Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/13 ve všech sekcích

  1. konečně někdo rozumnej promluvil
    1 bod
  2. tyto redukce jsou nesmysl!!!! existují originál redukce od škodovky každý tvůj příspěvek je s odkazem na tssgroup.. divné...
    1 bod
  3. Pošleš je na přezkoumání...A odepíšou ti .... Ramena zničena zdůvodu najetí do díry jako prase.jelikož je v ČR co 10m díra jak prase reklamace zamitnuta... NEJEDNÁ SE O VÝROBNÍ VADU :-)
    1 bod
  4. jj, podle mě je to nejhezčí dostupné SUV na trhu. Taky po něm pokoukávám a asi pustím Yetíka po nekonečných problémech s řetězem k vodě...
    1 bod
  5. Ja som spravil trnava-györ za 5,3
    1 bod
  6. wiki : Objem nádrže 47 l auto.cz objem nadrze : 45l autorevue.cz Objem palivové nádrže: 45 l https://si0.twimg.com/profile_images/2571927616/mmb9qajq9swpi8xxy76a.jpeg
    1 bod
  7. keca ide si najst najlepsie miesto na zraze aby vsetci obkukovali jeho tweetyho
    1 bod
  8. Samozatmavování mi na oktávě chodí naprosto bezproblémově. Problém může nastat s folií na zadním okně, ale to zas pak nehrozí oslnění Mě osobně to moc vyhovuje a už bych auto bez toho nechtěl.... Rovněž automatické stírače plní dobře svoji funkci (občas se chvíli zapomenou, ale jen zřidka), rovněž nemohu nadávat. Navíc funkce zavření oken při dešti už se mi párkrát vyplatila.
    1 bod
  9. on ma tak nejak celou trosku jinou Fabku nejakou specialni edici
    1 bod
  10. Brácha mně zařídil projižďku s novým SII FL Combi 2.0 TDI CR 103 kW Ambition (plus nějaký paket výbavy). Byl to můj první jízdní kontakt se Supem. Takže ho porovnám s mojí OII a budu se zabývat spíš nedostatky. Začnu motorem a převodovkou - kromě spotřeby docela zklamání. Motor a hlavně nesmyslné zpřevodování, se hodí tak na dálniční přesuny v rámci rychlostních limitů, jízda po městě podle předpisů je utrpení. Může mi někdo s tímto motorem a manuálním šestikvaltem říct, jak s tím jezdí po městě? Na trojku motor nechutně vrčí, na čtyřku zase duní... Ještě při 80 km/h se nedá jet na šestku bez těchto nepříjemných zvukových kulis. Děs běs u auta této třídy. Zklidnění a ztišení přichází až skoro ve 100 km/h, pak se vůz změní na tichého společníka na dlouhé dálniční štreky. Utlumení valivého hluku od kol a podvozku je, na rozdíl od OII, na velmi slušné úrovni. Taktéž obtékající vzduch není příliš slyšet. Protáhnul jsem ho podhorským terénem v okolí Semil,Vysokého n.Jizerou, Jablonce atd. Není to žádná raketa, ale dynamika na druhý a třetí převodový stupeň je při obsazení 2x dospělí a 1x dítě vyhovující. Na tachometru bylo 7500 km, tak se to třeba ještě zlepší? Netuším ovšem, jak by se to chovalo v naloženém stavu. V těch zatáčkách se držel dobře, nebylo to sice žádné rally, ale jen trochu ostřejší jízda, než obvykle. Několik poznámek k elektronice - dešťový senzor programoval nějaký jouda. Jeho funkčnost je zmatená. Setkal jsem se s tím již ve čtvrtek i u bráchovy OII FL. Funguje, resp. nefunguje, to tam stejně. Stírá suché sklo, když se víc rozprší, zmateně stírá kdy se mu zachce - někdy zbytečně několikrát po sobě, pak vynechá, že není vidět... Můžu manipulovat s citlivostí sem tam, výsledek stále není kloudný. Světelný senzor také nic moc, v tunelu si docela dlouho rozmýšlí, zda rozsvítit,či ne. Taktéž spoléhat se na něj v temném lese a dešti je problematické. Všimnul jsem si také, že podsvícení budíků je funkční i bez rozsvícených světel (to nekritizuji, jen konstatuji - netuším, jestli to je už i na předfaceliftu). Interiér - z pohledu řidiče - na moji figuru (174 cm/78 kg) příliš široké opěradlo a tím pádem nijaké boční vedení (s tímto problémem jsem se potýkal i u nové OIII). V tomto mně nejvíc vyhovuje opěradlo OII. Zato elektricky stavitelná bederní opěrka si u mě zaslouží jedničku. To se ovšem nedá říct o loketní opěrce na dveřích řidiče - i při relativně nízkém nastavení výšky sedadla je příliš nízko, takže třeba za jízdy na dálnici jsem si o ni nemohl opřít loket a zároveň držet volant. A když už jsem u volantu - tento nový je hódně příjemný na držení, ten bych do Octy bral hned. - z pohledu cestujícího vzadu - když jsem si sednul dozadu, mezera mezi kolenem a předním opěradlem byla na délku mého předloktí, takže jsem si mohl v pohodě natáhnout nohy. Na toto nemá snad žádné jiné auto. Chtělo by to přidat jen nějaký ten cenťák na šířku. Že je i kufr obrovský, je taktéž jasná věc. Jeho elektrické ovládání víka je velmi příjemná záležitost, člověk se nemusí špinit o víko kufru. Dále mně přišlo příliš lehké řízení kolem středové polohy. Spojkový pedál měl také docela lehoučký chod, zato brzdový pedál byl docel tvrdý. Toto je tedy přímé srovnání s mojí OII. Ve výbavě bylo i vyhřívané přední okno - bohužel, toto je pro mě problematická věc, já tam ty drátky prostě pořád vidím a dost mně to vadí. Znám to už Fordu Mondeo, tam je to vidět snad ještě víc. Abych jen nehanil - příjemným detailem je osvětlení kliček dveří, taktéž osvětlení zrcátek ve slunečních clonách, dále obligátní deštník v zadních dveřích (ten tam tedy nebyl, asi aby ho někdo nečornul? nebo už čornul?), vyjímatelné svítilna v kufru zaslouží také plus.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...