Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/13 ve všech sekcích

  1. no budeš sa diviť,ale bude,nakoľko vodná pumpa je práve v strede bloku motora...ona nie je súčasťou rozvodov,ako u mnohých ostatných motorizácií... a aby si si nemyslel,že tlácham blbosti,tak ti prikladám obrázok...takto si môžeš overiť,či ti to tečie v tých miestach
    1 bod
  2. Kam ty na to chodíš? HTP je postě HTP,jen z nějakých marketingových důvodů to škodovka přejmenovala na MPI. Asi tak jako Audi nazývá motory TSI TFSI.Toť vše. A těch úprav tam zas tolik není. Přečti si ty články pořádně. To je to samé,jako bys řekl,že HTP s kódem CGPA již není HTP,protože je už po dvou modernizacích od původního AWY... Z čeho tedy soudíš,že tříválcové 1.2 MPI již není třívalcové 1.2 HTP? Vždyť to je jen obchodní označení proboha. EDIT: můžeš například popsat rozdíl mezi motorem u Audi A3 1.8 TFSI 132 kW CJSA/CJSB a motorem u OIII 1.8 TSI CJSA/CJSB 132 kW? A jejich řídícími jednotky 8V0 906 264,které jsou u obou stejné?
    1 bod
  3. Radiusi - špatně to čteš. 1.2 MPI má samozřejmě vícebodové vstřikování = MPI,žádný přímý vstřik tam není. A celý motor je odvozen od HTP... Ještě bych dodal,že kód motoru je CGPC,zatímco poslední HTP je CGPA a CGPB. Další podrobnosti zde: http://forum.skodahome.cz/topic/122273-motor-12-mpi-55-kw/#entry1715987
    1 bod
  4. Ono to je hlavně kvůli protokolu, kterej potom následně jde dál - ať už to řeší jenom pojišťovna, nebo Správní odbor nějakýho územního úřadu, nebo soud. Vždycky se k tomu protokolu přikládá kopie TP (velkýho techničáku) a podle toho si to ten řešící orgán prolustruje. Samotný PaChy nezajímá nic - jim jde jen o podchycení údajů požadovanejch při pozdějším projednávání, jinak pro ně osobně bys mohl mít na autě klidně i slicky...
    1 bod
  5. ja mám osobne vyskúšané dve motorizácie 1,4 16v a 1,2TSI 77kw verziu obydve fabie II combi jedna pred FC a druha po FC......turbo ničim nenahradíš od nízkych otáčok ti to ťahá a problém plného auta je ozaj len pri objehaní v prudkom kopci aj to len pocitovo, čo sa týka ohrevu vody som to sledoval na oboch autách rovnaká trasa a cca rovnaká teplota TSI malo o 5-7°C menšiu teplotu po prejdený rovnakej vzdialenosti čo si myslím že pri tých 15km ti to bude kúriť po nejakých 5-7km.....čo sa týka 1,4 16v mám vyskúšané 4ludia prívesný vozík naložené v ňom okolo 400kg nemá problém aj s predbiehaním iných aut. Je pravda že TSI majú problémy ale ten pocit turba je super. Ale zas 1,4ka to vie tiež rozbaliť stačí poštekliť plyn a trocha to vytočiť a ide to dobre. Toto sú moje také postrehy z jazd týmito motormi.
    1 bod
  6. Prostě pokud pojedu do servisu kde mají smlouvu se Shellem, tak dostanu 5W30 protože 5W40 v té normě nedělá, pokud pojedu někam, kde mají smlouvu s Castrolem, tak dostanu 5W40, protože zas nedělá v té normě 5W30. Oboje ale správné normy. Proto to řeším tak, že si podle normy sám koupím co mi vyhovuje (značka, viskozita), splňuje to požadovanou normu a nechám si ho tam od servisu vyměnit.
    1 bod
  7. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...