Nejlepší je být připoutaný, mít bag a ještě správně seřízenou sedačku. Onehdá jsem slyšel na rádiu rozhovor s nějakým expertem z ŠA. Mají výjezdovou jednotku, která zkoumá bouračky. Špatně seřízená sedačka může být také lístek do rakve. Je třeba mít dostatek místa nad hlavou (alespoň na šířku pěsti), ale také i před hrudníkem. Jinak člověk při nárazu vrazí hlavou do stropu a bag trefí člověka při nafukování do žeber. Popisoval případ "plnoštíhlé" dámy, kterou bag při nafukování zabil. Nebo případ jiné paní, která měla při nárazu nohy opřené na přístrojové desce (u spolujezdce...). Ani ta relativně nezávažnou srážku nepřežila.
Určitě si nemyslím, že vrazit hlavou do bagu je příjemnější než prorazit čelní sklo, jak je uvedeno v jednom příspěvku výše. On možná trochu mate ten název "bag". Člověk si představí něco jako polštářek. :-) Ale ve skutečnosti se jedná o natlakovaný "kopačák". Dostat při fotbálku míčem do držky také není pohoda. Ale vychází se z předpokladu, že zlomený nos a vyražené zuby jsou lepší než smrt. Měl jsem jednou bouračku. V autě, se kterým jsem se srazil, vystřelil bag na místě spoluezjdce. Paní, co tam seděla, vážně nevypadala, že by si dala repete... Ale kromě šoku a modřin byla v pohodě.
Vážně, pánové, nechápu, jak někdo může řešit, jak to udělat, aby se nemusel poutat. To je stejná kravina, jako jít dneska do tržnice a vyžádat si tuzemák od Draka... Já se poutám i při pojízdění v garážích při rychlosti 20 km/h.
D