Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/12 ve všech sekcích

  1. :D :D to ja jsem celkem rad , je to presne tak jak jsem ji kupoval... bylo to 11.11 snich , led a ja cerstve novym autem jeste bez spz jezdil bokem na prazdnem parkovisti u nas u koupaliste ... nejvetsi radost v zime mam jak zavola kamarad ze je treba provetrat "bzyka" ( fiat 126p upraveny na amaterskou rally ) to je pak prdel
    1 bod
  2. Ještě dodám - dozadu vůbec není vidět. Parkovací senzory, nejlepší přítel člověka.
    1 bod
  3. Psal jsem to uz x-krat, takova prestavba je nelegalni, Skoda Auto ji ve svem vyjadreni primo zakazuje (ano, takova instrukce existuje) a tudiz by skrz STK nemela nikdy projit. Ze prochazi je jen šlendrián a neznalost techniků STK.
    1 bod
  4. No to je ono. Ty se tady objevíš, jen když potřebuješ poradit, když se ti něco posere. Tvůj poslední příspěvek je ohledně cvakání blinkrů a to bylo 8.června 2011 v 06:34. Nikomu neporadíš a jen sháníš rady. Myslíš, že je to vůči ostatním fér? Jinak bych to napíchl na diag a podíval se na váhu vzduchu. Ale nejraději bych ti řekl, že kde ti to posrali tak ať ti to tam opraví.
    1 bod
  5. Osobne mam 1.6 TDI CR a uplna spokojnost. Hlucnost nie je az taka hrozna a to som prechadzal z benzinaku. Co sa tyka spotreby, tak dlhodobo mam realnych 4.3l/100km. Jazdim normalne podla predpisov, obcas trosku setrim, lebo sa neponahlam, z toho som uz vyrastol. Mam ju nieco cez rok a najazdenych vyse 32t km. Co sa tyka vykonu, tak je to celkom fajn/postacujuce, aj ked by sa jej hodilo par konikov naviac , ale zacina "tahat" pri vyssich otackach, cca 1800-2100. Ak ide v nizsich otackach, cca 1200-1300, tak je to vnutri dost pocut, skratka vsetky CR (co som cital) je lepsie udrzovat nad 1500ot/min. Ja by som ju nevymenil, uz len koli spotrebe, nakolko do/z prace to mam denne cca 80km. V zime sa zohrieva v celku rychlo (cca 10-15km normalnej jazdy je motor zohriaty na 90°C), uz len koli ohrevu a to nemam vyhrievane sedacky a ani to moc nepotrebujem Asi tolko z mojej strany, je na tebe pre ktoru sa rozhodnes, ale asi najlepsie by bolo vsetky si vyskusat a previest sa na nich
    1 bod
  6. Ja osobne by som šiel do 2,0TDi a budeš spokojný , zvukovo , výkonovo , je to super ... Spotrebu si zrátaš jednoducho , a keci ťa prejdú , to platilo možno kedysi keď nafta stála v základe o 100tis kč viac aby sa vyplatila a vrátila , ale dnes to už neplatí . Potom boli reči o spoľahlivosti a trápení nafty na krátke trasy , dvojhmotovému zotrvačníku , a podobných blbostí . To tiež platilo pri starých atmosferických benzínoch a nie pri TSI ktoré na krátke trasy dostáva za uši rovnako ako nafta .
    1 bod
  7. Díky všem za tolik názorů, jste úžasní!! Někteří z Vás uvádějí, že se TDI pri takto malem najezdu nevrati, nevyplati. Nicmene 1,6TDI stoji stejne jako 1,4TSI, tedy co se na nem nevrati? Zacinam setrit uz od 1.kilometru, vychazi mi to na nejakych 900koruna na 1000km, tedy 90.000 na predpokladanych 100.000km vlastnictvi auta. Akorat tedy pocitam s vyssimi naklady na servis a pripadnou vymenu DPF (ale to nekteri tvrdi, ze pokud nema clovek smulu, tak to tech 120.000vydrzi..) Je mi jasne, ze si ty motory musim projet. o Vikendu se na to chystam. Ojete TSI neuvadim, protoze mam nabidku pouze na TDI. Jsou to overena pulrocni auta z dlouhodobych pronajmu. Ještě doplním, že nafťák mi nevadí co se týče zvuku, apod. Měli jsme v rodině několik nafťáků a jsem na to zvyklý, mám k tomu jakési citové pouto, takže v pohodě
    1 bod
  8. Každý doporučuje to svoje, protože každý má jinou zkušenost. Já mám zatím dobrou zkušenost s ročními vozy od Škody. Máme v rodině již 3x roční Octavii (1.6 fsi, 1.2 tsi, 1.4 tsi). A naprosto bez problému. Úspora proti novému je skutečně víc než 100 tis. reálných a auta vypadají jako nová. Nikde žádné opotřebení. Jen si dej pozor, aby si nekupoval předváděčku nějakého autosalonu ale spíš referenční vůz (majitelem je Škoda, autosalon jen prodejcem). Předváděčky mají za sebou víc studených startů. Je potřeba se taky zajet podívat na víc vozů. Některé mají za sebou opravu po havárce, ale to ti prodejce řekne, mají to v protokolu od Škody. Mimochodem jsem letos řešil stejný výběr (mám stejný nájezd i typ jízd, chci mít auto taky delší dobu) a vybral jsem liftback 1.4 tsi ambient plus. Kombík má určitě o něco skladnější kufr díky roletce, ale pro rodinu stačí i liftback. Půdorys kufru je stejný, sedadla sklopíš taky do roviny. Navíc liftback je dle mne při jízdě příjemnější (tišší, bytelnější). Cenová úspora 30 tis. oproti kombíku taky není k zahození. Takže dobře zvaž jestli kombi nutně potřebuješ. Dlouhodobou spotřebu mám 6,5 l. Krátké jízdy jsou kolem 7-7,5 l, delší 5-6 l. Výkonu na předjíždění je bohatě. Motor tichoučký. Je radost s tím jezdit. Vzhledem k tvému rozpočtu - můžeš mít i ročního Superba. Trošku jiná liga.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...