Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/14 v Příspěvky
-
3 body
-
Já mám Rapida s xenony a měl jsem možnost se večer svézt s Rapidem se standartními halogeny, musím říct že dle mého názoru rozdíl není až tak výrazný. Co si budeme nalhávat low xenon s příkonem 25 W není až taková pecka a nějaký zásadní přínos pro bezpečnost oproti základním halogenům je podle mě diskutabilní. To že auto lépe vypadá je jiná věc a chápu že spousta lidí nedá u auta této cenové kategorie 12,5 tis. za o chloupek lepší světla. Každý má od auta jiné očekávání a preference a proto taky ta možnost volby .....2 body
-
Musim se MBDusana zastat. On napsal ze spousta lidi si to koupi jenom pro to, ze to na aute lepe vypada. A je to pravda. Plno lidi si to koupi jenom proto ze to ma soused a ne proto, ze by mysleli na bezpecnost. Kdyby totiz mysleli opravdu na bezpecnost, tak by si nezatmavovali zadni lampy do cerna, nebo do prednich svetel nekupovali nehomologovany xenony atd... Tim ale nepopiram ze jizda za lepsiho svetla je bezpecnejsi. To je jasny. Akorat proste velky procento lidi, kteri si to kupuji proste neresi bezpecnost, ale image.2 body
-
Návod na dodělání – Snímače deště Fábia I Potřebné díly: 1. 3B0 845 543 A –upínací deska pro v nitřní zrcátko se snímačem deště ( OI ) 2. 1U0 955 559 - snímač deště ( OI ) lze použít i ze ( SI ) 3. 1J0 955 609 – gleová folie pro čidlo deště (samolepící) lze objednat jen u VW!! 4. vnitřní zpětné zrcátko v provedení se snímačem deště (je možné sehnat samostmívací i nesamostmívací jen pro senzor deště) 5. plastové krytky k zrcátku, jsou levá a pravá a vrchní a spodní díl kabelového kanálu (tudy pak povede kabeláž, buďto jen od senzoru deště, nebo i od samostmívacího zrcátka) 6. 4D0 972 623 - svorkovnice pro senzor deště 7. 4B0 971 833 - svorkovnice pro samostmívací zrcátko (pokud máte smostmívací zrcátko 8. piny do svorkovnice BSG pro snímač deště – (pokud chcete lisovat přímo na kabely) nebo prostě piny z vrakáče http://autokabel.cz/index.php?route=product/product&path=33_84&product_id=375 9. autovodiče FLRY o průřezu 0,35mm2 cca 3ks o délce cca 2,5m 10. šablonu na nanesení primeru na sklo + přenášecí folii 11. primer na sklo 12. lepidlo na autoskla, nebo 2K polymerní lepidlo 13. velkou chuť se s tím poprat Popis činností: Demontujte vaše zrcátko z čelního skla, pootočte s ním silou o 90°. Pak by mělo jít v sejmout z držáku na skle. (nemusel jsem řešit) Teď to zajímavější. Musíte odstranit původní držák zpětného zrcátky z čelního skla. Meze nápadům jak, se nekladou. (taky jsem nemusel řešit) Po odstranění držáku původního zpětného zrcátka, odstraňte zbytky lepidla, pokud jste již neprovedli. Celé místo důkladně očistěte a odmastěte. Připravte si šablonu na nanesení primeru, na folii položte přenášecí folii a opatrně oddělte od papírové podložky. Šablonu přiložte opatrně na čelní sklo v místě původního držáku, spodní hrana šablony kopíruje původní bod pro držák zrcátka. Přilepte a vyhlaďte na čelním skle, pak opatrně sloupněte přenášecí folii, střední kolečko musí zůstat na správném místě (to je místo kde pak bude snímač deště doléhat na sklo). Očistěte místo pro nanesení primeru, a pak naneste primer na sklo. Primer nechte zaschnout minimálně 24h. Po zaschnutí primeru naneste na upínací desku pro vnitřní zrcátko po obvodu lepidlo a přilepte na čelní sklo v místě primeru, překontrolujte správnou polohu a zajistěte lepicí páskou. Nechte zaschnout cca raději 48h. Pokud máte použitý snímač deště odstraňte z něj použitou gelovou folii, nebo její zbytky a nalepte novou. Snímač deště umístěte do středu upínací desky na čelní sklo, vkládejte snímač tak, aby v místě kontaktu gelové folie a skla nevznikla bublina (nebo se o to alespoň pokuste). Snímač zajistěte spodní částí kabelového kanálu zrcátka (ten před samotnou montáží upravte na požadovanou délku ke stropnici, a upravte pak i jeho horní část podle té spodní), protáhněte jím směrem ke stropnici kabel od snímače deště a směrem k čelnímu sklu kabel k samostmívacímu zrcátku