějícím tahu v nízkých otáčkách. A od toho se zřejmě odvíjí i ta spotřeba. Před akcí zabralo turbo , auto se rozjelo a mohl si tam hodit další rychlost dříve , než teď po akci. Teď se to musí vytočit trochu výš a za to vytáčení zaplatíš zvýšenou spotřebou. Graf si nameřili sami , tak jsem zvědavý jak to vysvětlí. Pokud to bude opět nějaká výmluva , tak potom už mi zbývá jen znalec , právníci a soud. Nevidím důvod proč bych měl nést následky jejich nevyžádaných kultivací. Tady je kousek z komunikace s infolinkou (bez adres) , aby jste si udělali představu , že o všem ví. : Uhlazením průběhu výkonu máme na mysli méně agresivní chod, se kterým jste se mohl před přehrátím softwaru setkat. Je to opatření, přispívající k větší kultivovanosti chodu motoru. Z tohoto místa je obtížné odhadnout, jak se chování Vašeho motoru změnilo, znovu opakujeme, abyste kontaktoval servis a seznámil je s Vaším poznatkem, případně nám zašlete název opravny a VIN číslo karoserie, poté budeme schopni opravnu kontaktovat sami. S pozdravem,
    1 bod
  4. Pořád jedna a ta samá písnička servisů ,, Jste první kdo si na to stěžuje,,
    1 bod
  5. Já si myslím, že to máš udělaný naprosto luxusně. Tím jsem nechtěl nic říct, máš to geniální a moc by se mi to líbilo i v mým autě. Na to jsem ale dosti línej, navíc já serfuju, takže mám serfy na střeše, věci vepředu a přespávám v tom maximálně na 4 výletech do roka! Počítám, že ty si n a rybách častěji tak potřebuješ o mnoho luxusnější provedení. Nicméně i ta moje "úprava" poskytuje slušné vyspání. nedávno já (78kilo) a můj 185 cm kamarád (95 kilo) v pohodě na rujáně dvě noci, serfy na střeše, věci na předních sedačkách. Okolo obytky a t4ky a t45ky a mi ve fabce, celkem srandovní, ale pohodlné.
    1 bod
  6. No mne sa urval ten kolik do ktoreho sa to plato zacvakava .. a ako som to obzeral tak to je na vymenu celeho plastu - bocnice v kufri alebo kutila ...
    1 bod
  7. Mě by jen zajímalo, proč tam tankujete tolik paliva? Jak tu bylo psáno, u nás je benzínka skoro na každém rohu a jestli ujedu na 45 litrů 800 km nebo na 57 litrů skoro 1000 km, tak mám jen hřejívý pocit toho, že na tu nádrž ujedu víc km, ale ve finále stejně budu tankovat a jestli budu tankovat po 800 km nebo po 1000 km je snad jedno, ne? Já jsem nejvíc tankoval snad 40,5 litru a to proto, že nemám srdce jet s autem déle, když vidím na PP dojezd 50 km, což by teoreticky mělo auto ujet minimálně dalších 100 km, podle toho, co tady píšete. Jediné co řeším při malém dojezdu, jestli dojedu ještě ke své oblíbené, osvědčené a relativně levné benzínce. To je tak všechno. Ale že bych dobrovolně přelejval nádrž, to ne. Dokonce jsem jednou chtěl právě takhle natankovat a při 45 litrech mi to začalo téct z nádrže ven..
    1 bod
  8. Díky, dnes jsem si ho koupil Pro ostatní - plast stojí rovných 30,- vč. DPH.
    1 bod
  9. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...