Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/14 ve všech sekcích
-
Jak bylo řečeno, motor 2,0 TSI je až extrémně podladěný. Na svůj výkon má celkem velké turbo, něco jako ten zmiňovaný 2,0 TDI 81kW, a proto se dá výkon zvýšit takto výrazně. Všechny motory mají výkonovou rezervu, jde jen o to, aby jí úpravce znal a naladil motor s ohledem na to. Vzhledem k tomu, že APR dělá testování, o kterém se může menším úpravcům leda zdát a znají tyto motory do posledního šroubku, tak se nebojím, že by pustili do prodeje produkt, který by ten motor odrovnal. To je ostatně vidět i na různých Show jako SEMA nebo Wörthersee, kde si samotný VW nechává upravovat výkon od firmy APR pro své koncepty nebo VW Motorsport, který využívá některé produkty od APR pro své závodní vozy jako Scirocco R Cup. Na světě není firma, která by nabízela kvalitnější a tak otestované věci jako APR. jirkaK: se tu dušuješ, že to ten motor nevydrží, aniž by si o tom něco věděl. To že ale máš ve svém Passatu o 70Nm víc, než na co je ta převodovka stavěná, tak to už ti nevadí To, že věříš jen změřeným věcem je v pořádku, také tu mam pár úprav změřených a všechny ukazují, že APR funguje a překonává i většinu menších a méně zkušených úpravců tady.2 body
-
Tak snad najde škodovka dost testovacich jezdcu na Octavii cng a snad se ji podaři vychytat mouchy ktere neni schopna vyřešit už 4 roky u tovarních Octavii 2 na lpg.Navíc je tam opět nesmyslně omezeno přepnuti cng při teplotach nižšich než -10,pod tuto teplotu to na cng nepřepne stejně jako to nepřepne u Octavii 2 lpg,takže pokud bude kruta zima tak si na cng nezajezdite třeba 2 měsice,možna škodovka spoleha na to že nebude....Navíc ta směšně mala nádrž na cng a hodně skromna sít čerpacich stanic mluvi za vše...Opět odflakly model na alternativni palivo od Škodovky....A to už nemluvim o autorizovanych servisech škoda kde viděli alternativni pohon leda z rychliku,takže zkušenosti opět nulove.2 body
-
To je pravda, ale má to technický důvod. Je to proto, že se výfukové potrubí teplotně roztahuje, takže nesmí být pevně zakotveno v nárazníku, ale může se volně pohybovat.... tohle řešení používá více automobilek. Výfuky ale u RS směřují rovně dozadu (jsou vsunuty) do koncovek, takže čoud proudí tam kudy má.... v případě 4x4 TSI jde podle mě o jiné vedení potrubí kvůli zadnímu náhonu a výfuky jsou zahnuté dolů do země (jako u nafťáků), takže si toho nazasvěcený člověk ani nevšimne... Co z toho vyplívá ! Že RS by konstukčně klidně mohla být i 4x4 Místa je tam dost....2 body
-
Nechceš si do nicku přidat encyklopedie? Když jsi tak chemicky mazanej, a píšeš tu o rafinaci, malá kontrolní otázka... Proč zrovna benzín? Proč zrovna na ten začala jezdit auta? (Víš to bez Goooglu?)1 bod
-
Zajimavý článek o CNG: http://www.irucz.ru/cz/zpravy/1-/102000000000-ceska-republika/000-/102000610000-praha-hlm/209-neuvedeno/25714-v-praze-bylo-zalozeno-cesko/ Jinak si myslím, že se CNG opravdu časem rozšíří. Takže ŠA jde správným směrem, když nabízí svůj nejprodávanější model OIII na toto palivo. Na elektriku je ještě pořád brzo, LPG je v podstatě historie a ani ty nejnovější TDI už při zvedající se ceně nafty nejsou tak levné (myslím provozně) jako tomu bylo dříve, navíc ty saze, ekologie atd...1 bod
-
1 bod
-