pokud ho budete instalovat. Zpětné zrcátko, propojte kabeláží, pokud je samostmívací a následně nasuňte směrem od spoda na horu do upínací desky, musí zacvaknout. Kabel od snímače deště vytáhněte na místo kde je stropní lampička osvětlení, tam si připravte trojici kabelů se svorkovnicí, která povede k BSG. Kabeláž natáhněte nejlépe směrem k levému „A“ sloupku, pak jím dolů směrem k BSG. Snímač zapojte dle el. schémat Polu. Nakonec nakódujte a můžete si užívat automatického stírání stěračů. Doplňte horní kryt kabelového vedení a nakonec boční kryty nohy zpětného zrcátka. Během dneška doplním i nějaké fotografie:-))1 bod
-
Vy už jste se tady všichni zbláznili ? Kdy už budete v autě i za jízdy slyšet trávu růst, to je samej specialista na zvukové projevy1 bod
-
dovolim si prispiet aj mojim postrehom mal som moznost jazdit s o2 a o3 s bixenmi (neviem teda ako to vyzera na rapide, maximalne co som videl na ulici) pokial su xeny za dobru cenu - bazar/burane auto 7-10 tisic, asi by som si ich kupil, je sice skoda ze rapid nema bixeny bol by to urcite posun vopred ale co som cital tak tie xeny niesu az o tolko slabsie; pokial jazdite hodne v noci mimo mesta - nie dialnica ale okresky tak urcite ano, ono to je vidiet na druhu stranu to nieje smrtelne dolezita vec, halogeny v rapide sa mi dost pozdavaju, co som mal moznost porovnat tak napr mi pride ze svietia lepsie ako o1 tour 2009 + vseobecne z nich mam dobry pocit. ked je v noci prazdna cesta a zapnem dialkove tak to je super (hlavne kvoli zvlast dialkovemu svetlu), pekne vidno teda aj krajnicu, nieje potrebne prisvetlovat hmlovkami1 bod
-
Mrzí mě, že jsem trošku přimíchal olej do ohně, ale musím dodat k mému příspěvku ze včerejška v mém vláknu, že pro mě neznámá trasa, kde jsem s halogeny moc neviděl, byla kopečkovitá, klikatá, bylo zataženo bez měsíčního svitu a snažil jsem jet na doraz(nestíhal jsem do práce) a navíc nemám vše ošahané, možná jsem neměl úplně nejvhodněji nastavené světla na aktuální zatížení auta - 5 lidí, bez zavazadel.1 bod
-
1 bod
-
Jinak ted rikali v TV ze se planuje vystavba R6 v roce 2016 a hotovo to ma byt v 2030 . Tedy v roce 2030 budu na clintovo srazu Za 25 min. No jo, ted me tak napada to uz tady Clint mozna nebude, kolik ze mu bude? 70 let?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo TDI, PD, CR a ostatní, kterým se nevejde pistole od benzínu do hrdla nádrže.1 bod
-
Nesmysl, na náhradní vůz z povinného ručení vyníka máš prostě nárok ať si kdo chce co chce říká a to bych se klidně soudil, páč to musíš mít vyhraný. Radiusy jsi mě zklamal, ty takový přeborník na reklamace a necháš se oblbnout od pojišťovny, to teda si pěkně vyměkl.1 bod
-
Vase spotřeba v 1.8 TSI, jaký asi bude mít motor boban Pěkná recenze, žere to dost podobně jak predchozi verze motoru1 bod
-
Je pravda co jsem napsal.. Ale! Musíš jet v autě sám, mít v nádrži jen málo benzínu, bezvětří a kolem 8 stupňů, vypnuté všechny spotřebiče, přefoukané kola, benzín Verva 100 a ještě pár maličkostí. Pak 1,9 TDI ujedeš. Teď vážně, ono to pojede ve finále stejně i jak 2,0 TDI 103 kW, Akorát já musím pořád držet otáčky. Jízda v obou bude úplně rozdílná, on se tak nezapotí s rumplováním šajtrpáky. Rapid bude mít výhodu ve sprintu a v zatáčkách, na delších úsecích, dálnice a kopce bude lepší -nebo příjemněší nafta. Co se týče dynamiky teda..1 bod
-
Ma je postak na aute, staci odpoved?Hele Ťapaťalk uz neumi komentovat 2 a vice prispevku naraz? Jakmile oznacim 2 a vice, tak cudl komentovat zmizi!! Ha a jen si postezuju, tak cudl je. Jinak jestli je zajem komentovat postu, mohu zacit, tam reklamuju castejs, nez ve Skodovce. A totalne me to s. Co jde posilam / necham si poslat po komkoliv jinem.1 bod
-
Tak ono sa treba pozrieť aj na výdrž výbojky a obyč.ziarovky.Ono ta cena nieje z dllhodobeho hladiska až tak vysoká :-).A tiež nerozumiem prečo niekto tvrdí že xena sa za tu cenu neoplatia a do halogenov dava 1500lumenove žiarovky? To už niesu vyhodené peniaze?1 bod
-
