Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/13 v Příspěvky

  1. S rizenim jsem problem nemel, bylo sice jinak nastavene, nez u skodovky, ale zvykl jsem si...podvozek si s nerovnostmi umel poradit. Jediny problem byl asi s diagnostikou, kdyz jsem s Bosch FSA chtel vycist chyby a cist merene hodnoty, tak se nedostal vsude...vyresila to az levna diagnostika z ciny Nerikam, ze bych si toto auto koupil, ale budme trosku objektivni a ne zaslepeni Skodovkou
    3 body
  2. Ne, nikdo normální si Škodovku tehdy na Západě koupit nemohl. A to je právě ono. Tak jako se musela snažit Škoda nad rámec poměrů, aby si vydobila jméno, tak se budou a musí snažit korejci. A když jsme u těch parafrází, někdo vidí v Ceedu/I30 Feliciu, někdo Octaviu I, někdo Octaviu II. O ničem jiném debata není. Já si myslím, že se ještě ani nedotáhli. Do karet jim ale bude hrát špatná hospodářská situace, kdy si auto podle představ (ne podle neustálého přihlížení k peněžence) jednoduše dovolit může málokdo. Jakmile se pořádně zavedou, podbízet se nebudou. Uvidíme.
    1 bod
  3. Jak je vidět na mé profilovce, tak jsem na "vaší" straně a OIII je v hledáčku,ale taky je pro mne "luxusem" vzhledem k zbytku co jsem hlavně ochotný "vyhodit" za nalakovanou kopu šrotu.
    1 bod
  4. Bohužel, republikový průměr na úrovni ani ne tak oslnivých 24 tis. /měs. způsobují pouze ti opravdu nadměrně bohatí. Především zde na Ostravsku je 15 000,- Kč/měs. považováno za nadstandardní plat lepších pozic, běžný plat se zde pohybuje kolem 10 - 12 tis. Kč. Jo holt, v Ostravě je všechno fajn - ještě že se můžeme zhluboka nadechnout!
    1 bod
  5. Já už ty testy ani nečtu. Vzhledem k osobním zkušenostem, které jsou velmi podobné se spoustou lidí nejen zde na fóru, ale též v mém okolí, mi přijde opravdu až přehnané, jaké ódy stále na OIII všude pějí. Ať už jde o velikost, jízdní vlastnosti, zpracování, design, či detaily, všude je OIII popisována jako něco skvělého a kolikrát je to v přímém rozporu s realitou, na čemž se shoduje více lidí. Jsem přesvědčen, že spousta těchto rádoby "objektivních" testů je zaplacených. Ke korejcům: 1) začínáte se opakovat tak, jako v případě zadní nápravy. Jak kolovrátek 2) jednoduché shrnutí: - Hyundai (žádný rádoby ehm "luxusně" znějící "hjundé", jak to ten blbeček prosazoval v kampaních, ale "Hyundai" tak, jak to čtou v rodné zemi - Korei) byl před lety vrchol hnusu, nevkusu, šrot. Během let se neskutečně vyšvihl a je to znát. Jízdní vlastnosti nikdy nebudou kdoví jaké, na druhou stranu jezdí to, jezdí to bezpečně a spousta řidičů více nepotřebuje. Interiér je velmi kvalitní, na mnohých místech kvalitnější, než u VW (a tím i Škodovky), jedná se ale především o místa, která jsou vidět. Při bližším pohledu má spousty nedodělků, někde se šetřit musí. Pro běžně, průměrně náročného a především ekonomicky smýšlejícího člověka je plně dostačující a ačkoli na podobné designové výstřelky já moc nejsem, faktem je, že je do jisté míry kreativní, což Škodovka není - někomu se to líbí. Jednou se vyšvihne ještě výše, no dnes nemá na střední třídu. i40 je velmi zajímavé a kvalitně zpracované auto, vzhledem k ceně je ale trošku mimo mísu. Ať už se vyšvihl Hyundai jak chce, pořád je to "jen Korejec" a nemůže si dovolit nastavit ceny v podobné relaci, jako zavedené a prestižnější značky. Jeho místo je v nižší a nižší střední třídě a myslím, že i20 a i30 jsou cílevědomé modely. Hlavní rozpor v porovnání se Škodovkou je ten, že Škodovka šla léta nahoru, dosáhla takového přijatelného průměru (ve své době OI, dnes OII) a stala se tak cenově přijatelnou alternativou kvalitního vozu. Dnes jsou však ceny na poměr vývoje trhu příliš vysoké a kvalita jde zase