Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/25 v Příspěvky

  1. Rozhranie aj tá farebná škála vyzerá úplne rovnako. Rozdiel je v posúvatku, že sa dá navoliť viac farieb (menšie skoky pri posúvaní vpravo/vľavo).
    2 body
  2. Tak se mi za pomocí podpory Škoda podařilo zaktivovat Ambientní osvětlení – další barvy, protože těch 8 základních barev nic moc, nyní jich je tam 30 a moje oblíbená původní škodvácká zelená tam je, u základu byla dost vyblitá. Současně jsem zaktivovat i Ambientní osvětlení – dodatečné funkce. Mezi dodatečné funkce patří synchronizace s výstražnými světly: Messenger_creation_EB3C90A1-DB88-4B86-80B9-E41BA9851E52.mp4 a červeně blikající osvětlení otevřených dveří, dynamická funkce v závislosti na zrychlení v režimu Sport. Mělo by tam toho být mnohem více, ale celý soupis jsem nikde nenašel, ale narazil jsem na FB na zajímavou funkci spojenou s Laurou: Messenger_creation_D4080D39-429B-42E5-902E-F6F54122F126.mp4
    1 bod
  3. Vydržela, protože je to AGM. Nejvíc odchází EFB, které to chytré dobíjení prostě nedávají. Mně vydržela originál AGM v O3 8 let a tátovi dokonce 10.
    1 bod
  4. Divím se, že to servis neví. Je to častá a již známá závada (ma jiz TPI). Vodní okruh této banky je propojen, respektive vede pres vymenik klimatizace ( v motorovem protoru na leve strane, pokud stojis pred autem). Ten je tak tenky, ze uvnitr prohniva, takze tlak, respektive chladivo klimy se castecne dostane do vodniho okruhu pro baterii a z teto banky je tlakem vyházena voda ven. Kdyz odsaji klimu, poznaji, ze je tam mene chladiva. Prace, vysati klima, vymena vymeniku, vymena kapaliny pro chlazeni baterie, ozvdusneni pres ODIS, tlakova zkouska, nova plomba a hotovo. Delal jsem jiz nescetnekrat.
    1 bod
  5. Mam otazku k infotaimentu neviem ci je potrebne koli tomuto zakladat nove vlakno , otazka je , preco sa v infotaimente po prvy krat zobrazi klimatizacia a nastavenia az 5 sekund po stlaceni tlacidla klimatizacie ? Odsledoval som, ze potom uz kazde dalsie kliknutie na tlacidlo klimatizacie prebehne hned. Nevedia to nejak nastavit aby sa to prednacitavalo ( alebo co to robi ) hned po starte nie po kliknuti na tlacidlo a teda uz prve kliknutie na tlacidlo bude rychle ? Lebo ked nastavujem tak to potrebujem len raz a vyrusuje to od jazdy ... napriklad nastavenie intenzity fukania ( najcastejsie) ktora nejde nastavit gombikom iba displejom. Nerozumiem preco to tak spravili preco tam nedali gombik ked to je taka narocna operacia to zobrazit ze to trva 5 a viac sekund. Je to automaticka dvojzonova klimatizacia a infotaiment vacsi.
    1 bod
  6. Ahojte, chcel by som sa s vami podelit o skusenost s dorabkou kessy pre zadne dvere. nepojde o navod ale skor nejake tie postrehy. Dole prilozim nahodne fotky z montaze a video a aj PPT subor, kde som si ja pre seba spisal navod, cerpal som z videa na utube od humble mechanic kde to dorabal na golfe. vdaka patri aj @richi661 Zoznam veci: kessy klucky-su to tie iste co v predu, cisla 5G0 837 206Q a 5G0 837 205Q pripadne sikmacka alternativa kabelaz: treba sa dostat od klucky do bstlpika od zadnych dveri a potom od B stlpika predne dvere do kessy modulu terminaly: treba terminaly male a female do B stlpika, terminaly do klucky, terminaly do kessy modulu a ukostrovacie oko (cisla ked tak snad mam) konektory: treba len ak sa robi dverova cast, ktora nie je nutna a konektor pre klucku pasky, bindre, krimpovacie klieste, terminaly do zasoby, dutinky na nadpojenie kabelaze ***cela tato cast sa da zohnat na ali. ja som zohnal v zlave za 55 EUR a to komplet kabelaz a aj klucky! Konektor klucky ma 4 pozicie z toho jedna je uzemnenie. vodice bud tahat popri plechu dveri a neskor origo kabelazi do B stlpika alebo na plastovej vyplni dveri vyvrtat dieru, dat tam gromet a odtial potom tahat kable cez origo grommet zadnych dvier do B stlpika. Do B stlpika zadna cast sa zapajaju vsetky 4 vodice do B stplika predna cast sa tiez zapoja 4odkial sa pokracuje do kessy modulu ktory je pod priehradkou spolujazdca. tam uz idu iba 3 vodice kedze ukostrenie sa spravi na A stlpiku dole. Soferova strana to iste akurat ze po zapojeni B stplika prednej casti treba prahom tahat 4 vodice na spolujazdcovu stranu lebo aj tieto sa musia napojit na kessy modul a kostru. treba teda okrem ineho demontovat zadny sedak. kostra sofer a spolujazdec sa da spojit do jedneho oka. kablovka z ALI je komplet aj s dverovym nadpojenim, ktore ako som spominal sa moze vynechat. jediny problem je ze kostra je par CM kratka a tak isto vodice ktore sa tahaju od sofera k spolujazdcovi. staci vsak skratit nadbytocnu cast spolujazdca a tieto vodice nadpojit na sofera. kostry som spojil pri b stlpiku a ukostroval som uz len cez jeden vodic na A stlpiku. Na demontaz klucky treba vyrobit hacik alebo kupit speci naradie Odporucam zhodit aj repro vo dverach. povodne je nitovane rovno to treba ked tak odvrtat a dat tam nitovacie matice. Kabelaz od klucky treba spravne uchytit aby nezavadzala mechanizmu okna/skla. su tam rozne bowdeny cize nie je problem to uchytit Pri prevliekani kabelaze cez 2 gromety odporucam nezapaskovanu cast/zapaskovanu filc paskou to prepaskovat klasickou a streknut silikonovy sprej. vodice prichytit o tenky srobovak a spolocne to prepchat cez gromet. Kessy modul mal na mojom aute fakt kratku kabelaz a bol tam dost obmedzeny pristup. Je fajn si najpr overit fukcnost a teda zapojit len priamo klucku na kessy modul. treba vsak potom ratat ze bude treba terminaly vypichnut kvoli uprave dlzky. ak sa bude nadpajat/strihat tak mozu ostat Vysledna cena bola u mna lahko cez 100 EUR. Cena sa vsak odvyjahlavne od toho za aku cenu zozeniete klucky vo vasej farbe. Ako som vravel kabelazje na ali a daju sa kupit aj klucky a tie prestriekat. Celkovo mi to odhadom zabralo mozno 8/10 hodin rozdelene na 4 dni V pripade zaujmu o dorabku viem poskytnu viac detailov VID20250320153025.mp4 kessy montazny navod.pptx
    1 bod
  7. Tlačítko na displeji parkovací kamery mají jen vozy bez zadního stěrače (a tedy bez páčky s pozicí ovládající zadní stěrač/ostřikovač).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...