Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/12 ve všech sekcích

  1. Hele surky, já měl i "poctivou" VW 1.4 16V ve Fabii a sypala se také...a neměla zdaleka ani 100 000 km, a nejsem sám. Dnes je výběr motoru tak trochu ruská ruleta.
    1 bod
  2. ja som na keci kontroverzný a moc priamočiary , pre mňa agregát ktorý nenajazdí aspoň 100tis km bez poruchy a zvolávačky nie je dobrý agregát , áno poznám aj spokojných majiteľov , resp takých ktorý hold to pomenili na záruku takže kým nejde o peniaze nejde o nič , ale poznám kopec nespokojných , ono je fajn že síce fabrika to po otáľaní opraví , prípadne niekedy aj kulančne - aj tak si časť toho zasponzoruješ sám + musíš mať prehliadky v poriadku na 150% ale už len tá strata času , odťah , nestihnutie dôležitej schôdzky a iné ťa naserú tak že už k letiacemu šípu hlavu neskloníš ...
    1 bod
  3. Tak jsem si detailně prošel konečně výbavu vozu Rapid.. motor 1.2 HTP neberu v úvahu, takže beru základ 1.2 TSI 63 kW. Výbava Active není tak chudá, jak se zdá.. máte tam ESP, ABS a tyhle systému, přední okna elektrická, zrcátka v elektrice, centrál bez DO a takový ty základ věci + paket Active Plus za 10000 kč vám do auta dá klimošku + SunSet. Takové auto potom vyjde na 309 000 kč. Co mě tam hodně štve, tak je nemožnost si dokoupit PP a tempomat. Výbava ambiton má vše, co má Activ, navíc v ceně má i klimatizaci, zrcátka a kliky v barvě vozu, centrál s DO, přední loketní opěrku, 15" plecháče, PP a tempomat se dá dokoupit za 11 000 kč. S tempomatem tedy cena 336 000 kč. Pak se k tomu opět dá dokoupit paket Ambition Plus = rádio Blues s mp3, mlhovky, 15" alu disky. Tedy komplet cena Ambition + paket + tempomat = 346000 kč. Ono v konfigurátoru to mají blbě pojmenované a podle příplatkové výbavy to vypadá, že auto nemá opravdu nic. Ano, ani výbava ambition nemá bez paketu plus rádio (ale to si stejně koupí každý sám, takže to nevidím zas takový problém). Nevím zda cena je pořád vysoká, podle mě už to jde, pokud se člověk opravdu podívá, co to auto má ve výbavě. Pravda je ta, že Fluence vychází cenově pořád o dost výhodněji a ta výbava je daleko vyšší. Nic méně, názor za mě, Rapid s motorem 1.2 TSI 63 kW výbava ambition + paket + tempomat a byl bych spokojen. Nejsem náročný člověk. Zajděte na stránky skodaauto.cz a koukněte na pdf ceník Rapidu a projděte si, co všechno Rapid má. Nic méně, v Ambition jsou výbavy oproti základu v takové hodnotě, že vlastně ve finále byste za základ s příplatkovou výbavou zaplatili o cca 50 000 kč, než kdybyste rovnou vzali Ambition Tož mé zkoumání výbavy
    1 bod
  4. Teď si čtu komentáře u Autosalon na Primě a někdo to tam konečně našel. Rapid je konkurence ne pro Golfa apod., ale pro vozy typu Renault Fluence nebo Huyndai Elantra.. a když jsem se podíval na ceny Fluence, tak to ať se jde škodovka zahrabat. Renault má za 309 000 v základní výbavě s motorem 1.6 16V 81 kW v základu: tempomat, klimošku, vše v elektrice, loketní opěrku, čalounění, rádio, snad jen ALU kola to nemá a to je cena, pokud platíte na ruku, při využítí Renault Finance je cena o 40 000 kč nižší co je v Rapidu za 309 000 kč? možná to radio
    1 bod
  5. tu máš za 20 000euro 2,0 tdi 103kw f metle , na hliníkách , včetne rezervy , 17 kol , ambition http://www.autonovo.sk/pdf/8-1019.pdf takže okolo 500tis po zľave u vás určite nie je problém , a vždy to bude hodnotnejšie auto ako rapid ... Na rapida vyjadril môj názor istý anketár zo Sveta motoru , kde je srovnaní O1/O2/Rapid , vpravo hore v čiernom rámiku ... inak za podobné peniaze je aj golf v slušnej výbave ale to sme zase niekde inde a sem to nepatrí
    1 bod
  6. surky: aha, tak to se omlouvám za chybu tiktak: na bazaru najdu i do 300 000 kč Octávky v naftě, které by mi vyhovovaly a to jsou skoro nový auta přímo od škodovky
    1 bod
  7. Já nevím jak u vás v autě, ale u mě NESVÍTÍ tlačítkao klimatizace a recirkulace pokud nejsou zapnuty. Dej přepínač rychlosti do polohy 2, vyjmi žárovičku, dej tam novou a máš hotovo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...