Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/07/25 v Příspěvky

  1. Tak mam nájazd 13000km, ako som pisal bol doliaty 1 liter a odvtedy nic. Kontroloval som aj hladinu tak je uplne ok. Cize podla mna nebude potrebne dolievať pri výmene oleja kazdych 15tis
    1 bod
  2. Koukám že to tady asi už moc nezije když ani po deseti dnech žádná odpověď.... Tak si odpovím sám. Je to tak v pořádku, má to tak každé RS...
    1 bod
  3. Pakliže máš auto soukromě a platíš si to sám, tak nevidím důvod, proč to neudělat. Jiný případ by byl, že by jsi měl auto na nějaký leasing(případně předplacený servis) a ten platil servisy.
    1 bod
  4. tak teď už klidně přispěju mám DCC. úpravy na podvozku - kratší tužší pružiny - silnější stabilizátory - silnější tyčky stabilizátorů - nějaká výztuha dole uprostřed (prý lehčí a tužší než originál) - jiné zadní silentbloky spodních předních ramen (puky - plné) - podložky vepředu i vzadu (primárně kvůli předním brzdám) - jiný SW - Arteon autem se dá jezdit. zcela změnilo charakteristiku Superba směrem odpovídajícím využití potenciálu motoru. díky silentblokům se nesjíždí přední pneu zevnitř. na brzdách to drží geometrii tak, jak má. vydrží asi 100tkm. pak jsou ko díky stabilizátorům a pružinám jsem byl schopen jezdit i na "normal" podvozek, aniž by mě to moc štvalo (předtím jen S). zlepšily se náklony. kosti vydrží tak 30 tkm. jakékoliv. pak to začíná být slyšet. díky SW se auto změnilo k nepoznání. Je to žehlička bez náklonů a houpání. Řiditelná i během plného brzdění. Rozdíl mezi komfortem a sportem je v tom, jak moc vnímám nerovnosti na cestě. ne v tom, jak moc se to houpe. tolik zkušenosti k úpravám podvozku Ve výsledku. Vše se to hodí spíš ku sportovnějšímu stylu jízdy. Kdo má rád komfort a pohodlí a to houpání, nic z toho nedělejte
    1 bod
  5. Dobře, udělal jsem tentokrát výjimku a vytvořil vám pro tuto problematiku nové téma. Ale připomínám, že o rozhodnutí moderátorů se nediskutuje! Úpravy aut v určitých rozumných mezích a rovinách jsou i mou zálibou, tak ať kvůli mě tato pro někoho zajímavá diskuze zbytečně neumře. Jen bych teda poprosil, aby se toto téma drželo nového zadání a řešily se tady jen části podvozku a jejich případný vliv na změnu jízdních vlastností.
    1 bod
  6. Měnil jsem v MQ 200 za She'll a řekl bych jako originál. Přece taky to musí někdo pro ŠA vyrábět.
    1 bod
  7. Ja som vymenil za FEBI (2l za 27€) a žiadny problém, robil som to minulý rok pri 123 000km a dnes mám 150 000, nepozorujem žiadne problémy a aj radenie v zime je OK. Treba si uvedomiť že ak by sme mali meniť olej za ultra-predražený originál povedzme každých 60k km, tak sa časom priblížime cene repasovanej prevodovky aj s výmenou. To už radšej nemeniť olej vobec a ak prevodovka klakne dať rovno druhú - to sa podľa mňa oplatí viac, alebo meniť len raz pri 150-200k km.
    1 bod
  8. na netu uz jsou studie jak si udelat vlastni parametrizaci, clovek samozrejme musi rozumet tomu co dela ale neni to az zas tak slozite. Myslim ze v tomhle pripade by ale oprava mela spocivat v necem jinem nez upravou parametrizace.
    1 bod
  9. Vubec to nerozporuji na druhou stranu auto me stalo pres milion a co 10000km investovat 1500kc za olej s filtrem mi prijde jako nic. je jedno jestli budu majitel rok dva ci pet. Dle meho to nekdo dokaze ocenit:)
    1 bod
  10. Jen že já používám placenou verzi Proplexity 😉 a né obyčejný ChatGPT
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...