Tyjojo, tys rozstipal Porsche a pak jsi zapalil benzinku?Jinak ja vyhrat fakt balik, tak koupim peknej barak a pak koupim metro, necham to natahnout k tomu baraku a pak do prace. Prikoupil bych i jednu soupravicku k osobnimu uziti. Na auto bych hodil kastan. Na jezdeni po Praze bych koupil Hyundai i20 a mimo mesto Seatka s 1.4 TSI. Samozrejme moje souprava by mela vlastni kolej, aby me nic nebrzdilo. Pred chvili mi volal ajtak z MB, ptal se, jestli znam Clinta. Rikam anoo a proc. Pry pro nej maji konfigurator na RSo - nas zakaznik, nas Clint. Tak chtel znat muj nazor. Shodli jsme se, ze ok, at to pusti do sveta. Adresa bude klasicka konfiguratoru, jen se tam prida /Clint-RS. Asi prozradim, ze auto je ve vychozim stavu v plne polni (bila barva) a je tam tahlo jen na cenu. Cim tahnes niz, tim vice mizi detailu na aute, kdyz to prezenes, tak dostanes auto na 13tkach plechacich a budou ti chybet treba i zpetny zrcatka. Extrem je, pokud to stahnes na 5tis (minimalni cena), tak auto zmizi uplne a dostanes jen dalkac. No ale pozor, tim to nekonci. Nyni hrajes hru, najdi si sve RS! Proste budes chodit a mackat dalkac a treba se nekdy zadari.1 bod
-
Jste zbytečně agresivní. Chce to méně emocí a víc češtiny. Výbojky jsou super, což o to. Mají o 500 lumenu vyšší světelný tok tedy o 25% více světelné energie, která se dostane na silnici. Rovněž čočka se stínítkem ji umí lépe(rozuměj přesněji) distribuovat tam, kam konstruktér světla, zamýšlel. Nicméně halogenový světlomet nevyniká žádnými hrubými nedostatky, co se týče osvětlení vozovky. Mám halogenového Rapida a jezdím s ním především v noci a výkon světlometu se nebojím srovnat se svojí Fabii. Fabia je hodně neurvalá a geometrie světlometu zrádná vůči ostatním. Rapid si na to dal pozor a přesunul hlavní hustotu do středu vozovky. Ale když přesednu, tak nevidím závratný rozdíl. Na druhou stranu nejsem světloplachej a nestíhají mě žádné oční vady a obojí reflektory mám seřízené. Ano halogen svítí méně, ale tím je myšlená hustota světla ozařované plochy. Když tedy někdo tvrdí, že na hov.no svítí, tak musí mít špatně seřízené světlomety, žádné zkušenosti s ostatními auty, oční vadu(vrozené zúžení zornice, katarakta, glaukom, nebo vady na sítnici) nebo naopak zkušenosti jenom s xenony, ale rozhodně nesvítí jenom metr před sebe nebo jiné bláboly podobného typu.1 bod
-
Promin, ale nepovažují za nejšťastnější reprodukovat někoho blaboly. Někdy je třeba mluvit za sebe ... Ty tu vlastně říkáš, ze s halogenama Rapid vůbec nesvítí a xenony ze to vytrhnou, a nebo ze bych se mýlil a s xenonama ze by svítil jen o trochu lépe? Jde o to, jestli mel řádně seřízena světla - ale to je koukam, ze je to debata nekonecna. Svůj názor jsem prezentoval. PS ostatni, nemůžete zde sdělit své zkušenosti s halogeny u Rapida?1 bod
-
Proč myslis ze Klint tankuje jenom 30 litru, zbytek dává mě. Tim rozšiřuje masivně TSI !1 bod
-
Ne nestane, pokud zachováš stejnou viskozitu. Problém je jen v tom, že Kokta má olej z friťáku a nechtěl ho lejt do dřezu kvůli ekologii. To já kdybych tam chrstnul tuhle "vodičku", tak mi proteče mezi kroužkama, ani bych nemusel nastartovat motor1 bod
-
1 bod
-
super věc, víš jak se stím dá vyhrát já si stím v Krušovicích vyhrál skoro hodinu pak mě zamkl auto1 bod
-
No prolezl jsem co se dalo a nějak nevím, po neděli servis, zvuk je to jak když otevřeš plechovku a pak prstem šmrdláš o to víčko1 bod
-
Rachtání vlevo vpředu - nevím jestli je to z interiéru nebo nápravy ale tipuju někde z palubky nebo řidičových dveří.... na nerovnostech kde se auto naklání ze strany na stranu....nemůžu to jít ani reklamovat...dnes jsem to chtěl ukázat kolegovi z práce a na potvoru ticho a že jsem magor ..nechápu...asi to souvisí i s teplotou, nicméně na příčných nerovnostech to nedělá......s otevřeným okýnkem to zvenčí slyšet nebylo..jen zevnitř...kdežto cvakání při puštění spojky je slyšet i zvenčí !!! Ohledně drnčení pátých dveří na extrémnějších nerovnostech: - zkusim poštelovat ty dorazy Stavítka pásů mi zatím nedrnčí (na začátku jsem je dal nahoru a tak jsou pořád)1 bod