Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/02/14 ve všech sekcích

  1. Ekkare, mírni slovník. Toto sem nepatří.
    2 body
  2. Zdravím všetkych na fore, tiež pridávam foto svojich kolies. Jedná sa o disky škoda s názvom Cepeus (7,0j x 17, H2 , ET 54) Majú obuté pneumatiky pirelli PZero 225/45 91v Run Flat. + nove logá škoda
    1 bod
  3. Nu doufam,ze ta dvacitka padne bylo by to nadherny ta kolona . A byl by to i uzasny srazik :-)
    1 bod
  4. Jo a ještě doplnit zvukovou výstrahu ve všech jazycích. A hlavně v noci osvítit. I tak se najde někdo, kdo bude tvrdit, že je hluchej, negramot a dement.
    1 bod
  5. hm, 2 mega základní cena, krásná atmoška 4.2 FSI a automat, potěž koště... potenciální kupci už chtějí dnes v těhlech autech jenom automat? trošku tomu nerozumím.
    1 bod
  6. Pokud NEzakopat, tak barel s louhem, rozpustit a vypustit...
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Myslím si, že budeš mít 1050 na přední nápravě a 1100 na zadní. Stačí se podívat do TP, tam je to popsané. Jinak mám na prodej origo pružiny z RS liftbacka, kdyby jsi měl zájem. (zatížení 1010 předek a 930 zadek, ale kolem roku 2010 škodovka měnila nějaké tabulky na výpočet zatížení, protože jinak má RS 1100/1100, já ji mám vyrobenou 2011, proto tam mám něco jiného - toto jsem si ověřoval u Škodovky, když jsem vybíral snížené pružiny)
    1 bod
  9. to si radši lehnu v limuzíně lk
    1 bod
  10. Praktiky zlodějů jsou různé, dost záleží co to je za zloděje, jestli jen amatér, který se chce svézt, "poloprofesionál", který už to auto někde odstaví a čeká a nebo "profík", který do auta hodí rušičku, s autem odjede a za tři hodiny je auto rozebrané na šroubky. Každopádně pokud vám bude chtít auto někdo ukrást, tak vám ho ukradne a je úplně jedno jaké zabezpečení uvnitř máte. Slyšel jsem už takové bizardní příběhy, že to kolikrát ani hlava nebere. Každopádně je jen na nás abychom zmírnili následky té krádeže a to 1) pojištěním auta 2) zkomplikováním práce té první skupině, takže "tajné" vypínače, zamykání zpátečky, páka na volantu nebo pedálech, druhé skupině a to GPS,GSM. Ideální mít auto v garáži, popř. na něj mít nasměrovanou kameru. U té třetí možnosti už se spíše jen modlit za zázrak. Každopádně lidi ze třetí skupiny nejsou žádní amatéři, ty "tajné" vypínače se vesměs dávají pořád na ty samá místa, stejně tak jako ty GPS,GSM. Originály jsou namontované vždy stejně viz. dílenské příručky. A tolik volného místa kam to "tajně" schovat v tom autě zas není. Každopádně vám přeji všem hodně zdaru a štěstí a pokud možno ať se takoví lidé vašemu autu vyhýbají obloukem .
    1 bod
  11. http://www.autobild.de/artikel/kleinbus-von-skoda-4531734.html Koncept F3 uz v Zeneve? http://www.autorevue.cz/dalsi-zenevska-premiera-k-videni-bude-koncept-nove-skody-fabie
    1 bod
  12. Mám pocit, že to oprdelený Clio s píčou na kapotě má na svý 1,4 nějakou úpravu pro posun krouťáku do nižších toček. Jinak chování 1,4 63kW můžu jedině potvrdit - do 2000 jede jak Flintstounovo, na 2000 se nadechne, na 2500 začne táhnout a od 3500 to je trhač, kterýmu chybí už jen zatracená šestka ve špajzce k tomu, aby atakoval rychlost 200km/h...
    1 bod
  13. http://www.autodax.sk/tlmenia-a-hudba-v-novej-octavia-3-
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...