Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/21/13 ve všech sekcích

  1. ano je to v jiném vlákně, ale i tak si dovolím se zcela slušně bez invektiv odpovědět.... abych třeba někoho nepodráždil.... nemontuje, zjistilo se že i bez aktivní kapoty O III plní nadstandardně požadavek Euro NCAP - požadavek na ochranu chodců tedy se v květnu 2013 Škoda rozhodla ukončit montáž aktivních kapot na Octavii, která byla dříve standardní výbavy ve všech 27 zemích EU. V rámci testu byla proto hned na začátku testována auta s i bez kapoty a všechny auta dostala i s velkou rezervou 5 hvězd. Auta s aktivní kapotou (VIN před TMBBG7NE8D0040380) dosáhla skóre 30 bodů (82 %) v ochraně chodců. Bez aktivní kapoty, ochrana hlavy byla obecně adekvátní, s dobrými výsledky v oblastí do středu kapoty povrchu a některých tenkých oblastech kolem sloupků čelního skla (A). Ochrana poskytovaná nárazníkem na nohou chodců je dobrá, nicméně přední hrana kapoty poskytuje mezní až špatnou ochranu pánevní oblasti chodců. Auta Škoda Octavia III bez aktivní kapoty plní na 24 bodů (66 %) - minimum pro získání 5 hvězd je 60 % pro srovnání další vozy bez aktivních kapot: BMV 3 23 body (63 %), Toyota Auris 25 b. (68 %), Ford Focus 26 b. (72 %), Hyundai i30 24 b. (67 %) , MB A Classe 24 b. (67 %), Volvo V60 23 b., (64 %) jak jsem psal výše, cena auta zůstala = vyšší zisk pro výrobce.... a to i díky méně reklamacím atp. celkový přehled testu Euro NCAP pro O III bez aktivní kapoty je zde:
    3 body
  2. s tím bych si nebyl tak jist, stačí srovnat výdrž O I, O II a O III bude pokračovat v sestupném trendu... obávám se že v rámci minimalizace nákladů výrobci hledají kde ušetřit za každou cenu na úkor zákazníku, stačí srovnání co stála O I nebo Felicia (měl jsem 1,9 D GLX s ABS, 2x Airbag, el. okna, šíbr a stála 450 tis Kč !! - r.v. 1997)... pěkným příkladem udržení ceny vozu a přitom zvýšení zisku je aktivní kapota, která se již od 21. KT nemontuje - je O III bez aktivní kapoty levnější? - není... podobně bysme našli i další záležitosti a to i ve volitelné výbavě za 0,- Kč...
    2 body
  3. @petr, když vezmu první rsa před 5 lety, tak ta cena je pěkně dole.. kdybys vyházel ty elektronický kraviny jako travel assistant, tak cena je hned daleko lepší...
    2 body
  4. fufal: Vím o čem mluvíš. Vím, že je to piplačka a pokud se to povede, tak jen gratulace k nervům a pevné ruce ... I když to sem nepatří, tak když lakuji, tak raději toto a takto:
    1 bod
  5. Nahoře v příspěvku číslo 4952 to máš napsaný!
    1 bod
  6. Twl,si děláš srandu? Máš co jsi chtěl.
    1 bod
  7. Hurikan, Pawouk: benzinove RS ma predni kotouce 340mm, cili minimalne 17".
    1 bod
  8. Hele,jestli se ti to auto nelíbí,tak proč sem sakra pořád dokola píšeš ty svoje žblebty?! Něco novějšího nemáš?
    1 bod
  9. Když je řidič lopata, tak mu nepomůžou ani úzké gumy s hřeby. Nikde netvrdím, že na zimu se musí dávat 17tky, jen aby to dobře vypadlo. Jen tvrdím, že 16" kola jsou pro auto velikosti OIII optimálním minimem jak po funkční, tak designové stránce. Ale každý ať si dává na své auto co uzná za vhodné. Mimoto, kdo jede na hory, má si s sebou vzít zimní výbavu.
    1 bod
  10. Ale tys to měl ohromně ťuklé.......toho bych si nevšiml ani bez opravy. Takovýto ďobanec se dobře zaretušuje.
    1 bod
  11. to pawouk: 1) no comment 2) můžou ale bylo by to komplexnější mít jeho auto pohromadě.... P.S. myslím si že výkružky sem také nepatří... pěkný slunný den z Moravy :-)
    1 bod
  12. ideální by bylo kdyby PČR předala informace chorvatské policii, kteří by si na oktávky posvítili...to by snad neměl bejt problém;) jenže jsou to lamy líný u nás...moc dobře to vím, když mi ukradli v Praze oktu...říkám...na každý křižovatce a dálnici máte kamery...aspoň by bylo vidět jakým jela směrem...... nenen to není tak jednoduché blablabla
    1 bod
  13. 1. Rapid Spaceback - potkal jsem ho včera na dálnici z Ml. Boleslavi - vypadá dobře. 2. AUDI u nás v Holešovicích. 3. BMW X5 - měl jsem na den doma = pecka ale drahá :-(
    1 bod
  14. Tak hlavně že se to povedlo a jsem rád že jsem pomohl.
    1 bod
  15. GAP kompenzuje ztrátu hodnoty vozu a škody jak z povinného tak havarijního jdou v časovce, resp technické nebo "tržní" hodnotě.
    1 bod
  16. pocukávání jsem řešil jak u starého tak je i u nového a dle servisu jde o korigování emisí a otáček potahováním předstihu. No, blbější odpověď jsem jako "automechanik" slyšet nemohl, ale "něčím" musí odbýt. Zas tak nekultivované to není a nehučet ventilátor tak o něm ani nevím.
    1 bod
  17. Vidím, že máš stejný případ jako já. Podívej se na moje téma ohledně záruky při výměně rádia... A Swing potřebuje dvoutunerovou přípravu, kterou v případě, že máš z výroby Blues, v autě mít nebudeš...
    1 bod
  18. Po městě 50km/h jezdím na trojku... zdá se mi, že tomu autu to vyhovuje více jak jet na 4.. mezi 60 -70 km/h hodím čtverku a když se blížím k 90km/h řadím pětku..
    1 bod
  19. Myslím, že pokud máš opravdu zájem, tak se určitě najde dealer, který ti ty zimní kola k tomu dá...
    1 bod
  20. antena stresni PR-8ZG 1J0 035 437 matice sestihranna M14X0,75 5L0 035 501 nozicka anteny 6R0 035 501 F nozicka anteny D - 27.05.2013>> 1J0 035 849 A prut anteny D >> - 26.05.2013 6R0 035 849 D prut anteny D - 27.05.2013>> kryt otvoru pro antenu PR-8ZA 6U0 817 064 kryt otvoru pro antenu 6U0 817 940 matice sestihranna,samojistna antenni kabel PR-8ZA 1S2 971 650 antenni kabel citigo.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...