Volantů je celá řada provedení podle počtu ramen, materiálu nebo ováládní rádia a/nebo telefonu. Takže místo v ceníku má určitě. Výpis jednotlivých systémů je v ceníku a bez výrazných chyb.
Zaprvé, ESC není nic jiného než přejmenované ESP. Obsahuje v sobě automaticky ABS (anti lock), EDS (el. uzávěrku diferenciálu), HBA (hydraulická varianta brzdového asistenta), MSR (regulace točivého momentu při prudkém podřazení), ASR (protiprokluz). U Octavie, Yetiho a Superbu je navíc DSR, ESBS, TSA a RBS. Nová Octavia má multikolizní brzdu a předtlakování brzd. Pro některé varianty je k dispozici XDS.
Zadruhé, od MR2014 je v základu Fabie, Roomsteru a Praktiku ESC (dříve ESP). Tato varianta u nás po faceliftu nebyla nabízena, prodávalo se pouze ESP Plus. To je obohaceno ještě o HHC (asistent rozjezdu do kopce) a TPM (kontrola poklesu tlaku v pneu). Suma sumárum - v základu je ESP (=ESC) a za příplatek je možné dokoupit variantu s HHC a TPM.