No jestli chceš mezi nás přijet, tak Ti snad nikdo bránit nebude...a pokud nás bude u stolu sedět o jednoho víc či míň tak to ani nebude poznat. Myslím, že na srazu nejde o nějaké předvádění se před sebou...( taky nejsme žádní tuneři ), ale spíš o pokec o autech a nejen o nich. A třeba mě osobně se VW CC libí, takže Ti auto hanit nebudu !1 bod
-
kdo s tím najede pár tisíc km za rok a jezdí couračky, tak věř že je a že takových lidí je popřípadě si nechají auto delší dobu.1 bod
-
ono to tak složitý není, složitý to je jen tehdy, když to někdo tak složitě vysvětluje....1 bod
-
Nez jsem viděl na krytu motoru TSi, myslel jsem podle toho zvuku ve videu, že máš TDi1 bod
-
1 bod
-
Civilní policejní O3 je 2.0 TDI Celníci mají tenhle motor taky EDIT: Omlouvám se za příspěvek na jiné téma, než které se aktuálně probírá, forum mi ukázalo fotky policejních O3 jako poslední1 bod
-
Základní důvod proč nejsou nádrže na CNG hranatý je v jejich vnitřním tlaku. Na rozdíl od nádrží na LPG, kterej je už při zhruba 5 atmosférách i za normální teploty kapalnej, protože se skládá jen ze dvou složek s hodně blízkým bodem varu a ten je navíc teplotně poměrně vysokej. Tlak sytých par obou látek při normální teplotě přitom je dostatečně nízkej. Propan s butanem prostě není potřeba ke zkapalnění nijak zmrazovat ani extrémně stlačovat, stačí je stlačit na poměrně nízkej přetlak a udržet přitom na obvyklý pokojový teplotě - a ony samy zkondenzujou. Následující část je hlavně pro kolegu Hravce : zemní plyn je úplně jiná liga - ten obsahuje podle naleziště od 70 do zhruba 90% metanu, etan, propan, butan, vodík, někdy i argon a hélium a další plyny - ty už ale jen ve stopovým množství. A největší problémy tam dělá právě metan, kterej protože je nejjednodušší a nejlehčí uhlovodík, tak má taky nejnižší bod varu a nejvyšší tlak sytejch par = jednoduše řečeno, na zkapalnění se musí o hodně víc stlačit a o hodně víc ochladit, než propan s butanem - a pro udržení v kapalný formě se musí pod tím vysokým tlakem udržet, navíc se musí udržovat v hodně nízký teplotě, protože při pokojový teplotě už je překročená jeho kritická teplota (-82,7°C = nad touto teplotou už je sloučenina bez ohledu na tlak vždy plynná). Nádrže na zemní plyn se proto buď musejí krutě chladit, aby se plyn udržel v kapalný formě, nebo se může uchovávat za obvyklejch teplot, ale jen v plynný fázi a tudíž pod extrémním stlačením. Právě kvůli jeho kritický teplotě ho nejde jen tak jednoduše "absorbovat do porézního materiálu", jak si naivně představuješ - asi podle toho, jak se uchovává svářecí acetylén. Velkej problém je v tom, že aby se dal plyn absorbovat, musí se v něčem rozpustit, v nějaký kapalině - u acetylénu je to čistej aceton. Zemní plyn, kterej není chemicky stejnorodej, ale je to směs několika různejch uhlovodíků s různou molekulovou váhou a tím i s různým bodem varu i různou kritickou teplotou se nedá tak jednoduše zkapalnit nebo "nasytit" do jiný látky. Bohužel, pokud ho nechceme složitě rafinovat a čistit, aby se z něj podobně jako z ropy "vydělily" jednotlivý složky - a ani pak není samotnej čistej metan technologicky nijak jednoduchý skladovat jinak, než v plynný fázi a pod vysokým tlakem. Technologie vysokotlakejch nádob je poměrně dobře zvládnutá, ale bohužel jak popsáno vejš, kvůli konstrukčnímu požadavku na současnou co nejmenší váhu při co