Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/13 ve všech sekcích

  1. No jo , vlastne zitra zacina viiiikend
    1 bod
  2. a ještě v mzinarodnim osazenstvu
    1 bod
  3. Ale tam stálí štamgasti tu jsou stále
    1 bod
  4. asi tak jak píše omicron.....
    1 bod
  5. Pavle, je vidět, že jsi slušný člověk a v dnešní době se to moc nenosí! Pokud máš potřebu mu odpovídat, tak jednoduše a stručně:Pokud se domníváte, že Vaše požadavky jsou oprávněné, prosím podejte na mne žalobu! Jinak už mne svými nekvalifikovanými výpady neobtěžujte - podpis a doporučeně s doručenkou! Jsem přesvědčen, že budeš úspěšný!
    1 bod
  6. Úplně bych neřekl, že je v případě motoru HTP přehnaná péče na ...... Můj názor, jakožto i většiny lidí, který už tady i v dalších diskuzích zazněl je ten, že péče o tyto, ale i jiné motory v podobě včasné ( lépe řečeno předčasné ) výměny oleje je dobrá investice. Popravdě bych osobně vzduchový a palivový filtr neměnil každých 12 tkm, vzducháč tak 30 tkm, palivák třeba taky tak, nebo později. Asi se s někým shodnu, kdo viděl vzduchový filtr po 60 tkm, jak předepisuje výrobce, že lepší bude jej vyměnit dřív. Osobně vzducháč v 15 tkm vyklepu, vysaju a ve 30ti měním. Yofresh: napadl mě ten palivák, ale dál už netuším, čím by to mohlo být. Snad zkusit najít někoho, kdo tomu fakt rozumí, nebo počkat na radu odsud nebo jezdit z kopce od baráku na neutrál..
    1 bod
  7. Presne ako píšeš, toto ma tiež brutálne štve. Keď sa neponáhľam, tak nech si ide mimo obce kľudne aj 70, ale nech ide konštantnou rýchlosťou. Máme jednu výpadovku v Bratislave ktorá je každé poobede upchatá. Na konci mesta 70-ka, potom necelý kilometer 90-ka a potom dve dediny tesne za sebou 90 a potom mestečko Šamorín kde je samozrejme 50, a toto je pre mňa hotové utrpenie. Ešte v Bratislave sa všetci posúvame spôsobom brzda-plyn. Aj keď sa snažím neísť týmto spôsobom, vždy sa rada rýchlo rozbehne a potom nečakane zastavuje a potom vždy stojí pár sekúnd, ale nedá sa vypočítať či to budú dve sekundy, alebo pätnásť. Potom asi kilometer pred úsekom kde začne 70-ka sa to rozbehne, ale podľa množstva áut je možné že pred prvou dedinou sa to zase extrémne spomalí, alebo sa to celkom zastaví. Ja už na nich väčšinou úplne kašlem a od BA idem maximálne tachometrovou 60-kou, aj keby som mohol ísť 90. Jeden, alebo dvaja to nikdy nevydržia a predbehnú ma cez dvojitú, ale nakoniec sa stretneme hneď na začiatku prvej obce za Bratislavou, kde zase všetci brzdia na 30-40, napriek tomu že tam je 50-ka. Ok, je tam jeden prechod pre chodcov kde niekedy autám zasvieti červená, ale ten je až o kilometer ďalej. Potom cez tieto dve obce sa ide niekoľko dlhých kilometrov po hlavnej bez toho aby bolo treba nejak výrazne brzdiť, ale neexistuje aby tu niekto dokázal ísť normálne. Mám síce tempomat, vždy si nastavím rýchlosť tak aby som bol 1-2 km/h pomalší ako ten koho nasledujem, ale z nejakého dôvodu vždy začne spomaľovať a namiesto 50 ideme zase 35-40, potom dupne na to, ide cez 60, následne zase 45. A často sú to drahé autá ktoré tempomat určite majú. Keď prejdeme tieto prvé dve obce, tak je trochu dlhší úsek kde sa dá ísť 90. Vždy sa to rozbehne na tých 90, alebo aj viac, ale v polovici sa niekto vždy spamätá, a na najrovnejšom úseku nastaví tachometer na nejakých 70-80 a začne brzdiť celú kolónu za sebou. Prečo potom na konci obce dupal na plyn a išiel 100-110? Teraz keď sa dá, tak na tom úseku idem už iba maximálne 80-kou, či ma niekto brzdí, alebo nie, lebo viem že po ceste určite niekoho dobehnem kto pôjde pomalšie a nakoniec sa všetci pekne stretneme v Šamoríne na svetlách, alebo pred kruháčom. Inak mám ešte takú skúsenosť že tu je dobré ísť za nejakým silnejším kamiónom, lebo oni vďaka dobrému výhľadu na kolónu dokážu ísť dlhšie bez zbytočného brzdenia a tiež ich málokto predbieha v kolóne. Ale toto platí iba v prípade jednoprúdovej cesty. V prípade dvojprúdovky sa všetci hneď zaradia do voľného priestoru pred kamiónom.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...