Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/02/12 ve všech sekcích

  1. o testech si myslim svoje.....me zajima osobni zkusenost a co si budeme povidat. Jestli je nekdo jelito, tak muze mit treba pneu s hreby a bude mit problem...samozrejme, ze trosku prehanim. Rocne najezdim cca 40.000km, takze auto je v pernamenci den co den. Zima nezima. Pochazim z hor, tak dobrou pneu poznam. Mam kopce kde vzdy danou pneu pomerim od minule. A tam kde ostatni stali, tak ja jel dal. Jak jsem vsak rikal, hodne dela to mezi volantem a pedalem. A jelikoz jsem byl maximalne spokojen s dvojkou, tak jsem ani trochu nevahal a objednal trojky. Jen doufam, ze budou minimalne tak dobre jak dvojky. Zkusenosti ridicu s jednou z nejlepsich zimnich gum /dle testu atd/ Continental WinterContact TS 830 je ohodnocena /1280 posudku/ znamkou 1.79. Michelin Alpin 3 /859 posudku/ stejnou znamkou 1.79 Vredestein Snowtrac 2 ma 1.91 a Snowtrac 3 je hodnocena /1989 posudku/ znamkou 1.87 Neverim, ze je nekdo schopen poznat rozdil mezi znamkou 1.79 - 1.87 Udaje jsou prevzate www.Tyretest.com . Vrele doporucuji. Nejakou dobu jsem zil venku a co jsem poznal lidi, tak tyto stranky jim vzdy pomahali pri rozhodovani jakou pneu koupit. A zkusenost je vzdy jina nez test.
    1 bod
  2. A mě drnčí jak táhlo (tyčka) regulace turba, tak po výměně rozvodů něco před spolujezdcem, ale to je slyšet jen když stojím na volnoběh. Mechoš asi něco "uvolnil". My si tady s Jakubem už pěkně notujem.
    1 bod
  3. mali by to byť ATE ...
    1 bod
  4. To jsme dva. Bohuzel atmosfericke benzinove dvoulitry uz se asi nevrati a duraz na kvalitu a vydrz nejpis (minimalne u VW group) taky ne.
    1 bod
  5. Myslím, že touto větou jsi to celé vystihnul. A pro mě také ne. Já na ně fakt nešmátrám. Mě spíš zajímá, jestli TSI vydrží alespoň 100 000 km bez toho, aby se na něm třikrát měnil řetěz...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...