Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/13 ve všech sekcích

  1. Kvak, potrefená husa se ozvala. Já o dílech z PRC nenapsal ani slovo a čekal jsem že se ozveš. A vidíš, a zrovna cca 10 km od mého baráku je jedna fabrika a cca 15 druhá co vyrábí pomalu celý interiér do těchto aut(myšleno Š-A, VW, BMW) a když si sem tam něco prohlédnu na svém samohybu tak jsem na PRC nenarazil. Stejně tak jsem nenapsal že by tam nebyly a to vím o příběhu kdy můj Š-A servis kontaktoval člověk s výměnou destiček a lpěl na "origo" VW. A málem padl na záda, když viděl PRC. Vedle toho desky Š-A byly "CZ". Hlavně, z čeho je tvá bedna poskládaná je mi šumák. A pokud by jsi to četl pořádně tak jsem měl na mysli hlavně "způsob vniknutí a urvání trhu". Š-A si zatím drží laťku a nepodlézá, resp. nepouští se do spirálního efektu tak jako Francouzi, kteří pouští z fabrik nejen auta, ale i lidi na dlažbu.
    2 body
  2. Pokud je kemp v pohodě, tak místo nemusíte měnit. Nikdy to není tak daleko, aby tam nemohl kdokoliv přijet...
    1 bod
  3. Pražáků je tu dost, a taky kolik je srazů okolo prahy, a zase nevím, nerad bych aby tohle bral každej jako obyčejnej sraz pražáci si můžou jezdit na SH dvakrát do roka
    1 bod
  4. Měl jsem to tam cca 130km, jel jsem hodinu a pár drobných, a to jsem jel zpátky fakt piánko, po cestě na sraz, nedočkavost jsem jel docela pilu a to jsem byl pod hodinou cesty jak píše Kuba no, nikdy se nedá zavděčit všem, ale jak říkám, cena ubytovaček je v pohodě na noc, nás vyšla ta chatka pro 4 k tomu dvě auta na 500, tak to máš 125 jeden, a to máš auto u sebe, a v chatce máš lednici, sporák, postel s peřinou, čisty povlečení, elektriku a novou sociálku, což si myslím že je v pohodě, k tomu majitel kempu neměl s ničím vůbec problém. Večer přijel, zkásnul nás, a zase odjel.
    1 bod
  5. tak sem trochu přitlačil na pilu, chci sundat víko u rozvodůu a nechat nafotit typ řetězu jaký tam je daný....servis - nění problém....chci garanci, že se to neposer..aspoň do 100 tis km....servis a MB nic takového prý neposkytnou....chci informaci jaká je životnost řetězu ....odpověď - doživotní, holt někdo umře v 50ti někdo ve 100....chci informaci o doporučené výměně, řetězu po kolika km (tak jako u řemenu)....toto doporučení neexistuje....fakt mně ŠKODA SE....nemáte někdo kontakt do televize, nechám tam klidně zabudovat záznamové zařízení, úředně ověřené, aby nahrávalo zvuk motoru a klidně auto poskytnu k veřejnému testu, ať ty lemply ze škodovky aspoň někdo trochu spaří....
    1 bod
  6. to jsem se nasmál u těch otázek a nakonci odkaz na web škodovky
    1 bod
  7. Toto jsem taky řešil a docela dlouho. Nakonec jsem se rozhodl pro TDI 81/4x4 a rozhodně nelituji ! Co se týká zmiňovaných nákladů na provoz, tak je to velice rozporuplné. Dnes už neplatí pravidlo, že nafta má dražší náklady - oleje apod. Co se týká spotřeby, u nafty mám průměrnou spotřebu 5,5 až 5,8. Soused má 1,8 a v zimních měsících se opravdu pod 10L nedostane. V letních kolem 9 litrů a to je při dnešních cenách paliva sakramenský rozdíl. To nechci vidět, co bude dál - 45 nebo snad 50kč/litr ? Za celou dobu jsem taky nepocítil, že bych potřeboval víc výkonu - předjíždění je svižné, auto jde rychle do otáček, dálnice jezdím 130 - 140, opravdu nemám zájem se honit po dálnicích jako nějaký puberťák. Studené starty ? nevšiml jsem si, že by to měl být nějaký problém. Pokud je - 25, tak je jedno, jestli je to nafta nebo benzín, baterka dostává zabrat tak i tak a pokud je horší baterka, tak nenastartuje ani benzín. Takže nebát se jít do nafty ...
    1 bod
  8. pro mar1in: Jezdím asi podobně jako Vy. Mám TDI 81/4x4. Od půlky ledna do půlky února proježděna jedna nádrž výhradně po městě, s plným autem, se studeným motorem a topením naplno, s výjimkou cca 50km (ale to po dálnici...) a spotřeba počítaná z plnění nádrže 7,7 l/100km. V létě kombinovaná rovnoměrně město/okresky/dálnice do 7l/100, spíš do šesti a půl. K takové spotřebě jsem měl problém se dostat i s benzínovou Felicií 1,4 (ale ropáka OI 1,6 jsem jezdil i pod pět, to je fakt). O 1,8TSI si nedělám iluze, pochybuju i o údajích deklarovaných výrobcem. K Vašemu dilematu: těch ušetřených 40tis. můžete potenciálně použít na ony vyšší náklady na provoz dieselu, odhaduju, že to bude stačit na rozdíl v ceně údržby tak na prvních 100 tis.km, to jest ve Vašem -i mém- případě tak šest sedm let provozu. Intervaly výměny oleje nejsou až tak rozdílné, rozvody u benzínů odchází taky, turbo u benzínu dostává zabrat víc než u nafty... Já osobně mám obavy z výměny DPF, nevím, jak to vychází s jeho životností vs. cena. Kdyby byl rozdíl ve spotřebě 1l/100, dělá to přibližně 0,40Kč na km, tj. 6000Kč ročně, za těch zmíněných šest let to je dalších 36 tis.Kč k dobru. S 1,8TSI jsem nejel, nevím, jak je to "živé", ale ta "moje" motorizace je vcelku v pohodě, ne na závodění, ale ani žádná lemra. Toť moje zkušenosti, podobně jako Vy jsem se rozhodoval před rokem a půl.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...