Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/08/12 ve všech sekcích

  1. Když to vyjde, otočím se tam s tovární 1,6 MPI LPG, rád bych viděl TSI motory. Já potom ukáži raritu škodovky,která se již nevyrábí :-( a s ní skončil atmosférický motor 1,6 MPI
    1 bod
  2. ok, doufam, ze nekam kde budou mit dobrou dvanactku
    1 bod
  3. Pocitově lepší odpich dělají lehčí převody. To taky dělá diferenc na spotřebě,životnosti na tom a na tom a bla bla bla. Do čeho to napráskáš za minutu 2000x nebo 1500x je rozdíl. Viz Š120- čtyřkvalt měl 4. rychlost poměr 0,96 a při 90ti cca 3200 otáček řvalo a žralo to o poznání víc než 5ti kvalt kde byla 5. rychlost na 0,85. Zdá se to být málo a i to málo v procentuálním přepočtu dělá dost a obrácený efekt "oživlého" favorita bylo zlehčení stálého převodu z 3,85 na 4,167. Alchymie převodovek a poměrů.
    1 bod
  4. Nadrzka+motorcek je schovany pod prednym naraznikom na pravej strane. Vadny moze bit motorcek alebo kabelaz . Vies to opravit aj doma.
    1 bod
  5. Zdravím, někdo tady kdysi psal, že si nechal loketku poskládat z náhradních dílů a vyšlo to o dost levněji. Dá se to i dnes - do Roomstera - a na kolik by to mohlo vyjít? A máte případně někdo možnost zjistit čísla dílů? Díky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...