Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/09/25 v Příspěvky

  1. mam celkom presne informacie , ak nenarazis na cloveka co sa venuje tomuto vo volnom case a nieco vie /taky clovek malokedy ma potrebu robis v AS / , tak ti to nerozbehaju nikdy myslis zrejme SFD ochranu od cca 2022 , nie je problem to urobit ... nahod si tam jager elektriku a pridi , urobi ti to chalan za 70e
    3 body
  2. Moje originalni aku ma pod samolepkou dolejvaci otvory, lze dolit. Obcas kontroluju hladinu. Baterka trpi nejvic v lete, ale az zima ji proveri.
    2 body
  3. Jestliže má škodovka v nabídce pouze sklopné (a to má) tak ti jiné nemůže nakodovat. Prodejce resp. servisní středisko neorigo TZ by ti měl tažák nakodovat. Umí to, akorát to kodují jinak než autorizák. Z praxe: zákazník taky pevný tažný TZ, po bouračce na předek nešel nakodovat senzor frontasistu, protože diagnostika pozná, že tam je něco co tam být nemá(pevné tažné). Neskutečný voser. Chlap musel nechat zdemontovat jednotku TZ, následně my mu programovali frontasist a on znovu na zapojení a kodování TZ. To chceš 😄
    2 body
  4. Nejlepší bude prostě použít normální olej se specifikací VW 504.00, na kterou je ten motor ostatně i konstruovaný, a nepouštět se do inženýrských experimentů na koleni. Jestli ale máš přebytek volného času a chuť hrát si na olejového alchymistu, doporučuji si nejdřív nastudovat střihovou stabilitu (HTHS viskozitu) olejů 0W-40 a 5W-40 s normou VW 502.00 .Možná tě tyhle geniality přejdou hned po první tabulce technických dat. Ale kdo ví, třeba právě objevuješ nový svatý grál mazání motorů. Na tvojí poznámku, ano 502.00 lze použít, nicméně výrobce ti jasně říká který olej je ideální proč to tu má každý problém pochopit? 502 5/0W40 jsou staré oleje, které už po 3K km dramaticky mění negativně svoji stabilitu a kvalitu. Dávat to do EA211 je blbost.
    1 bod
  5. Já bych řekl, že to je důsledek regenerace DPF. A nemá to nic společného jenom se škodovkami.
    1 bod
  6. Já momentálně při zafixované ceně silové elektřiny 2,84 Kč/kWh jsem s distribucí na celkem 3,95 Kč/kWh v NT a při mé zatímní prům. spotřebě 14,8 kWh/100km jezdím tedy za 59 hal./km což je při uvažované spotřebě obdobného auta s benzínovým motorem (7,5l/100km) více jak 4x levnější (ceny s DPH).
    1 bod
  7. Tak som dnes vymenil zadné platničky aj s diskami (Zimmermann).
    1 bod
  8. Ahoj, posílám update, resp. takovou teorii. Po přezutí na 19" kola (origo škoda pro Scout) vibrace ve volantu při zatáčení přestaly. Takže si myslím, že to může být způsobeno vysokou bočnicí, která se při zatáčení ohýbá a kvůli tomu reaguje ESP. Dostal jsem zpět Superba, takže nedokáži testovat dál, každopádně to sem dávám pro ostatní jako možná zajímavou informaci.
    1 bod
  9. @RichardSA tak rozdíl v převodovkách samozřejmě je, nebot MPI F3 měla typ MQ100 a F4 má MQ200..tedy v F4 jsou kratší převody..měl jsem MPI 44kW a ted mám 59kW..já jsem s ní spokojený..do nějakých 100km/hod..je to auto za mě dost svižné a více nepotřebuji, když jezdím jen kolem komína..TSI už jsem nechtěl pro tyhle účely z důvodů, které se popisují výše v příspěvcích..navíc je ten motor myslím ještě dost syrový, má najeto jen asi 300km, takže očekávám, že se po nějakém nájezdu ještě probere :-) ale i kdyby ne..mně to stačí..jinak MPI samozřejmě žádnej GPF nemá...to se týká jen motorů TSI. Já jsem měl před F4 celkem tři F3..1.2TSI 81kW,1.0TSI 81kW s DSG a poslední MPI 44kW a mohu s klidem říci, že na couračky kolem komína, jak se říká je MPI naprosto ideální volba, blbej,jednoduchej motor, žádnej carbon, žádné turbo žádnej GPF....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...