tak teď už klidně přispěju
mám DCC.
úpravy na podvozku
- kratší tužší pružiny
- silnější stabilizátory
- silnější tyčky stabilizátorů
- nějaká výztuha dole uprostřed (prý lehčí a tužší než originál)
- jiné zadní silentbloky spodních předních ramen (puky - plné)
- podložky vepředu i vzadu (primárně kvůli předním brzdám)
- jiný SW - Arteon
autem se dá jezdit. zcela změnilo charakteristiku Superba směrem odpovídajícím využití potenciálu motoru.
díky silentblokům se nesjíždí přední pneu zevnitř. na brzdách to drží geometrii tak, jak má. vydrží asi 100tkm. pak jsou ko
díky stabilizátorům a pružinám jsem byl schopen jezdit i na "normal" podvozek, aniž by mě to moc štvalo (předtím jen S). zlepšily se náklony. kosti vydrží tak 30 tkm. jakékoliv. pak to začíná být slyšet.
díky SW se auto změnilo k nepoznání. Je to žehlička bez náklonů a houpání. Řiditelná i během plného brzdění. Rozdíl mezi komfortem a sportem je v tom, jak moc vnímám nerovnosti na cestě. ne v tom, jak moc se to houpe.
tolik zkušenosti k úpravám podvozku
Ve výsledku. Vše se to hodí spíš ku sportovnějšímu stylu jízdy. Kdo má rád komfort a pohodlí a to houpání, nic z toho nedělejte