Já si nemůžu stěžovat, 1,4 16V úplně bez problémů, jsem druhý majitel a po 80000km nebyl žádný problém. Když jezdíme dálky celou rodinkou, 2 dospělí a 2 děti a narvaný kufr jedu v pohodě za 6,5l. Já osobně kdybych teď kupoval tak jedině naftu 1,6TDI. Ty motory to je fakt třída. To se Škodovce fakt povedlo.
už mám dodělané PTC někdy v září od Váši a musím říct že je to teda velký rozdíl před a po montáži už jsem to i vyzkoušel při víkendových teplotách a mužu doporučit jinak auto mám z Francie a PTC tam bohužel nebylo, montáž trvala nějak kolem 1,5hod. pohoda
Prakticky jakékoliv, spíná se na kostru při otevření. Origo jsou součástí zámku, takže vyměnit zámky. Kapota jde do BSG XS6 T16a/13 (černá svorkovnice) a kufr do BSG XS5 T6k/3 (červená svorkovnice).
Jeden drát kostra......tá kostra keď toto čidlo chcete a máte pal PC origo sa zoberie ako som písal z kostry pre snímač teploty, to je zem pre snímače a je to rozdiel oproti kostre!!
Musí dole nárazník a von nádržka , čidlo pojde zpredu a beztak nádržku treba z vnútra po rezaní opláchnuť
Jaaaj dieru som nefotil
Na nádržku som zvnútra tesnenia fixou obkreslil otvor a po tej kružnici som s 1,5mm vrtákom na modelárskej vŕtačke rezal otvor ktorý som dopiloval pilníkom do finálneho tvaru.
Ak otvor urobíte malý a cpete to tam za každú cenu (najprv tesnenie a potom čidlo) tak to tesnenie vletí dnu a je problém ho dostať von takže dostatočná diera je správna.
Po osadení čidla a trochu ním potočením si tesnenie sadne a drží a tesní ale hovorím treba skúšať aby diera nebola velká