dolů, namísto aby stále rostla. Hyundai naproti tomu roste mnohem více, neskutečnou rychlostí a navzdory ekonomické recesi stále tlačí tu kvalitu nahoru. Pořád je ale schopen udržet nízké ceny. A žvásty typu "je to špatně" neberu, neboť spotřebiteli jde v prvé řadě o to, koupit produkt co nejlevněji, nepotřebuji plnit kapsy zaměstnancům Škodovky. Pokud máme zdražovat, musí růst také platy. V současné situaci v Evropě ale nastavit ceny tak, jak to udělala Škodovka, která stále není a asi ani nikdy nebude špičkou, je velmi odvážné a prodeje možná zachrání jen firemní flotily. V současné ekonomické situaci je Hyundai racionální volbou s dobrým poměrem cena/kvalita. Netvrdím, že bych si jej koupil, já ale na tom zase tak špatně nejsem. S běžným platem v ČR kolem 15 tisíc hrubého bych ale opravdu nad předraženou OIII nepřemýšlel a raději bych šel tou racionálnější cestou. Podtrženo, sečteno: Hyundai je v celkovém součtu horší, než Škodovka. Na rozdíl od Škodovky ale má co nabídnout: výborný poměr ceny a kvality. Škodovka se např. v případě OIII v mých očích dostala do situace, kdy se nemohu vyhnout otázce "co mi to přinese, vyhodit tolik peněz za toto auto"?! A to je možná ten hlavní rozpor a rivalita mezi oběma značkami.
    1 bod
  6. Můžeš být konkrétní a uvést řadu úsporných opatření na motorech? K těm bezvadným zkušenostem. Je hlavně potřeba uvědomit si postavení jednotlivých výrobců, tzn. co dělat můžou a co dělat musí. Faktem je, že korejská auta byly v rámci Evropy neprodejné křápy. Zná někdo někoho normálního, kdo si před deseti rokama dobrovolně koupil Kiu nebo Hojandé? Myslím, že ne. U mě si respekt získají v okamžiku, kdy přinesou trhu něco nového. A tím nemyslím agresivní cenovou politiku a megalomanské reklamní kampaně. To umí v konečném důsledku každý. O tom, že se časem dostanou zhruba na úroveň zavedených evropských značek a některé z nich předběhnou, to asi není pochyb. Na VW, natož na premiové značky zatím nemají. Novináři si můžou cucat z prstu fantastické titulky, ale sorry - kdo neumí výškově nastavitelnou loketní opěrku, může si s autem nižší střední třídy a řečmi o premiové kvalitě leda vytřít prdel. Doteď šlo fakticky jen o neskrývané kopírování, koneckonců se k tomu i přiznávají. Jenže jakmile se skutečně a trvale zařadí mezi zavedené značky, bude to ještě těžší. Najednou budou muset místo dotahování vést a to je vždycky těžší. A bude toho víc. Najednou bude potřeba umořit náklady a to s nízkými cenami nejde. Najednou dojdou peníze na obří kampaně, najednou se nebudou shovívavě přecházet některé detaily s ohledem na nedávnou minulost atd. atd. Já příchod korejců neoslavuju. Ruinování cen v konečném důsledku nic dobrého nepřinese. Jakmile dají trhu něco navíc a nebude to zaměřeno jen na efekt, změním názor. wolfspitzi, dal bys někam na internet fotogalerii tvého auta?
    1 bod
  7. Přeskočení nastane tehdy, když váleček řetětu "přeleze" zub řetězového kola. Jestliže nálitek obepíná těsně (s určitou vůlí samozřejmě) řetězové kolo s řetězem, tak jednoduše zabrání pohybu řetězu směrem od středu řetězky, protože se při "pokusu o přeskočení" řetěz horní částí opře o nálitek a dál už nemůže.
    1 bod
  8. Ale dulezitost Skodovky pro CR opravdu nesvedci nic o kvalite jejich aut a uz vubec ne o kvalite konkurence.
    1 bod
  9. A to soudis podle ceho? Mimo toto forum a hlavne mimo CR nejsou Korejci povazovani za nejvetsi shit hned po francouzich.
    1 bod
  10. no ale jak to parkuje na tom prvním videu asi bych na to neměl nervy a zajel si tam sám
    1 bod
  11. Učební pomůcka 1.6 TDI CR 77 kW http://www.uloz.to/xVtgjkw/ssp-442-motor-1-6-tdi-cr-pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...