nejlepší odolnosti proti vnitřnímu tlaku se musí konstrukce omezit na koule nebo válce, případně tělesa "složená" z částí koulí a válců. Pro stlačenej zemní plyn se navíc musejí používat opravdu pro běžnýho člověka extrémní tlaky v řádu 300atmosfér neboli technicky 30MPa - aby se vůbec dalo v obyčejným autě přepravovat dostatek paliva na aspoň několik stovek km jízdy. Objem nádrží by při nížším provozním tlaku byl takovej, že by auto nic jinýho nevezlo - anebo by jeho dojezd byl pár desítek km...1 bod
-
POZOR! Od 3. června je uzavřen Exit 112 Jihlava, více v článku.1 bod
-
Tak mam ZASE kladnou zkusenost z autocentralou Skoda v Karvine (u Hypernovy). Pan zeovna odjizdel, tak si to narychlo vyfotil vin a cislo radia a odpoledne poslal smsku s pinem. Tudyz ani nic nechtel :-)1 bod
-
1) s tebou nemá plno věcí řešit. 2) Tak mě pane poslední slovo vysvětlete, proč dixák naznačoval uložení motoru? nic víc nic mín.1 bod
-
1 bod
-
Mě právě přijde taky lepší mít obyč kastli, alespoň tam nejsou ty hnusný zadní koncovky co rvou celým koncernem taky jakej idiot může mít bílou, já po druhý1 bod
-
To Satas: Nevím, co jsi myslel s tím Štavo - to je slovensky?...A proč si tady furt děláš reklamu? To je sice pěkné, že k Tobě jezdí lidi z celé Evropy, ale tady jsme na fóru a tady se řeší. Do toho uložení buď teče proud nebo ne. Na cívku, která ovládá ucpávku netřeba osciloskop. Buď je sepnutá nebo ne, impulzně asi ne a i kdyby, tak by voltmetr něco naměřil. Já myslím spíš, že nenaměří nic a v tom je ten problém. Je samozřejmé, že je ovládaná jednotkou, ale bavíme se přímo o uložení, kde je cívka s ucpávkou. Jinak super rozborka, líbí se mi ty fotky, takto rozebraný uložení jsem ještě neviděl-chvála Janovi.1 bod
-
to by mě zajímalo, kde se to proslýchalo? když mají od ŠA dodaná servisní centra a smlouvu na hodně hodně roků.... mimochodem by to byl vrchol trapnosti, když Octávkama jezdí Policie všude možně i nemožně (viděl jsem Octávku Policie i ve Funšalu na Madejře a nebo třeba i v Izraeli...) a u nás by jezdily v Hnůjdejích ....1 bod
-
1 bod
-
V poslední době narážím na různých motoristických fórech na názor, jak je Octavia předražená a nejčastější srovnání je s jednou asijskou značkou. Protože jsem za svůj život Škodovek kupoval už 10 a z toho 8 nových, mám k té značce pochopitelně nějaký hlubší vztah i dnes, kdy jezdím něčím jiným. Pro rypáky, kterým to stejně nebude recht, ani kdyby to auto dostali zadarmo, alespoň menší srovnání : V roce 1997 jsem na jaře koupil, v mém okolí jako jeden z prvních, Octavia TDI 66kW. Byla to samozřejmě limuzína a vyjmenovat prvky výbavy je celkem jednoduchý. Metalíza, 15" hliníkový kola, man.klima, el. šíbr, el. okna a dveře, 2 bagy, ABS. To je asi tak všechno. Cena 519 000,-Kč. V únoru 2005 jsem byl opět mezi prvními, kdo si odvážel novou OII combi TDI 103kW (dodnes ten den proklínám). Výbava : halogeny, metalíza, 17" kola, man. klima, el. dveře bez dálky, el. okna jen vpředu, malý kožený paket (volant a řadička), mizerný rádio s úzkým displejem, 4 bagy, ABS a to je opět všechno. A teď se držte. Cena 740 000,-Kč. Když teď po letech o tom přemýšlím, ani se mi nechce věřit, že bych byl jednak tak blbej a druhak, že to je vůbec pravda a hlodá mnou pochybnost, jestli jsem se nesplet, protože fakturu mám ve starým účetnictví a to je