Ptal jsem se na to technika při předávání auta , když jsem si prohlížel ten graf. Neřekl mi k tomu ani slovo. Jen na to koukal , krčil rameny a vypadalo to že se bojí vůbec něco říct. Jediné co z něho vypadlo je , že tak to dostali ze škodovky. Napsal jsem ještě ten samý dotaz na infolinku.
S těmi parametry nad 3500 ot. máš pravdu , ale to už není o chybějícím tahu v nízkých otáčkách. A od toho se zřejmě odvíjí i ta spotřeba. Před akcí zabralo turbo , auto se rozjelo a mohl si tam hodit další rychlost dříve , než teď po akci. Teď se to musí vytočit trochu výš a za to vytáčení zaplatíš zvýšenou spotřebou. Graf si nameřili sami , tak jsem zvědavý jak to vysvětlí. Pokud to bude opět nějaká výmluva , tak potom už mi zbývá jen znalec , právníci a soud. Nevidím důvod proč bych měl nést následky jejich nevyžádaných kultivací.
Tady je kousek z komunikace s infolinkou (bez adres) , aby jste si udělali představu , že o všem ví. :
Uhlazením průběhu výkonu máme na mysli méně agresivní chod, se kterým jste
se mohl před přehrátím softwaru setkat. Je to opatření, přispívající k větší kultivovanosti chodu motoru.
Z tohoto místa je obtížné odhadnout, jak se chování Vašeho motoru změnilo, znovu opakujeme, abyste kontaktoval servis a seznámil
je s Vaším poznatkem, případně nám zašlete název opravny a VIN číslo karoserie, poté budeme schopni opravnu kontaktovat sami.
S pozdravem,