To je normální. Představuju si, že tento bastl vznikl asi takto: Navečer zavolali soudruhovi inženýrovi z NDR, ať vymyslí nějakej sichr na konektor. Měl to hotové ještě týž den, radši počkal třeba týden, aby se neřeklo a pak to dones do vývojového střediska VW a zinkasoval těžký prachy za patent. Ale že vymyslel totálně debilní krávovinu, kterou po pár letech už nesundáš a když jo, tak to spíš zlomíš už nikoho nezajímá - konec příběhu. A takto vzniklo více bastlů (Egry apod.). Včera jsem dělal posranýho Fiata a tam super zajišťováky na konektorech, kde stačí jen zatlačit prstíkem. Rozpojení konektorů VW (a to nejen, má to i Mercedes, kde bych to nečekal) mám za sebou stovky a vždycky u toho nadávám. Ofígo se to má rozpojovat tak, že ze strany kabelů zasuneš do obalu toho konektoru šroubovák a páčíš směrem ke středu, čímž odjistiš plastovou západku, která drží na tom zobáčku konektoru (je vidět na force u toho světla). Praxe je ovšem taková, že nejlépe je mít malý plochý ostrý zahnutý šroubováček a dostat se přímo pod tu západku z druhé strany, nebo když to nejde silou, tak použít ještě větší a modlit se, ať se to neulomí...
Bohužel, ale je to tak