bůhví kde. Ale ať počítám, jak počítám, tak nesplet. A teď přátelé to srovnání s dnešní OIII RS TDI, která je na vrcholu modelový řady nejen výbavou, ale taky cenou. Za 643 000,-Kč si odvezete auto s níže uvedenou výbavou. Takže s odstupem času a nestranným pohledem majitele jiný značky říkám, že kdo tvrdí, že Octavia III RS je předražená nebo špatně vybavená, je absolutní KOKOT. "CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace s elektr. regulací 12 V zásuvka v zavazadlovém prostoru 2 světla na čtení vpředu 8 reproduktorů (pasivní) Anténa s příjmem AM/FM "Diversity" Barevný "MAXI DOT" Bez asistenta při změně jízdního pruhu Bez přídavných světel (vnitřní osvětlení) Bez stěrače a ostřikovače zadního okna Bi-Xenonové světlomety + AFS + LED denní svícení Boční a zadní okna tónovaná Boční airbag vpředu a hlavový airbag Chlazená schránka Denní tlumené světlo s asistenčním světlem a funkcí "coming home" El. ovládání oken vpředu a vzadu Elektrické přídavné topení ESC Green tec Hlavové opěrky zadní 3 kusy Imobilizér elektronický Intervalový spínač stěračů se světelný/dešťovým senzorem Klíček s dálkovým ovládáním zamykání vozu Kolenní airbag řidiče Kontrola tlaku v pneumatikách Kotoučové brzdy zadní - Geomet D Loketní opěra vpředu "JUMBO BOX" Make-up zrcátka vlevo s krytkou Make-up zrcátka vpravo MDI ( Mobile Device Interface ) Odjištění opěry zadního sedadla ze zavazadlového prostoru Odjištění víka zadních výklopných dveří (elektricky) Odkládací paket 1 Odkládací prostor s víkem v bočním obložení kufru Opěrky hlavy na předních sedadlech Potah sedadel - kůže/látka Prodloužený servisní interval Přední mlhové světlomety Přídavné upevnění dětské sedačky pro systém ISO FIX Rádio Entry (Gen1) S CD mechanikou a zdířkou pro SD-karty S dálkovou regulací polohy světlometu automatická/dynamická AFS 1 Signalizace nezapnutých bezpečnostních pasů ( všichni pasažéři ) S osvětlením zavazadlového prostoru Sada nářadí Schránka na brýle Set na opravu pneumatik Sluneční clona zadního skla Sportovní provedení Střední konzola Síťový program Tempomat Ukazatel nedostatku kapaliny v nádobce pro ostřikovače Varovná světla v předních dveřích Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním Vnější zpětná zrcátka, s automatickým stmíváním, elektr. sklopná/nastavitelná/ vyhřívaná Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce (LHD) Výsuvné integrované ostřikovače světlometů Zadní sedadlo nedělené, zadní opěradlo s loketní opěrou dělené a sklopné Zakrytí zavazadlového prostoru se sítí Čelní sklo tonované Šrouby kol Standard Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklopné klíčky (bez SAFE systému) Disk z lehké slitiny 7 1/2J x 17 Ozdobné lišty černé Pneumatiky 225/45 R17 91W Se zakrytím pro kola z lehké slitiny Sportovní nárazník Vnější zpětné zrcátko a další díly v barvě vozu Vnější zpětné zrcátko vlevo, konvexní Zadní díl výfuku, postranní Zpětné zrcátko vpravo, konvexní Chromový paket Dekorační obložení Hlavice řadící páky z kůže Kožený sportovní volant Madlo ruční brzdy z kůže Pedálové ústrojí Prahové nástupní lišty Sport-komfortní sedadla vpředu Vkládané tkané koberce Výplň dveří Zakrytí řadící páky z koženky1 bod
-
tak to by je už asi někdo musel měnit, ne ? A krom toho si nejsem jist, jestli se na OII tyhle laciný druhovýroby vůbec dělají.1 bod