Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/14 v Příspěvky

  1. hele, povim Ti to takhle. Sice je to sluzebak, ale dostava maximalni moznou peci, na oleje chodi max po 15 tisicich, poctive zahrivam a chladim. Nikdy nechodi do kartacove mycky, pouze rucni myti, nebo si ho myju a uklizim sam. Jezdim s tim jako se vsemi ostatnimi auty co mam. Je to mozna sluzebak, ale pro me je to auto, ktery mam rad a nikdy jsem nemel tendence brat to jako kus hadru, co mi nekdo da. Vzdy jsem se s nima tezce loucil a pokazdy se tesil na novy. Mno a zadarmo to taky neni, i kdyz je sluzebni. Ale skrze tohle vse to neznamena, ze to auto nebudu vyuzivat k tomu, k cemu je urceny, to znamena preprava nakladu a cestujicich. Nehledne na to, ze jsem uchylnej na technickej stav vozu, takze pri sebemensim naznaku toho, ze by neco fungovalo spatne, tak to opravim nebo to jde na servis... Takze lasku mezi klicema a startovanim musis hodit na nekeho jineho...
    2 body
  2. No právě o to jde - britská aristoktratická nenucená sportovní elegance. Nejen Jaguar, ale i třeba Aston Martin. Bych to spíš srovnával s Maserati. Lambo je úplně jiná kategorie - čistokrevný ďábelský, ba až brutální sporťák, který to dává očividně najevo svým zjevem.
    2 body
  3. Tak Dejvice- Vestec za 6,8 lt. s V6 3.0 tdi SQ5. Adaptivní tempomat je na zabití a způsobení DN. S/S jsem zapoměl vypnout a motor zdechl zrovna když jsem chtěl vjet do křižovatky. Když se vypnou všechny Hravcokrámy, tak je to hezké svezení.
    2 body
  4. Není to k přímo k tomuto, ale jednotka, dle technika na servisu "eviduje" počty zápisů a věř, že to bude to první díky čemu půjde garance do pryč na celý poháněcí trakt. A plky, že nepůjde jsou nesmysl. Vžij se do obrácené role. Taky by jsi nikomu "netoleroval" zásahy do toho co je z výroby dané a pak nechal jakýkoli sebeprofesionální zásah jen tak, když se něco podělalo neorigo zápisem v jednotce?? A že to někdo měří na brzdě, ladí mapy.... Bla bla bla.... Až křupne klika, zlomí se ojnice, shoří kat, zkur.í turbo nebo propálí píst i "pan tuner" svede na benzín, naftu nebo nesprávné užívání či údržbu než aby platil GO i za 150000.
    1 bod
  5. Eh, zase to má DSG... Ještě štěstí, že se nemusím zabývat výběrem takového auta.
    1 bod
  6. To se pleteš - tažné zařízení je zapsáno i v malém techničáku, zrovna se na to dívám. Máš tam na to kolonku č. 19 s názvem "Spojovací zařízení".
    1 bod
  7. http://www.auto.cz/ford-shelby-gt350-mustang-oficialne-ma-pres-500-koni-84137 TAK CO MOTOUSI CHČIJEŠ? jÁ JO.
    1 bod
  8. Dost zajímavý článek http://www.auto.cz/znackovy-vs-nezavisly-autoservis-kdo-s-koho-84133
    1 bod
  9. JJ, Motosman chytá tu nemoc, jak se jmenuje, naftovina. Jo s těma světlama jsem nevěděl. Když jsem kupoval já nebyly ani ty Low xenon a ani žádné ledky.
    1 bod
  10. Bohuzel musim souhlasit, ale my socialni trida hold na lepsi nemame i kdyz jak vime i vetsina modelu O3 ma prkennou napravu. Snad se to s FL zmeni spolecne s vyplni dveri, to je u auta za 400tis a vejs k smichu. U Rapida to chapu.
    1 bod
  11. To rapid to je kara se starou nápravou. Po typicky ceste to je jak na tankodromu
    1 bod
  12. Klinte já se opravdu nedivím lidem, že na ty opravy prdí a chovají se k tomu jak chovají.. Někdo se k autu chová celou dobu jak prase, někdo auto servisuje trošku lépe jako my a stejně se to pak podělá... Vidím to sám ze svý zkušenosti. Když vidím co předvádí koncern s servisními ukony, kde se nemění olej v diferákách, převodovkách a pak to prostě někdy přestane mazat.... dlouhy intervaly sou druhá věc, který sou všude...
    1 bod
  13. Jo, já jsem na auto taky háklivej, resp. na odřeniny, škrábance atp. Taky mám rád, když to funguje. Snažím se věci opravovat hned , jak se vyskytnou. Ne jako kolega v práci, že sedneš do auta, nejde stáhnout okno, nejde klimoška, nesvítí blinkr, nejde stírač.....jen proto, že oprava je drahá a že to bez toho taky jezdí. Na druhou stranu souhlasím s Petrrrem, že bezpečnost pro děti je priorita a proto jsem manželce prodal staré auto a koupil novější, s patřičnými airbagy a ochranou, i za cenu, že si oddálím nákup svého vysněného RS-a. Také souhlasím s tím, že drobky mi v autě nevadí. malej klidně může jíst rohlík, nebo sušenku, může i umazat opěradlo přední sedačky botama, nebo šlápnout na práh....prostě to vyluxuju (někdy) a umeju.... Co ale nesmí, je jíst čokoládu, zmrzlinu, řízek nebo grilované kuře....prostě věci, které bych už těžko čistil. Na to jsem háklivej, prostě zmrzlinu ano, ale venku. Zastavím a sněz si ji.... To můj soused, ten na to nekouká vůbec a má v autě chlív. Sedačky tak zmazané, že to nejde už vyčistit a všude chlupy od zasranýho velkýho čokla. To prostě nepochopím. Pancho je extrém, auto je u něj nadevše. Ale zcela jistě proto, že je to jeho největší koníček, záliba a obětuje tomu všechno...takže i jeho vlastně svým způsobem chápu Auto je vlastně takové jeho dítko a on pro něj chce jen to nejlepší
    1 bod
  14. Hele ty ten DOT nečteš celý (DOT HWF8 W29R XXXX),je to dvanáctimístné číslo a označení týdne a roku výroby jsou poslední čtyři čísla ,která jsi neuvedl. To co jsi napsal je označení výrobce a výrobní linky.
    1 bod
  15. Jehněčí je nejepsi masicko, to do huby měšťan nevezme jako ty!
    1 bod
  16. Pancho, právě jsi získal vyšší hodnost v našem Pirátském klubu, hodnost Bukanýra :D Hele to bylo poprvé, co jsem tě viděl, že už nemůžeš toho psa dojíst To Motos je jinej kabrňák, ten to měl v sobě za deset minut a ještě se dojídal chlebem. No o Petrrrovi ani mluvit nebudu, polovinu si odvezl domů pro rodinu na víkend
    1 bod
  17. Ahojte kabeláž k tlacitku kontroly tlaku mi robil ferda25 (inak fakt super profesionálna práca) a napriklad ani takeho machra ako je on to proste nepustilo nakodovat a chcelo to kody, ktore by sa možno cez autorizovaný servis v SA ako mi tam neskôr povedali, za možno cca 100 a viac eur dali zohnať. Tak zatial mam len tlačítko žiaľ nefunkčné.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...