Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/11/12 ve všech sekcích

  1. Taloši umějí rychlý auta i motorky, jen kdyby tak udělali něco na "normální silnice" myšleno z pohledu středoevropana - ty jejich bleskurychlý plazivky se plíží pár čísel nad silnicí a po český záplatovaný silnici je s tím utrpení jet. Druhej problém jejich vozidel je, že jejich motory nemají moc rády zimu na sever od Alp - kolega má "fifáka makrelu weekend" neboli fiata Mareu kombi - a s motorem 1,9JTDi. Co ten se ten motor naproklínal každý ráno minulou zimu, vždycky když teploměr spadnul pod cca -10°C, makrela odmítala nastartovat - a hned vedle něj naprosto spokojeně chytaly na první pokus turbodehtový fábule a kokty... Přitom do nafty přilíval Velfobin nebo jakou sračku proti vlhku, žhaviče i filtr dával na podzim nový - a ta talošská bestie ne a ne chytit. Nezbylo než použít metodu známou starším přispěvatelům z vojny - aneb ledovej start "vejtřasa", když se mu "daly přečíst noviny" = zapáleným věchtem Rudýho Práva se ohříval vstup vzduchu do sání motoru... Po "přečtení deníku Blesk" makrela kupodivu startovala... Ale pořád ještě zlatý svatý talošský káry proti těm žabožroutskejm - ty jsou úplně na ...
    2 body
  2. Asi protože máte proměnný servisní interval. Nevím od kdy to škodovka dává do všech aut - honba za body pro ekologii... 30 000km nebo 2 roky je maximální doba. Řídící jednotka to přepočítává podle toho jak jezdíte.
    1 bod
  3. Mám ve FAB II Amundsena plus. Dával jsem dodatečně nic navíc žádné GSM BT a funguje plně Hands free. Plusko to má v sobě. Už je to tu několikrát psáno.
    1 bod
  4. Na centrumu mas spoustu dukazu, ze Bobik teda rozhodne neunikne
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...