Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/07/13 ve všech sekcích

  1. Nerobte z toho tretiu svetovú. Je pravdou že ja zatiaľ s reťazou nemám problém (42 tisíc km), ale aby som kvôli tomu stresoval pri každom štarte? Tak to ani náhodou. Keď sa to má posrať, tak sa to poserie. Zatiaľ je auto v záruke, tak neriešim, a keď nastane problém po záruke, tak dúfam že bude možná kulančná oprava. Ak nie, tak si dám raz tú reťaz vymeniť za svoje a potom s ňou budem jazdiť dovtedy kým sa nestretne piest s ventilom. Určite nebudem pravidelne meniť doživotnú reťaz.
    2 body
  2. To je normální. Představuju si, že tento bastl vznikl asi takto: Navečer zavolali soudruhovi inženýrovi z NDR, ať vymyslí nějakej sichr na konektor. Měl to hotové ještě týž den, radši počkal třeba týden, aby se neřeklo a pak to dones do vývojového střediska VW a zinkasoval těžký prachy za patent. Ale že vymyslel totálně debilní krávovinu, kterou po pár letech už nesundáš a když jo, tak to spíš zlomíš už nikoho nezajímá - konec příběhu. A takto vzniklo více bastlů (Egry apod.). Včera jsem dělal posranýho Fiata a tam super zajišťováky na konektorech, kde stačí jen zatlačit prstíkem. Rozpojení konektorů VW (a to nejen, má to i Mercedes, kde bych to nečekal) mám za sebou stovky a vždycky u toho nadávám. Ofígo se to má rozpojovat tak, že ze strany kabelů zasuneš do obalu toho konektoru šroubovák a páčíš směrem ke středu, čímž odjistiš plastovou západku, která drží na tom zobáčku konektoru (je vidět na force u toho světla). Praxe je ovšem taková, že nejlépe je mít malý plochý ostrý zahnutý šroubováček a dostat se přímo pod tu západku z druhé strany, nebo když to nejde silou, tak použít ještě větší a modlit se, ať se to neulomí... Bohužel, ale je to tak
    1 bod
  3. vormene,ty jsi někde slyšel ,třeba na parkovišti, při startování jiných "řetězových motorů" stejné,nebo podobné "skřeky",co vydávají rozvody 1.2 TSI? Já,kromě tohoto motoru, ne. To se lidi na parkovištích dokonce otáčejí,co se to jako děje. Nicméně,věc má druhou stránku: ví někdo o někom,komu by řetěz u 1.2 TSI přesočil? Já ne. To je doména 1.8 TSI,částečně i 1.4 TSI. Mně první řetěz na Fabii rachotil 22 000 km a nic se nestalo. Druhý řetěz občas rachotí již také přes 20 000 km a stále nic se neděje. I když v poslední době se to dostává do fáze,že to někdy rachtá třeba i 20 sekund po startu. Řešit to zatím nikdo nehodlá,tak budu "testovat",kolik to ještě vydrží.
    1 bod
  4. Nechci se zapojovat do teto ubohe a nic nerikajici konverzace, kde se o prinosu vubec neda mluvit, ale tvrdit porad ze Hyudai je Best a propagovat ho co par stranek, pak pripominat, ze auto stare x let je vlastne daleko lepsi, nez uplna novinka o ktere ani neni mozne rict, jestli je drzak, nebo nic nevydrzi, to uz mi prijde opravdu infantilni...taky mam Fabii I a porad jezdi, ale netvrdim, ze je to TOP a vse nove jsou sracky
    1 bod
  5. a ještě je jednou tak silnější
    1 bod
  6. Takže prostě automaticky rozvody, filtry, kapaliny, jak píše Doktor 1,9 je nejspolehlivější motor, takže můžeš vybírat esteticky a výbavu Trochu s nadsázkou, hlavně ať to jede a má to kola a volant
    1 bod
  7. Těch co má 24let tam bude více, ale neboj se že by jsi nezapadl... Všichni máme totiž jedno společné, a to lásku k Superbům Kuba
    1 bod
  8. jj,stejně s tím nikdo nic neudělá,tak proč se vzrušovat.
    1 bod
  9. Richiis, klasická DOT4 určite bude postačovať, ale optimálna nebude. To je podobné ako s olejmi. Existuje norma ktorej vyhovuje veľa olejov, ale vrámci nej sa dá stále nájsť lepší a horší olej pre dané vozidlo a použitie. To isté platí pre brzdové kvapaliny, jednoducho DOT4 je minimálna požiadavka, nie maximálna. Veľký rozdiel je ale v tom, že oproti olejovým normám VW je pri brzdovej kvapaline presne známe čo musí DOT4 alebo DOT5.1 olej spĺňať. Inak pekne napísané informácie sa dajú nájsť tu: http://www.dixcel.co.jp/en/subcontent/literature/literature02.html
    1 bod
  10. Souhlasim s tim, co píše Froggy..na Fábii... 130 km/h - 3800 ot./min
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...