Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/21/14 v Příspěvky
-
Pravda, trivalce davno montuji vsechny automobilky. To zase jen u nas v Cesku jsou vsichni odbornici na motory a trivalce jsou smejd - nejlepsi do mesta na kratky cesty je prece 15 let stara audina s minimalne dvoulitrem... sice pak obvykle tidle odbornici na motory nemaji ani na pneumatiky, ale ma dvoulitr.2 body
-
Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici .... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII. FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech. Motorizace: 1.2 TSi 66 kw Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. Vybava dostacujici .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul ..... je to vsechno ale o zvyku. Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je. Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto. Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel2 body
-
Clint asi vypil hodne Tullamore pac ja jsem nepil abych byl mimo, ze nevim o cem pise. Ta Octa mu dava, uz dozrava do Dobran.1 bod
-
1 bod
-
Začnu odshora- individualizace byla i díky minimu na soukromou klientelu prodávaná tak jak byla a starší většinová soukromá klientela to nedělala. Osobně jsou z "našich" objednaných osmi Fabií 4 "normální", 2 indivindy(z toho 1 DSG) a 2 kombíky. K HTP a Active. To že jsou to HTP a Active odpovídá marastu v příplatcích a ceně jako takové za předfcl. Pak byla změna k lepšímu, ale i tak to Fabii nepomohlo. Spousta lidí co dříve dali právě za HTP a Active dnes dostanou Style s TSI. Dojezdy tu řešíš akorát Ty. Sorry... Na diskuzních forech glosuje většinou specifická sorta lidí a k jejich názorům se nedá nic přisuzovat. Rejpalové a nikdy nový vůz nekoupí. Jen silácké řeči. Vzhledem k tomu, že se denně potkám se spoustou zákazníků na salonu jako prodejce, tak vím co chtějí a jaké názory mají ti co CHTĚJÍ Fabii a i po nabídce Rapida SB se k ní vrátí. Pořád za cenu +- stejnou mají climatronic, park čidla, lepší rádio, easy start a novější TSI navíc. A to jsou věci, které dnes vítá znatelně mladší sorta klientů proti převažující u předchozí generaci. K TSI jsem to o fcl psal a zatím má stále řetězy.1 bod
-
1 bod
-
Tohle je perfekt příklad správného fungování tohoto fóra. Hlavně Ty ses k tomu postavil sám osobně (žádné vytahování rozumů a mletí hovadin), dal jsi potřebné informace, pár názorů a rad, které jsi vyzkoušel a nakonec sparcp dobře diagnostikoval a Ty jsi následně opravil. Takto by to mělo fungovat1 bod
-
Změř si vstupní napetí na konektoru do svetel,podle me to žádnym vypínačem neni ale je trabl na zapalovací elektronice xenonu či výbojce která je již stará vyhořelá nebo čínská.....Mam tu skladem veškeré díly na xenony mužeš se tu zasatavit dam ti to do kupy.Supy s tema xenama maji dosti problemy často teče tam a jde tam vlhko.1 bod
-
Mě je to celkem jedno. Dostali souhlas úřadů a tím to končí. Na úřadech sedí naši zvolení kandidáti. Kdokoliv se k těm akcím může vyjádřit. Spíš mi vadí, že takové akce nejsou všude omílány, aby se mohl člověk přizpůsobit. Když se v Praze běží maraton, tak jsou všude cedule a pak zavřou půlku Prahy.1 bod
-
To ano, mne zase nezajima kolona cehokoliv co si kdo usmysli a jezdi si mestem a kvuli nejakym motorkam ale i autum zastavi pul mesta na 25 min. jak pises. Me je u prdele nejaka soukroma akce a chci se dostat tam kam jedu a ne stat kvuli takovym na krizovatce. A nejakej R.I.P. nejakyho americkyho herce, kteryho uznava par pubertaku a nicim se v CR ale i jinde ve svete nezaslouzil je mi pri vsi ucte u prdele, nikdy jsem to nejak nepochopil.1 bod
-
Bohužel, to je systém. Od příštího roku už budou mít opět pravomoc zadržet ORV. Tak uvidíme, jak se s tím poperou.1 bod
-
Jeden odstavec z rozsáhlého článku "Mazivářské mýty": NANOČÁSTICE Tradiční nanočástice jsou tvořeny pouze uhlíkem a mají tvar koule (v odborném tisku se jim říká fullereny, podle svého objevitele pana Fullera).To jsou zřejmě ty sférické nanočásticové struktury uvedené v úvodu. Jenže je zde jeden problém. Velikost nanočástic je většinou mnohem menší než nerovnosti třecích povrchů, a proto ve většině případů selhává teorie, že povrchy kloužou po nanočásticových koulích. Uhlíkové nanočástice jsou také naprosto inertní, s ničímničím nereagují a lichá je také myšlenka, že by vytvářely nějaký „speciální ultrahladký tribofilm“.Tribofilm se na třecích površích ale skutečně vytváří. Není to však zásluha „nanočástic“, ale tribofilm se na třecích površích motorů vytváří už téměř 80 roků díky protioděrovým přísadám – dithiofosfátům. A to navzdory tomu, že v minulých dobách o nějakých nanočásticích nebylo nic známo. Protioděrové přísady jsou důležité pro situace, kdy je díky vysokým teplotám nebo velkým přítlačným tlakům vytlačen olejový film z třecích ploch a probíhá tzv. mezní či suché tření. Pro současné motory se odhaduje, že téměř 40 % veškerého tření v motoru probíhá právě v režimu mezního či suchého tření. Bez protioděrových přísad by dnešní motory nemohly pracovat, a žádné nanočástice to nespraví. Z hlediska marketingu jsou ale nanočástice darem z nebes. Ing. Jaroslav Černý, CSc.,VŠCHT Praha1 bod
-
Rentgen mít nemusí, ale předpokádám, že mají teploměr, sluchátka a měřič tlaku. Vzhledem k tomu, že se zde bavíme o zvýšení výkonu je brzda s využitím před a po celkem logická. Co se týká vlákna, není brzda jako brzda, tak přesné měření je otázka především obsluhy, a dobrého sw a je jedno jaký mají válce průměr. Velké jednoválce jsou náročnější na poutání, a na peníze superflow cca 25mil. stejně tak MAHA v Roztokách. Hlavní výhodou velkých válců jsou dlouhodobé zátěžové testy pro měření emisí atd, na malých by docházelo k přehřátí pneumatik. Dělají se na nich vícehodinové testy, a to jsou ta specializovaná pracoviště. Mám přístup i k těmto zařízením a komerční výsledky se liší cca do dvou PS z 200 což je zanedbatelné. Jiná kapitola jsou pseudoválce, které nevyužívají zátěž/ bez retardérů/. Tam jsou odchylky měření až 25PS což je příliš. Respektive výsledky mohou být stejné, ale v zátěži se projeví nectnosti některých úprav. Prostě jednotka ubere/ EGT, nespojitost map atd./1 bod